Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 00:55

Hoe is anne gevonden? Begraven, aan ween boom geknupt, in bosjes? En is ze intact? Ik las op een nieuwssite over honden die een spoor onder de grond roken, maar heb geen bron.

Of komt verdere informatie binnenkort? Pff al die vragen :-( arme meid..

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 00:58

Courses schreef:
Ik heb voor zover nu geen helicopters vannacht gehoord of die kant uit horen gaan (Harderwijk) maar volgens mij is het behoorlijk onrustig geweest boven Zeewolde vannacht. Ik hoop oprecht nog steeds dat ze in goede gezondheid word gevonden maar als ik dit allemaal zo lees houd ik echt m'n hart vast. Ik leef echt enorm mee met alle betrokkenen, dit gun je toch niemand.

Klopt, ik had nachtdienst en heb dus alles bewust gehoord. Het was behoorlijk onrustig.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 00:59

Ik zat er al op te wachten, dit vreselijke nieuws maar toch komt het hard aan.
En wat is haar oom dapper zeg, om zo het woord te kunnen doen.
Vanavond moest ik om half 12 over straat, donker, rustig, en dan denk je wel even
twee keer na voor je als leeftijdsgenoot van Anne doorloopt.
Op zijn minst stond ik er bij stil, en dat omdat er dus zulke debielen op vrije voet komen, op sbs zeiden ze dat hij de vindplek vroeger al perfect vond.
Dat je daar alles kon doen en perfect een lichaam kon dumpen, daar praatte hij vroeger al openlijk met vrienden al over aldus sbs.
En nu heeft hij Anne daar dus gedumpt, jaren nadat hij die plek al goedgekeurd had om een perfecte moord weg te kunnen werken.
Of dit waar is of niet, hoe in godsnaam kon deze man vrij komen?
Ik hoop echt dat haar dood niet voor niks is geweest, dat er verandering in komt en dat dit soort monsters nooit meer vrij kunnen komen.
En die toko waar hij zat moeten ze acuut sluiten, dat was zo te horen een paradijs voor deze gek.
Nu is het alleen maar hopen dat haar dood snel en pijnloos was, maar gezien de verspreiding van de spullen vrees ik van niet. ;(

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 01:14

Heel, heel erg dit. Niet de eerste, en Anne zal helaas niet de laatste zijn.
Ik weet alleen maar dat ik in Nederland alles op mijn fiets deed. Ook richting de ponies in de verlaten polder. Ook bij schemer. Ook bij slecht weer. En op ieder moment van de dag. Zat gekken tegen gekomen.
En nooit wat gebeurd, goddank. Maar dit kan iedereen overkomen. Ook een voorbereide vrouw die van zich af kan bijten.

Ik woon nu op een kalm eiland. Maar jeetje, wat doet het pijn om in de media te zien dat een vrouw in nederland niet meer alleen op de fiets kan stappen -O-
Laatst bijgewerkt door Palmera op 13-10-17 01:18, in het totaal 1 keer bewerkt

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 01:17

moonfish13 schreef:
Ik zat er al op te wachten, dit vreselijke nieuws maar toch komt het hard aan.
En wat is haar oom dapper zeg, om zo het woord te kunnen doen.
Vanavond moest ik om half 12 over straat, donker, rustig, en dan denk je wel even
twee keer na voor je als leeftijdsgenoot van Anne doorloopt.
Op zijn minst stond ik er bij stil, en dat omdat er dus zulke debielen op vrije voet komen, op sbs zeiden ze dat hij de vindplek vroeger al perfect vond.
Dat je daar alles kon doen en perfect een lichaam kon dumpen, daar praatte hij vroeger al openlijk met vrienden al over aldus sbs.
En nu heeft hij Anne daar dus gedumpt, jaren nadat hij die plek al goedgekeurd had om een perfecte moord weg te kunnen werken.
Of dit waar is of niet, hoe in godsnaam kon deze man vrij komen?
Ik hoop echt dat haar dood niet voor niks is geweest, dat er verandering in komt en dat dit soort monsters nooit meer vrij kunnen komen.
En die toko waar hij zat moeten ze acuut sluiten, dat was zo te horen een paradijs voor deze gek.
Nu is het alleen maar hopen dat haar dood snel en pijnloos was, maar gezien de verspreiding van de spullen vrees ik van niet. ;(

Inderdaad, het is vreselijk wat er gebeurd is maar goed dat nu heel Nederland weet hoe het er aan toegaat waar hij zat en ik hoop dat dit de regering wakker schudt. Ben er bang voor en ook benieuwd wat de straf nu wordt.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 01:36

pimaude schreef:
Hoe is anne gevonden? Begraven, aan ween boom geknupt, in bosjes? En is ze intact? Ik las op een nieuwssite over honden die een spoor onder de grond roken, maar heb geen bron.

Ik bedoel het niet verkeerd maar de vragen die jij nu stelt, het gaat ons buitenstaanders niets aan.
Vind het op dit moment ook zeer ongepaste vragen.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 01:50

Lotus83 schreef:
pimaude schreef:

Ik bedoel het niet verkeerd maar de vragen die jij nu stelt, het gaat ons buitenstaanders niets aan.
Vind het op dit moment ook zeer ongepaste vragen.

