Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Polar schreef:Ik geloof dat zijn populariteit richting de 35% is gezakt, sinds de 2e wereldoorlog een recordIk ben ergens wel benieuwd hoeveel mensen die vorige keer voor Trump hebben gestemd, dat nu weer zouden doen en hoeveel niet.
Maar die cijfers krijg je toch nooit te zien en ik vrees ook dat er van eerlijke midterms geen sprake meer zal zijn.
Citaat:Trump zegt tegen de militaire top dat de VS worden aangevallen door een ‘vijand van binnenuit’. Hij zegt dat hij Hegseth verteld heeft dat ze sommige van die ‘gevaarlijke steden’ als oefenterrein voor het leger zouden moeten gebruiken, de Nationale Garde, want we gaan binnenkort Chicago in, een grote stad met een incompetente gouverneur. Stomme gouverneur.’
Saga schreef:De overheid is toch gesloten... had verwacht dat ze wel vlak van tevoren een oplossing hadden bedacht
DubbelFun schreef:Dat zou wel weer een veelbetekenende zet zijn.
Trump en Hegseth werden door Steven Colbert wel weer even mooi te kakken gezet:
https://www.youtube.com/watch?v=XBXleKD9K4Y
Electra63 schreef:pmarena schreef:Ik zou het maar niet te hard zeggen.... het zal misschien nog wel schelen dat zijn maffia-achtige rollen er wel voor zullen zorgen dat er wat terughoudendheid zou kunnen zijn om hem aan te pakken.
Op zijn leeftijd?
Een van de beste acteurs van de wereld?
Heerlijk dat hij gewoon doet en zegt wat hij wil !
The Godfather