Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BigOne schreef:Zie ze eerlijk gezegd geen van de vier als premier.
nps schreef:Dan vind ik Yesilgoz de minst slechte denk ik. Rutte ligt internationaal heel goed, dus ze heeft een zeer ervaren mentor. Ik denk alleen dat NL niet blij is met alweer een VVD’er. Caroline, nou nee, Mona idem Wilders ook niet. Volgens mij ligt Wilders internationaal ook niet bepaald goed en, ook gezien zijn standpunten rondom Nexit en internationale verdragen.
juval schreef:wat is er tegen Mona Keizer?
Janneke2 schreef:De veiligheid van Wilders of de veiligheid voor ons...?
juval schreef:Ik kwam dit artikel tegen: https://eenvandaag.avrotros.nl/item/in- ... -politici/
Over meer praktijkmensen in de kamer. Een mooie vooruitgang denk ik.
purny schreef:Janneke2 schreef:De veiligheid van Wilders of de veiligheid voor ons...?
Allebei. Die man heeft complete fatwa's tegen zich, wordt al jaren bedreigd en staat onder strenge beveiliging. Ik zie hem niet 1 2 3 naar een islamitisch land op werkbezoek gaan.
En het dreigingsniveau is ook omhoog gegaan. Ik zie het er nog van komen dat er hier een aanslag komt.
Loretta schreef:Belachelijk natuurlijk om een aanslag te plegen in een ander land omdat je het niet eens bent met wie daar de premier is.
Het zorgt tevens ook voor draagvlak voor anti islam maatregelen.
Feitelijk is de mensheid gewoon volledig gek. We leren het echt nooit om de vrede te bewaren.
Nikass schreef:Mensen, Amnesty organiseert een schrijfmarathon nav het 75 jarig bestaan van de Universele Verklaring van de rechten van de mens.
Zij schrijven brieven in een poging om bepaalde situaties te verbeteren.
Een voorbeeld daarvan:
Rocky, een zwarte man met een verstandelijke beperking, zit al 30 jaar in de dodencel in Alabama na een gebrekkig proces. Amnesty verzoekt om gratie.
En:
Thapelo is algemeen secretaris van de beweging Abahlali baseMjondolo die de rechten verdedigt van mensen in Zuid-Afrika die het economisch moeilijk hebben. Thapelo en zijn beweging worden bedreigd. In 2022 werden drie leden van de beweging gedood.
Ik mag hier geen petitie delen, maar je kunt dit natuurlijk zo vinden via Google.
Met een paar keer een handtekening plaatsen kun je daadwerkelijk iets dóen.
Dusss maak even tijd voor de mensenrechten!
purny schreef:Er is hier in NL genoeg aanleiding om een aanslag te plegen. Denk aan radicalisering en aan een pannenkoek die het schijnbaar heel normaal vind om een koran te verscheuren.
Loretta schreef:purny schreef:Er is hier in NL genoeg aanleiding om een aanslag te plegen. Denk aan radicalisering en aan een pannenkoek die het schijnbaar heel normaal vind om een koran te verscheuren.
Als je onschuldige mensen gaat vermoorden omdat een of andere pannenkoek een boem verscheurt dan ben je zelf ook een pannenkoek.
Het is niet goed te praten dat iemand aanslagen pleegt.
pien_2010 schreef:Nikass schreef:Mensen, Amnesty organiseert een schrijfmarathon nav het 75 jarig bestaan van de Universele Verklaring van de rechten van de mens.
Zij schrijven brieven in een poging om bepaalde situaties te verbeteren.
Een voorbeeld daarvan:
Rocky, een zwarte man met een verstandelijke beperking, zit al 30 jaar in de dodencel in Alabama na een gebrekkig proces. Amnesty verzoekt om gratie.
En:
Thapelo is algemeen secretaris van de beweging Abahlali baseMjondolo die de rechten verdedigt van mensen in Zuid-Afrika die het economisch moeilijk hebben. Thapelo en zijn beweging worden bedreigd. In 2022 werden drie leden van de beweging gedood.
Ik mag hier geen petitie delen, maar je kunt dit natuurlijk zo vinden via Google.
Met een paar keer een handtekening plaatsen kun je daadwerkelijk iets dóen.
Dusss maak even tijd voor de mensenrechten!
Nikass met Amnesty International heb ik al vanaf mijn twintigste een goede afspraak. Ik ben lid, ik ontvang nul post en schrijnende verhalen, dus ik onderteken nooit iets. Ik betaal al mijn hele leven elke maand een gift aan Amnesty. Dus ik teken deze petitie ook niet.
Puur uit zelfbescherming doe ik dit want ik slaap anders niet van al die ellende. Sorry, het werkt goed voor mij zo, en Amnesty is akkoord gegaan daarmee.
pien_2010 schreef:Benzz schreef:Mona Keizer? Help zeg.....![]()
. De PVV zal toch wel iemand hebben? Waarom Wilders niet.
Dat zou ik wel zo eerlijk vinden
BigOne schreef:Zie ze eerlijk gezegd geen van de vier als premier.
pien_2010 schreef:3 hoogleraren over de staatsrechtelijheid van de uitspraken van Wilders en de Grondwet
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politie ... -zijn-onze
Nikass schreef:pien_2010 schreef:3 hoogleraren over de staatsrechtelijheid van de uitspraken van Wilders en de Grondwet
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politie ... -zijn-onze
Het is echt heftig eigenlijk![]()
Administratieve detentie, dat hebben ze in Israël, voor Palestijnse kinderen: zonder proces opgesloten worden, niet weten waarom of voor hoe lang.
Hoe kunnen mensen op een partij stemmen die dat hier ook wil invoeren??
koeke schreef:Ik heb net deel 1 van Eigen Volk Eerst gekeken: een docuserie over extreem rechtse Nederlanders. Het is mijn ding niet, maar juist daarom ga ik ook de volgende delen kijken. Vind het een aanrader als je het wilt begrijpen. Hier een artikel erover:
https://www.metronieuws.nl/televisie/20 ... olk-eerst/
purny schreef:Loretta schreef:Belachelijk natuurlijk om een aanslag te plegen in een ander land omdat je het niet eens bent met wie daar de premier is.
Het zorgt tevens ook voor draagvlak voor anti islam maatregelen.
Feitelijk is de mensheid gewoon volledig gek. We leren het echt nooit om de vrede te bewaren.
Er is hier in NL genoeg aanleiding om een aanslag te plegen. Denk aan radicalisering en aan een pannenkoek die het schijnbaar heel normaal vind om een koran te verscheuren.