Project X Haren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 09:54

Eerlijk is eerlijk, ook ik vind het hele privé/openbaar geregel in facebook erg onduidelijk. Om mijn profiel op prive te zetten heb ik een tweede account moeten aanmaken en telkens moeten controleren of ik vanaf dat acxount mijn echte account nog kon zien. Kostte wel een paar pogingen.

Ik zou die brief van Samir Bashara graag willen delen. Misschien een opsteker voor Merthe als veel mensen dat doen. Ik kring het alleen niet voor elkaar om het op fb te krijgen. Misschien straks op de pc met gewoon kopieren-plakken

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 09:55

haha nou misschien niet de meest beste vergelijking maar het is wel zo. Ookal heb je iets misschien niet expres gedaan, daarom kan je nog wel schuldig zijn!

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 09:55

Even ter verduidelijking. Merthe heeft 2 weken geleden een event aangemaakt en deze openbaar op FB neergezet en daarbij alleen haar vrienden uitgenodigd. Deze vrienden hebben dus weer vrienden uitgenodigd etc... Toen zij er achterkwam dat haar event openbaar stond heeft zij deze verwijderd. Meerdere mensen hebben toen een nieuw event aangemaakt. Op verzoek zijn die verwijderd, alleen het bewuste project X event is blijven bestaan.

Merthe is als excuus gebruikt voor dit feest maar heeft er zelf verder niks meer te maken noch haar vrienden.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 09:56

cinn87 schreef:
Tjah, bij dood door schuld ben je ook schuldig ookal heb je iets niet express gedaan!

*proest*

Hoeveelste jaars rechtenstudent ben je precies?

:')

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 09:57

cinn87 schreef:
haha nou misschien niet de meest beste vergelijking maar het is wel zo. Ookal heb je iets misschien niet expres gedaan, daarom kan je nog wel schuldig zijn!

Merthe heeft haar event verwijderd. Iemand anders heeft een nieuwe aangemaakt. Lijkt me toch niet dat je dat alsnog haar de schuld moet geven?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 09:59

de enige echte schuldigen zijn die relmongolen die zich daar in Haren flink hebben misdragen....kuddegedrag van aardklootbewoners met het IQ van een garnaal :Y)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 10:05

gelukkig is t gister in alkmaar ook met weglopende mensen afgelopen en was t alweer stil na 2en
dit is gewoon zo een hype die voorlopig nog wel aanhoud
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 23-09-12 10:05, in het totaal 1 keer bewerkt

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 10:05

En wie komt er met dat verhaal? volgens mij heeft de media al genoeg opgeblazen dus het zal me niets verbazen als dat ook onzin is.
En je hoeft geen rechtenstudent te zijn om die zin te begrijpen. Volgens mij is iedereen hier vrij om zijn mening te plaatsen zonder gelijk sarcastische opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd te krijgen.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 10:09

Zit jij nou die garnalen te beledigen listiglistje?? :P

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 10:12

cinn87 schreef:
En wie komt er met dat verhaal? volgens mij heeft de media al genoeg opgeblazen dus het zal me niets verbazen als dat ook onzin is.
En je hoeft geen rechtenstudent te zijn om die zin te begrijpen. Volgens mij is iedereen hier vrij om zijn mening te plaatsen zonder gelijk sarcastische opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd te krijgen.

Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor, andere mensen geven ook een mening. En dat verhaal is geen onzin, maar is gewoon een feit.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 10:12

Cookies schreef:

Nee, nee, ze is de relschoppers aan het complimenteren.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 10:14

Cookies schreef:

:+ :Y) Nou groter zal het IQ niet zijn van die relschoppers....of het is een grote grijze brainmassa met gigantische kortsluiting :')

kuzznathalie

Re: Project X Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 10:15

:')

kallista90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 10:21

ik denk dat ze bedoelde dat het een belediging is voor garnalen om met die relschoppers vergeleken te worden

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 10:29

listiglistje schreef:
Cookies schreef:

:+ :Y) Nou groter zal het IQ niet zijn van die relschoppers....of het is een grote grijze brainmassa met gigantische kortsluiting :')

Een onderontwikkelde prefrontale cortex noem ik dat ;-)

Ik reed gisterenmorgen door haren opweg naar een lesklant en ik kreeg een flashback naar mei 2009 toen er in Eelde 3 brandweerlieden zijn omgekomen tijdens het blussen van een brand.
Winkeliers stonden voor hun winkel,armen om elkaar heen, sommige mensen huilden......in en in triest ;(

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 10:40

kirrepir schreef:
ik denk dat ze bedoelde dat het een belediging is voor garnalen om met die relschoppers vergeleken te worden

Idd de laatst genoemde groep zijn nog erger als beesten...heel veel ellende en schade voor alle betrokkenen en waarom? :?

