cindybijl schreef:van mij mag koninginnedag nu wel op een andere datum verplaatst worden, kan ik ook misschien eens een x koninginnedag vieren.
Die opmerking snap ik niet helemaal, wat bedoel je precies?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shiloh schreef:dees_daan schreef:@ shiloh, nee volgens mij niet, volgens mij heeft dat meisje op de foto langer haar, en er is duidelijk te zien dat het om een kind gaat, hoe plat het buikje ook is, geen hoogzwangere vrouw
Jawel hoor, ik weet het vrijwel zeker. Als je kijkt naar een andere foto. http://www.spitsnieuws.nl/archives/images/incident6.jpg en dan naar de beelden op de positie dat ze ligt ten opzichte van de andere slachtoffers.
dees_daan schreef:avensis schreef:ik vind deze discussie een beetje nutteloos over wie wat is overkomen...
is geen discussie, is een normale vraag, en een normaal antwoord. mag je dan helemaal niets meer zeggen?
ukje schreef:cindybijl schreef:heb een dierbare verloren op koninginnedag, dus ga nooit feesten dan.. maar ik doel erop dat koninginnedag nu na dit drama wel naar andere datum verplaatst mag worden!
Ik ben bang dat er helemaal geen koninginendag meer gevierd wordt en al helemaal niet meer zo als nu.
Shiloh schreef:Kijk maar goed.Moderatoropmerking:link naar schokkende foto's verwijderd
Op deze foto zie je die zwangere vrouw links liggen, ten opzichte van die andere mensen.
En hier zie je haar dichterbij.
En dit zijn de foto's waar de hele tijd over gedacht wordt dat het het jonge meisje is.
En ik denk dat dat voor hier wel nuttig kan zijn. Iedereen loopt zich hier zorgen te maken over "het jonge meisje van de foto" Terwijl het volgens mij geen jong meisje is.