2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:30

Dat kon alleen de vader je vertellen.

Vreselijk voor die ventjes. Twee weken lang weet/voel/verwacht je eigenlijk dat dit niet goed af kan lopen, maar het is toch wel erg confronterend nu. |(

Amy77

Daar kom je nooit achter stef.. Vader kan t niet vertellen..

Lauraaxx

Wat vreselijk om dit bericht te horen.
RIP Julian en Ruben, arme arme ventjes ;(
Laatst bijgewerkt door Lauraaxx op 19-05-13 23:31, in het totaal 1 keer bewerkt

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:31

Gewoon erg wat de vader heeft gedaan

Lauren_

stef schreef:
Er is gezegd dat het zeer waarschijnlijk is. Dat is geen officiële bevestiging. Dat er dan vanuit gegaan wordt is logisch, maar ik snap niet dat officiële nieuws instanties dingen roepen die niet gezegd zijn.

Het gaat hard, maar nogmaals mijn vraag van de vorige pagina (of twee terug misschien wel);
Welke haat, wanhoop of onmacht drijft een vader tot een dergelijke daad?

Soms is het feit dat je vrouw je verlaat een reden om jarenlang te haten. Doet er ook niet toe. Ziek is het, gestoord. in mijn ogen, de manier waarop , is het gewoon wraak geweest. Als je wanhopig bent dan vermoord je je kinderen en jezelf in een impuls en bereidt je dat niet op deze manier voor.

blauw00gje

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Verschrikkelijk dit..

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:32

Wat een verschrikkelijk einde van deze 13 dagen. Ik zou zo graag uit willen drukken hoe vreselijk ik het vind voor alle betrokkenen maar geen enkel woord lijkt dat te kunnen omschrijven. Vanuit het diepste van mijn hart wil ik mijn medeleven betuigen aan hun moeder die achterblijft. En ik hoop enkel dat het besef dat heel Nederland dat samen met mij doet haar minder alleen laat voelen ;(

Lauren_

youngster schreef:
stef schreef:
Er is gezegd dat het zeer waarschijnlijk is. Dat is geen officiële bevestiging. Dat er dan vanuit gegaan wordt is logisch, maar ik snap niet dat officiële nieuws instanties dingen roepen die niet gezegd zijn.

Het gaat hard, maar nogmaals mijn vraag van de vorige pagina (of twee terug misschien wel);

Alle instanties die er geen grip op kregen, je kinderen niet meer kunnen zien doet rare dingen met je.
Maar dit is al jaren aan de gang geweest, dit is een wanhoopsdaad geweest, maar een onvergevelijke.
Hoe iemand denkt is zo moeilijk, daar is geen uitspraak over te doen.

Hij mocht zijn kinderen gewoon zien. Kreeg ze ook gewoon mee voor een vakantie. Hij had alleen geen co-ouderschap meer en dat kan ook niet als je als ouders niet kunt communiceren.

Kyarahh

stef schreef:
Mocht het toch zo zijn (waar ik wel vanuit ga) vraag ik me af: wat drijft een vader tot dergelijke wanhoop, haat of onmacht om tot zo'n daad te komen?

Vraag ik me ook af. Het is inderdaad zo dat iedereen die de situatie niet kent, er niet over kan oordelen. Maar je eigen kinderen op zo'n afschuwelijke wijze vermoorden.. Geen woorden voor :n. Veel sterkte voor de moeder en de andere nabestaanden, dit moet op z'n zachtst gezegd afschuwelijk voor ze zijn.. Y;(
Laatst bijgewerkt door Kyarahh op 19-05-13 23:41, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:33

Dipstaartje: als je niet in de situatie zit is het ook niet te begrijpen. Wellicht om toch enig begrip te kunnen vinden zou ik het waarom zo graag weten. Wat is er door die man zijn hoofd gegaan, wat dacht hij te bereiken? Wat het een haat actie? Of een wanhoops actie? Zijn twee compleet verschillende insteken. Maar we zullen het nooit weten.