Denk dat ze niet de enige is die het zich afvraagt, ik vraag het me ook af, wat ik hoop te horen is dat ze alleen vermoord is en dat het snel is gegaan. Wat ik niet hoop te horen is dat ze eerst verkracht is en wat meer, daarna pas vermoord en wellicht zwaar toegetakeld in een vroeg of laat stadium... Dit voor zowel haar als de nabestaanden.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 02:53

Deze kwam binnen.. Pfff..
Afbeelding
Rumag heeft hier bij mij punten mee gescoord..
Soms zo lomp en tactloos, maar nu zó raak.

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 04:18

Inderdaad mooi van RUMAG!
Ik heb net ook zitten schrijven. Het misselijkmakende gevoel moest van me af. Het schrijven lukte, maar het afschudden van het gevoel niet. :-(

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-17 04:46

pimaude schreef:

Met name je bewoording 'aan een boom geknupt' vind ik echt zeer ongepast. Net als überhaupt je complete vraagstelling trouwens.
En op dit tijdstip, zo vlak na de vondst, is het logisch dat er nog niets naar buiten komt.

Verder laat ik me ook niet bang maken. Ik ben een zeer slechte slaper en laat regelmatig 's nachts nog de hond uit. Ik ben net ook terug van een uurtje lopen.
Mijn hond slaat altijd aan bij onbekenden en draagt overdag tijdens het uitgaan een snuitje, maar 's nachts bewust niet.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 13-10-17 05:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Caatje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 05:20

Denise_Storm schreef:
Wat er tot nu toe bekend is over de verdachte Michael P.
• Berucht in Zeewolde
• Mishandelde zijn eigen pa
• Bewerkt toenmalige vriendin met een bierglas
• "Compleet ontspoorde gast"
• Dwingt in 2010 twee meisjes (16 en 17) de bosjes in
• Verkracht beide meisjes. Voor en achter. Uit het rechtbankverslag:
• "Verdachte heeft zich in korte periode schuldig gemaakt aan negen zeer ernstige strafbare feiten, die allen een geweldskarakter hebben. Hij heeft in de nacht na Koninginnedag 2010 twee minderjarige meisjes volstrekt willekeurig en impulsief onder bedreiging van een imitatiewapen op brute wijze verkracht. Verdachte heeft zijn geslachtsdeel afwisselend in de ... van beide meisjes en de ... van een van hen gebracht." Stukje weggehaald voor de jongere meelezers
• Pleegt reeks overvallen in Nijkerk en Harderwijk. "Ook bij deze overvallen wordt fors geweld gebruikt."
• Cokehead
• Trots op de verkrachtingen ("... in samenhang bezien met de verklaringen van [medeverdachte] en [getuige3] dat verdachte trots was op de verkrachtingen en blij was dat een droom was uitgekomen...")
• Krijgt van de rechter in juni 2011 nog 16 jaar aan zijn reet
• JUSTITIE VINDT DE STRAF TE HOOG, WAAROP BEROEP VOLGT
• Komt ZES JAAR later weer vrij
• Wilt geen persoonlijkheidsonderzoek en krijgt dus geen tbs

We krijgen Anne er niet mee terug, maar het kan toch niet waar zijn dat dit in Nederland gebeurd. Ik heb zo te doen met haar ouders, vriend, familie en vrienden... Ik krijg het niet uit mijn hoofd. |(

Je bedoelt het het waarschijnlijk niet verkeerd, maar dit bericht komt van GeenStijl af en vind ik zeer respectloos naar de twee meisjes toe die destijds door deze hel zijn gegaan. Die gaan nu weer door een hel en voor die meiden is het vreselijk dat de details nu online te vinden zijn. Ook al is het bedoeld om de dader van die verkrachting te schaden, je schaadt de slachtoffers er meer mee. Zij schamen zich en het heeft echt geen toegevoegde waarde dat anderen mensen deze gruwelijke details weten. Een verkrachting is al erg genoeg op zichzelf.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 05:23

Bah het spookt nog steeds door m'n hoofd.. Op stap met vrienden, iets wat Anne nooit meer zal kunnen doen.. Hoe gaan we naar huis, vraagt een vriendin. Het is zeker een kwartier, 20 minuten lopen en we hebben het al zo vaak gedaan. Maar vanavond voelt het gewoon niet lekker, dus we zijn toch maar met de taxi naar huis gegaan.. Onvoorstelbaar eigenlijk dat je je met dit soort dingen bezig hoort te zijn :(

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 05:39

Ja, bizar, het heeft een enorme invloed.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 07:06

Alleirbag..
Jouw stuk is mooi.. Ik denk precies zoals half Nederland zich voelt.

Ik hoop dat de familie toch wat kracht kan halen uit dit soort mooie teksten die speciaal voor Anne geschreven zijn...

Hoe mooi ze ook geschreven zijn, was het maar nooit nodig geweest..

