Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elisa2 schreef:Als ik een dochter zou hebben zou ik deze man zeker flink op afstand houden.
Saga schreef:Juist daarom vind ik het zo schokkend om te zien dat er bokkers zijn die deze man, waarbij het wél op zijn voorhoofd geschreven staat, gewoon welkom zou zijn bij hun dochter.
Op z'n voorhoofd dat hij appjes stuurt die ver over de grenzen gaan, billen en benen aanraakt en toegeeft dromen gehad van dien aard dat hij zich ervoor heeft laten testen.
Amado7 schreef:Nee, dit heeft hij zelf erkend.Saga schreef:Juist daarom vind ik het zo schokkend om te zien dat er bokkers zijn die deze man, waarbij het wél op zijn voorhoofd geschreven staat, gewoon welkom zou zijn bij hun dochter.
Op z'n voorhoofd dat hij appjes stuurt die ver over de grenzen gaan, billen en benen aanraakt en toegeeft dromen gehad van dien aard dat hij zich ervoor heeft laten testen.
Dat vind jij.
Amado7 schreef:Gewoon niet doen, zulke uitspraken.Als hij echt met z’n poten aan haar zat en haar misbruikt had, dan was het tegendeel wel bewezen geweest.
Mer1980 schreef:Hij is vrijgesproken, dat hij dingen heeft gezegd en gestuurd wat niet netjes is, dat is een feit, dat heeft hij toegegeven, maar is dus niet strafbaar en blijkbaar 'normaal' in dat milieu / gezin. Er is geen bewijs dat hij haar verkeerd heeft aangeraakt. Kind kan het ook onder druk keihard verzonnen hebben. Het is nu eenmaal niet vast te stellen en gezien de druk van mama zou mij dit niet verbazen en dat moeders wraak wilde op MB en daar haar dochter voor heeft ingezet.
Over de moeder, daar heb ik dus ook geen woorden voor.... Die staat helaas niet terecht, maar zou wat mij betreft qua smaad flink aangepakt mogen worden. OM heeft ook echt heel erg veel tijd gehad om een harde zaak te kunnen maken, dat was er niet en is dus ook niet gebeurd. in mijn ogen is het echt het verhaal van: hoge bomen vangen veel wind en er zijn mensen die hier een slaatje uit willen slaan.
Op de vraag of MB bij mij thuis zou mogen komen ja hoor, maar even voor de goede orde, ik laat geen enkele volwassen man bij mijn dochter alleen, gewoon geen.... Dus ook geen MB, maar niet door deze zaak.
Saga schreef:Maar hoe zou jij dan reageren als jouw dochter ooit bij je komt en zegt;"Ik heb appjes gekregen van een volwassen man die mij adviseert te masturberen en seks te hebben. Diezelfde man heeft aan mijn billen gezeten en over mijn benen gestreeld."
Zou jij dan in dat scenario ook redenen bedenken waarom die man niet 100% verantwoordelijk is voor dat gedrag?