Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
djuno schreef:minjon schreef:Wata is nou eigenlijk precies hersendood?
dat alleen het hart nog pomt maar de rest van het lichaam voorgoed uitgeschakeld is.....dus kasplantje
_Tivoli_ schreef:Shiloh schreef:het gaat met dat kleine meisje volgens mij steeds over deze fotoModeratoropmerking:link naar schokkende foto verwijderd...
Volgens mij is dat helemaal geen jong meisje. Ik zit net ook sbs te kijken en daar zag je een filmpje over de chaos en dan zie je aan de linkerkant een vrouw liggen die dezelfde kleren aan heeft als de persoon op die foto.
Die blonde -zwangere- vrouw links,is aldus Peter van der Vorst ter plekke overleden.
dees_daan schreef:BelgenGek schreef:Ik vind het ook heel erg naar wat er gebeurd is
verschrikkelijk dat zoveel onschuldige mensen hier de
dupe van geworden zijn..
Ook vind ik het erg jammer dat er -tig mensen zijn
die maar speculeren over hoe/wat en mensen die
allerlei onzin de wereld in helpen!
Niemand heeft de 'dader' gesproken, toch ?!
Verschrikkelijk meer kan ik er niet van zeggen..
Sterkte aan degene die familie/vrienden verloren is
en aan de slachtoffers..
wel, de politie vlak na het ongeluk
dees_daan schreef:@ shiloh, nee volgens mij niet, volgens mij heeft dat meisje op de foto langer haar, en er is duidelijk te zien dat het om een kind gaat, hoe plat het buikje ook is, geen hoogzwangere vrouw
Shiloh schreef:Jawel hoor, ik weet het vrijwel zeker. Als je kijkt naar een andere foto.Moderatoropmerking:link naar schokkende foto verwijderden dan naar de beelden op de positie dat ze ligt ten opzichte van de andere slachtoffers.
Shiloh schreef:dees_daan schreef:@ shiloh, nee volgens mij niet, volgens mij heeft dat meisje op de foto langer haar, en er is duidelijk te zien dat het om een kind gaat, hoe plat het buikje ook is, geen hoogzwangere vrouw
Jawel hoor, ik weet het vrijwel zeker. Als je kijkt naar een andere foto. http://www.spitsnieuws.nl/archives/images/incident6.jpg en dan naar de beelden op de positie dat ze ligt ten opzichte van de andere slachtoffers.