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 07:12

Ohh die ouders en vriend..... en natuurlijk de rest van de familie.. Nu is het dan zeker en is de onzekerheid eindelijk weg. Dat lijkt me het aller ergste, maar wat er nu voor terug komt is niet veel beter. Diep verdriet en eeuwig de vraag waaróm..

Dag Anne, ik hoop dat wij ervan leren, en dat dingen voortaan anders zullen gaan.. Dat het dan iig niet voor niks is geweest...

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 07:18

Er komt een onderzoek naar de kliniek. Door zowel igz als de kliniek zelf. Helaas wederom te laat

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 07:51

Ik mag lijen dat de pleuris uitbreekt en dat er nu eens goed naar het rechtssysteem wordt gekeken. Dit soort mensen is een gevaar voor de maatschappij en zou niet op vrije voet moeten zijn. Maar hé, dat is slechts mijn mening.

Gisteren op weg naar huis heb ik een flink potje zitten janken op de fiets. Ik weet niet waarom maar deze zaak raakt mij enorm, net als vele anderen. Misschien omdat het zo cru is hoe de dader alle kansen heeft gekregen om dit te kunnen doen terwijl hij eigenlijk al duidelijk geen fijn figuur was.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 07:55

Wat deze man de familie en het meisje heeft aangedaan is met geen pen te beschrijven.
Hoe durft iemand met zijn handen aan andermans kind te zitten.
Familie van Anne ik wens jullie alle kracht en wijsheid om deze donkere periode door te komen

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 07:59

Lieve Anne, heel gek... maar wat een gemis en leegte ineens...
We kennen je niet maar toch is ons hart bij jou!
Hopelijk kan je rusten in vrede!
Hopelijk is jou dood niet voor niets geweest.
Hopelijk verandert er nog meer aan ons rechtssysteem dan dat nu al ter sprake is in de politiek.
Hopelijk komt Michael P nooit meer vrij...... Y;(

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 08:04

Ik heb het hele topic gevolgd en gisteren kwam deze gruwelijke ontknoping.

Ik heb ontzettend te doen met de dierbaren van Anne. Zij hebben nu levenslang.

Maar evengoed heb ik te doen met de ouders van dit stuk verdriet die dit op zijn geweten heeft. Het zal je kind zijn! :n

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 08:05

Cayenne schreef:
Met name je bewoording 'aan een boom geknupt' vind ik echt zeer ongepast. Net als überhaupt je complete vraagstelling trouwens.

Net zo gepast als jouw opmerkingen over mensproeven.

Ik stoor mij eraan dat men hier elkaar aanspreekt op vanalles.
Deze vragen spelen; of het gepast is of niet maakt niet veel uit. Daarom is toch ook dit topic om vanalles rondom dit onderwerp te delen of kwijt te kunnen.

Ik vind deze gebeurtenis zo heftig. Het raakt mij omdat het zo dichtbij is, en iedere jonge vrouw had het kunnen zijn. Vreselijk.
En zo luguber.
Heb er gisteravond niet lekker van geslapen. Het speelt continue.
Laat staan hoe het voor de nabestaanden is. Hartverscheurend

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 08:12

Roos_M schreef:
Cayenne schreef:

Net zo gepast als jouw opmerkingen over mensproeven.

Ik stoor mij eraan dat men hier elkaar aanspreekt op vanalles.
Deze vragen spelen; of het gepast is of niet maakt niet veel uit. Daarom is toch ook dit topic om vanalles rondom dit onderwerp te delen of kwijt te kunnen

Jij spreekt Cayenne nu toch ook aan of ben ik nou gek?

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 08:14

Gisterenavond liep ik om half 12 nog een rondje met de hond, en ik kon het onbehaaglijke gevoel maar niet van me afschudden. Normaal maak ik me nooit echt heel veel zorgen (hoewel het altijd wel in mijn hoofd zit), maar gisteren was echt anders. Ik hield de hond veel dichter bij mij, hield mijn grote, zware zaklamp stevig vast en kon niet anders dan constant over mijn schouder te kiijken.
Het komt keihard binnen, het had echt iedereen kunnen zijn.
Heel veel sterkte aan alle nabestaanden, hopelijk vinden zij toch een beetje troost in te weten wat er gebeurd is, in plaats van nooit te weten wat er was gebeurd.
Y;(

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 08:30

Michael heeft niet alleen Anne en haar nabestaanden een stoot voor hun neus gegeven, maar tegelijk ook alle vrouwen in Nederland. Het frustreert me dat ik nu bang ben om alleen te zijn, dat ik het akelig vind om de kliko nog naar buiten te brengen van het straatje naar de stoep, dat ik gister hysterisch de tuin versierd heb met kerstverlichting om niet in het donker te hoeven staren. Hij is niet alleen schuldig aan moord, maar ook aan het vernachelen van onze cultuur.

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 08:32

Ik las op fb t e.a wat de dader gedaan heeft en in t verleden bij de verkrachting van de andere 2 meisjes. Ik kan gewoon echt niet geloven dat iemand tot zulke heftige zaken in staat is. Bah. Ben er echt misselijk van :-(