Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:Ik heb voor zover nu geen helicopters vannacht gehoord of die kant uit horen gaan (Harderwijk) maar volgens mij is het behoorlijk onrustig geweest boven Zeewolde vannacht. Ik hoop oprecht nog steeds dat ze in goede gezondheid word gevonden maar als ik dit allemaal zo lees houd ik echt m'n hart vast. Ik leef echt enorm mee met alle betrokkenen, dit gun je toch niemand.
moonfish13 schreef:Ik zat er al op te wachten, dit vreselijke nieuws maar toch komt het hard aan.
En wat is haar oom dapper zeg, om zo het woord te kunnen doen.
Vanavond moest ik om half 12 over straat, donker, rustig, en dan denk je wel even
twee keer na voor je als leeftijdsgenoot van Anne doorloopt.
Op zijn minst stond ik er bij stil, en dat omdat er dus zulke debielen op vrije voet komen, op sbs zeiden ze dat hij de vindplek vroeger al perfect vond.
Dat je daar alles kon doen en perfect een lichaam kon dumpen, daar praatte hij vroeger al openlijk met vrienden al over aldus sbs.
En nu heeft hij Anne daar dus gedumpt, jaren nadat hij die plek al goedgekeurd had om een perfecte moord weg te kunnen werken.
Of dit waar is of niet, hoe in godsnaam kon deze man vrij komen?
Ik hoop echt dat haar dood niet voor niks is geweest, dat er verandering in komt en dat dit soort monsters nooit meer vrij kunnen komen.
En die toko waar hij zat moeten ze acuut sluiten, dat was zo te horen een paradijs voor deze gek.
Nu is het alleen maar hopen dat haar dood snel en pijnloos was, maar gezien de verspreiding van de spullen vrees ik van niet.
pimaude schreef:Hoe is anne gevonden? Begraven, aan ween boom geknupt, in bosjes? En is ze intact? Ik las op een nieuwssite over honden die een spoor onder de grond roken, maar heb geen bron.
Of komt verdere informatie binnenkort? Pff al die vragen :-( arme meid..
Lotus83 schreef:pimaude schreef:Hoe is anne gevonden? Begraven, aan ween boom geknupt, in bosjes? En is ze intact? Ik las op een nieuwssite over honden die een spoor onder de grond roken, maar heb geen bron.
Ik bedoel het niet verkeerd maar de vragen die jij nu stelt, het gaat ons buitenstaanders niets aan.
Vind het op dit moment ook zeer ongepaste vragen.
pimaude schreef:Hoe is anne gevonden? Begraven, aan ween boom geknupt, in bosjes? En is ze intact? Ik las op een nieuwssite over honden die een spoor onder de grond roken, maar heb geen bron.
Denise_Storm schreef:Wat er tot nu toe bekend is over de verdachte Michael P.
• Berucht in Zeewolde
• Mishandelde zijn eigen pa
• Bewerkt toenmalige vriendin met een bierglas
• "Compleet ontspoorde gast"
• Dwingt in 2010 twee meisjes (16 en 17) de bosjes in
• Verkracht beide meisjes. Voor en achter. Uit het rechtbankverslag:
• "Verdachte heeft zich in korte periode schuldig gemaakt aan negen zeer ernstige strafbare feiten, die allen een geweldskarakter hebben. Hij heeft in de nacht na Koninginnedag 2010 twee minderjarige meisjes volstrekt willekeurig en impulsief onder bedreiging van een imitatiewapen op brute wijze verkracht. Verdachte heeft zijn geslachtsdeel afwisselend in de ... van beide meisjes en de ... van een van hen gebracht."Stukje weggehaald voor de jongere meelezers
• Pleegt reeks overvallen in Nijkerk en Harderwijk. "Ook bij deze overvallen wordt fors geweld gebruikt."
• Cokehead
• Trots op de verkrachtingen ("... in samenhang bezien met de verklaringen van [medeverdachte] en [getuige3] dat verdachte trots was op de verkrachtingen en blij was dat een droom was uitgekomen...")
• Krijgt van de rechter in juni 2011 nog 16 jaar aan zijn reet
• JUSTITIE VINDT DE STRAF TE HOOG, WAAROP BEROEP VOLGT
• Komt ZES JAAR later weer vrij
• Wilt geen persoonlijkheidsonderzoek en krijgt dus geen tbs
We krijgen Anne er niet mee terug, maar het kan toch niet waar zijn dat dit in Nederland gebeurd. Ik heb zo te doen met haar ouders, vriend, familie en vrienden... Ik krijg het niet uit mijn hoofd.
Cayenne schreef:Met name je bewoording 'aan een boom geknupt' vind ik echt zeer ongepast. Net als überhaupt je complete vraagstelling trouwens.
Roos_M schreef:Cayenne schreef:Met name je bewoording 'aan een boom geknupt' vind ik echt zeer ongepast. Net als überhaupt je complete vraagstelling trouwens.
Net zo gepast als jouw opmerkingen over mensproeven.
Ik stoor mij eraan dat men hier elkaar aanspreekt op vanalles.
Deze vragen spelen; of het gepast is of niet maakt niet veel uit. Daarom is toch ook dit topic om vanalles rondom dit onderwerp te delen of kwijt te kunnen