Vreselijk voor die ventjes. Twee weken lang weet/voel/verwacht je eigenlijk dat dit niet goed af kan lopen, maar het is toch wel erg confronterend nu.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Er is gezegd dat het zeer waarschijnlijk is. Dat is geen officiële bevestiging. Dat er dan vanuit gegaan wordt is logisch, maar ik snap niet dat officiële nieuws instanties dingen roepen die niet gezegd zijn.
Het gaat hard, maar nogmaals mijn vraag van de vorige pagina (of twee terug misschien wel);
Welke haat, wanhoop of onmacht drijft een vader tot een dergelijke daad?
youngster schreef:stef schreef:Er is gezegd dat het zeer waarschijnlijk is. Dat is geen officiële bevestiging. Dat er dan vanuit gegaan wordt is logisch, maar ik snap niet dat officiële nieuws instanties dingen roepen die niet gezegd zijn.
Het gaat hard, maar nogmaals mijn vraag van de vorige pagina (of twee terug misschien wel);
Alle instanties die er geen grip op kregen, je kinderen niet meer kunnen zien doet rare dingen met je.
Maar dit is al jaren aan de gang geweest, dit is een wanhoopsdaad geweest, maar een onvergevelijke.
Hoe iemand denkt is zo moeilijk, daar is geen uitspraak over te doen.
stef schreef:Mocht het toch zo zijn (waar ik wel vanuit ga) vraag ik me af: wat drijft een vader tot dergelijke wanhoop, haat of onmacht om tot zo'n daad te komen?
stef schreef:Dipstaartje: als je niet in de situatie zit is het ook niet te begrijpen. Wellicht om toch enig begrip te kunnen vinden zou ik het waarom zo graag weten. Wat is er door die man zijn hoofd gegaan, wat dacht hij te bereiken? Wat het een haat actie? Of een wanhoops actie? Zijn twee compleet verschillende insteken. Maar we zullen het nooit weten.
Lauren_ schreef:stef schreef:Er is gezegd dat het zeer waarschijnlijk is. Dat is geen officiële bevestiging. Dat er dan vanuit gegaan wordt is logisch, maar ik snap niet dat officiële nieuws instanties dingen roepen die niet gezegd zijn.
Soms is het feit dat je vrouw je verlaat een reden om jarenlang te haten. Doet er ook niet toe. Ziek is het, gestoord. in mijn ogen, de manier waarop , is het gewoon wraak geweest. Als je wanhopig bent dan vermoord je je kinderen en jezelf in een impuls en bereidt je dat niet op deze manier voor.
stef schreef:Lauren_ schreef:stef schreef:Er is gezegd dat het zeer waarschijnlijk is. Dat is geen officiële bevestiging. Dat er dan vanuit gegaan wordt is logisch, maar ik snap niet dat officiële nieuws instanties dingen roepen die niet gezegd zijn.
Soms is het feit dat je vrouw je verlaat een reden om jarenlang te haten. Doet er ook niet toe. Ziek is het, gestoord. in mijn ogen, de manier waarop , is het gewoon wraak geweest. Als je wanhopig bent dan vermoord je je kinderen en jezelf in een impuls en bereidt je dat niet op deze manier voor.
Dat weet je dus niet, dus waarom zou je een dergelijk oordeel vellen?
Lauren_ schreef:Hij mocht zijn kinderen gewoon zien. Kreeg ze ook gewoon mee voor een vakantie. Hij had alleen geen co-ouderschap meer en dat kan ook niet als je als ouders niet kunt communiceren.
stef schreef:Het gaat hard, maar nogmaals mijn vraag van de vorige pagina (of twee terug misschien wel);