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:33

ik vermoed dat die moeder het daar best moeilijk mee heeft dat ze de kinderen meegegeven heeft

heb echt met haar te doen , 2 kinderen verliezen is niet te bevatten

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:34

Wraak waarvoor kinderen moeten boeten?! Vermoord dan je ex, dan ziet ze haar jongens ook niet meer. En kunnen die onschuldige kinderen die er zelf niet om gevraagd hebben om op deze aardbol gezet te worden, gewoon verder leven.

dipstaartje

stef schreef:
Dipstaartje: als je niet in de situatie zit is het ook niet te begrijpen. Wellicht om toch enig begrip te kunnen vinden zou ik het waarom zo graag weten. Wat is er door die man zijn hoofd gegaan, wat dacht hij te bereiken? Wat het een haat actie? Of een wanhoops actie? Zijn twee compleet verschillende insteken. Maar we zullen het nooit weten.

we zullen het idd nooit weten ,

LadyMadonna

Lauren_ schreef:
stef schreef:

Soms is het feit dat je vrouw je verlaat een reden om jarenlang te haten. Doet er ook niet toe. Ziek is het, gestoord. in mijn ogen, de manier waarop , is het gewoon wraak geweest. Als je wanhopig bent dan vermoord je je kinderen en jezelf in een impuls en bereidt je dat niet op deze manier voor.

Dat weet je dus niet, dus waarom zou je een dergelijk oordeel vellen?

Nottinghill

Verschrikkelijk dat dit moest gebeuren. ;(
Heel veel sterkte voor alle nabestaanden.
Rust zacht Ruben en Julian. Y;(

nardxash

Het is haast wel zeker dat ze het zijn want anders hadden ze nooit de persconferentie geoganizeerd alleen moet frenesie,s onderzoek er nog bij komen en als die het bevestigende de identiteit van de jongens is het 100 procent zeker

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:35

stef schreef:
Lauren_ schreef:
stef schreef:

Dat weet je dus niet, dus waarom zou je een dergelijk oordeel vellen?

Waarom zou je dan de vraag stellen die jij stelt?

Hoe dan ook, het is allemaal speculeren en ik denk niet dat dat gepast is :n

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:35

dipstaartje schreef:
ik vermoed dat die moeder het daar best moeilijk mee heeft dat ze de kinderen meegegeven heeft

Laat staan 1 kind al maar 2 is nog heftiger

kashmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:36

Nu op sbs 6 !!!! Lichaampjes liggen nog in t water..

youngster

Lauren_ schreef:
Hij mocht zijn kinderen gewoon zien. Kreeg ze ook gewoon mee voor een vakantie. Hij had alleen geen co-ouderschap meer en dat kan ook niet als je als ouders niet kunt communiceren.

Wat ik begreep werd het dus nog beperkter.
En er zaten een hoop instanties in hun nek.
Maar wat de uiteindelijke reden is geweest zal niemand ooit weten.
Het enige wat ik hoop dat de moeder en naaste familie hier ooit mee kunnen gaan leven en dit een plek kunnen gaan geven.
Al zal dat jaren en jaren gaan duren, zoniet hun hele leven.
En dat is iets wat je niemand gunt..

Frozen

ik zat me zwaar te ergeren aan die 3 die daar zaten..ik dacht nog even en ze gaan iedereen bedanken die gezocht heeft pfff zeg gewoon wat je kunt zeggen en klaar! dat politieke gelul op niks af erger ik me kapot aan! ik wil niet weten hoe ze zijn overleden,daar kun je helaas niks meer aan veranderen...
Achja pissig worden heeft ook geen zin....ik vind het vreselijk voor de moeder....:(

pniekepnak

stef schreef:

Gezien het feit dat je die vraag voor de tweede maal stelt neem ik aan dat je daar graag van ons een antwoord op wilt, maar ik hoop eerlijk gezegd dat er niemand hier is die je dat kan geven. Dat weet je alleen als je zelf in die situatie zit lijkt mij.

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:37

nardxash schreef:
dipstaartje schreef:

Laat staan 1 kind al maar 2 is nog heftiger

hoop het nooit mee te hoeven maken

Jespri

probabeest

|( wat triest, heb er echt geen woorden voor alleen maar tranen.....

lieve ruben en julian het ga jullie goed daar boven, gelukkig zijn jullie niet alleen en hebben jullie elkaar, hou elkaars hand goed vast.