Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Imre schreef:En de Palestijn die van de week dood is gevonden in Antwerpen met handen en voeten vastgebonden was niet om het leven gekomen door een misdrijf.
mysa schreef:Ik weet niet of het onverschilligheid is. Eerder machteloosheid? Ik zie in elk geval geen lichtpuntjes. Netanyahu en consorten gaan niet weg..
Kimmie25501 schreef:WoW ja dat wilde ik ook net vragen, wat apart! Waren die dingen gehackt? Kan dat?
Cowboy55 schreef:https://nos.nl/collectie/13970/artikel/ ... tien-doden
Kom op nou sukkelaars……
Morgen laptops? Autoradio’s? Airbags? Toasters?
karuna schreef:Gewoon een heel lage laffe random manier van mensen afmaken. Geen controle over wie een dergelijk apparaat bezit. Ik las dat de fabriek inHongarije een dekmantel is geweest van Israel![]()
En ze gaan maar door met alles en iedereen doden in de landen om hen heen. Om heel boos en heel verdrietig van te worden. Ze slaan continue maar om zich heen maar o wee als er een reactie terug komt. Dan zijn er zo weer onschuldige slachtoffers.
Ik vraag me echt af wanneer er genoeg is vernietigd voor Israel of dat ze de smaak zo te pakken hebben en door gaan tot alles om de staat israel onleefbaar is geworden. En de wereld kijkt toe en zegt foei zonder dat dat gevolgen heeft
karuna schreef:Gewoon een heel lage laffe random manier van mensen afmaken. Geen controle over wie een dergelijk apparaat bezit. Ik las dat de fabriek inHongarije een dekmantel is geweest van Israel![]()
En ze gaan maar door met alles en iedereen doden in de landen om hen heen. Om heel boos en heel verdrietig van te worden. Ze slaan continue maar om zich heen maar o wee als er een reactie terug komt. Dan zijn er zo weer onschuldige slachtoffers.
Ik vraag me echt af wanneer er genoeg is vernietigd voor Israel of dat ze de smaak zo te pakken hebben en door gaan tot alles om de staat israel onleefbaar is geworden. En de wereld kijkt toe en zegt foei zonder dat dat gevolgen heeft
Loretta schreef:Cowboy55 schreef:https://nos.nl/collectie/13970/artikel/ ... tien-doden
Kom op nou sukkelaars……
Morgen laptops? Autoradio’s? Airbags? Toasters?
Het mag zo of zo wel een wake up call zijn.
Als Israel dit kan doen. Wie kan het dan nog meer allemaal?
De moderne variant van het paard van Troje.