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 11:00

K voel me ook zeker niet aangevallen anders had k mijn eigen mening nooit neergezet want k wist van tevoren dat waarschijnlijk niemand zo zou denken ;)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 11:34

Wie er nu schuld is aan het hele gebeuren?

- Zeker die 5000 meiden en jongens die zgn. voor de "fun" daar heen gegaan zijn hoewel de politie het afraadde
- En de groep die er heen ging om heerlijk te rellen daar
- De media ook. Die idiote Koen en Sander die het maar bleven blèren op de radio dat het leuk ging worden en dat iedereen moest komen...
- Sowieso alle media die ondanks de oproep van de politie, het feestje maar bleven promoten....

En oh wat hoop ik dat de media in deze ook meegenomen wordt met de bestraffing. Wordt tijd dat media zich bezig gaan houden met dingen waar ze voor bedoeld zijn.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 11:43

Ik ben eerlijk gezegd bang dat het inderdaad aftrap is van een heleboel chaos en ellende. Ik snap 't niet, waarom alles van andere mensen kapot trashen? Doe dan lekker je eigen huis. Ik vind 't deels de schuld van de Media, als die 't niet zo hadden opgeblazen was het waarschijnlijk veel kleiner gebleven maar de grootste schuld ligt bij de mensen die in Haren waren. 'Even kijken' of 'feestje' maakt niet uit, je was erbij. Ik moet ook zeggen dat ik 't ongelovelijk vind dat als er 15.000 mensen zijn en een harde kern van ongeveer 400 relschoppers, de rest niet heeft geholpen om ze de kop in te drukken met de politie. Gewoon die kern uit elkaar drijven en een voor een afvoeren lijkt mij 't beste. Zowieso, als mensen iemand herkennen van die beelden, meteen melden. Die schade moet ergens verhaald worden ( AH, auto's, ruiten ) en daarnaast is er nog wel meer schade. Moet je je even bedenken hoe de buurtbewoners zich voelen, Merthe en haar familie, de gewonde agenten + onschuldige inwoners. Ik ga er niet voor betalen, net zoals de rest van goed denkend NL die niet zijn gegaan, de politie nu helpen met zoeken en de toppers die gister Haren hebben opgeknapt.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 11:47

ik heb melding gemaakt... :j :o kon t niet laten...

mijn nichtje was er ook heen maar die was met haar vriendje ergens op een boerenland weggetje beland zonder benzine dus konden ze gaan lopen naar een benzine pomp _O-

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 11:58

:') Karma, noemen we dat :=

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 12:00

Eerder verdomd veel geluk :=

Frits2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 12:09

Ik erger mij groen, geel en blauw aan iedereen die de schuld bij Merthe, de media, de burgemeester en zo neer leggen. De enige echte schuldigen zijn die klote raddraaiers die geen normbesef hebben en niet met hun poten van andermans spullen kunnen afblijven. De zielige stumpers die zich in een groep erg 'flink' voelen en dan van alles durven. Die zelfde gastjes die exploderen als je aan hun petje komt of per ongeluk op hun sneakers trapt. Zielige figuren vind ik dat

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 12:18

Natuurlijk is het de schuld van de ratdraaiers. Alleen denk ik dat als de gemeente wat gedaan zou hebben. Klein bandje op een van de velden dat de schade misschien beperkt was gebleven. Ook als de media er niet zoveel aandacht aan had besteed dan zouden er veel minder mensen van op de hoogte zijn geweest.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 12:19

iloveyah87 schreef:
Natuurlijk is het de schuld van de ratdraaiers. Alleen denk ik dat als de gemeente wat gedaan zou hebben. Klein bandje op een van de velden dat de schade misschien beperkt was gebleven. Ook als de media er niet zoveel aandacht aan had besteed dan zouden er veel minder mensen van op de hoogte zijn geweest.

En dan komt er volgende week project x amersfoort en moeten ze in amersfoort ook een bandje neerzetten.
De week erop hetzelfde in Alkmaar, daarna gaan we naar utrecht. Makkelijk hoor die gratis feestjes!