Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cinn87 schreef:haha nou misschien niet de meest beste vergelijking maar het is wel zo. Ookal heb je iets misschien niet expres gedaan, daarom kan je nog wel schuldig zijn!
cinn87 schreef:En wie komt er met dat verhaal? volgens mij heeft de media al genoeg opgeblazen dus het zal me niets verbazen als dat ook onzin is.
En je hoeft geen rechtenstudent te zijn om die zin te begrijpen. Volgens mij is iedereen hier vrij om zijn mening te plaatsen zonder gelijk sarcastische opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd te krijgen.
listiglistje schreef:Cookies schreef:Zit jij nou die garnalen te beledigen listiglistje??![]()
Nou groter zal het IQ niet zijn van die relschoppers....of het is een grote grijze brainmassa met gigantische kortsluiting
iloveyah87 schreef:Natuurlijk is het de schuld van de ratdraaiers. Alleen denk ik dat als de gemeente wat gedaan zou hebben. Klein bandje op een van de velden dat de schade misschien beperkt was gebleven. Ook als de media er niet zoveel aandacht aan had besteed dan zouden er veel minder mensen van op de hoogte zijn geweest.