Hoorde het op het nieuws net. Laten we hopen dat het een ongeluk is
Anoniem
Geplaatst: 22-03-16 09:39
Ik volg via laatste nieuws. Weliswaar sensatiekrant maar makkelijkste op mobiel. Er is redelijk schade aan de vertrekhal, alle treinverkeer ligt stil (station zit onder de luchthaven) en volgens een vrt-journalist is er sprake van een aanslag.
En ik besef net dat ik iemand ken die er werkt mee samen gewerkt op een beurs een tijd terug, beide ls bijbaantje. God dit voelt zo onwerkelijk...
BloemBloem
Geplaatst: 22-03-16 09:40
purny schreef:
Hoorde het op het nieuws net. Laten we hopen dat het een ongeluk is
Uuuhuuhhh ....
Zoe_97
Las het net ook. Ik hoor hier al een tijdje ambulances voorbij rijden (zit in Elsene op 5 minuten van Zaventem).
luuntje
Vreselijk explosies in Brussel. Ik heb erg te doen met de mensen die daar zijn.
Stiekem blij dat man vandaag in Rottedam werkt en niet in Brussel.
Anoniem
Geplaatst: 22-03-16 09:42
Het zal daar nu overal chaos en alle hens aan dek zijn.
Jee, die foto's In de reacties staat dat er gewonden zijn er al een dode is. Kan ook haast niet anders, wat een klap moet dat geweest zijn!
11 doden al zelfs..
jessdaniels
Geplaatst: 22-03-16 09:44
Oh my, wat een ravage!
Anoniem
Geplaatst: 22-03-16 09:47
Het is een lange "smalle" hoge hal, gelukkig wel aantal uitgangen maar wie in de check in zit, zit in een overdekt gedeelte. Een soort trechter.
Ik ben zo godverdomd blij dat mijn vriend op zijn schip zit en deze week niet naar huis moest... al zit de aankomsthal er net onder (tussen station en vertrekhal in). maar de mensen die daar nu in die vliegtuigen zitten die omgeleid worden, of aan het landen waren. Wat een paniek moet dat zijn.
Ik denk/hoop dat ze dat niet zo snel konden plannen purny
Zoe_97
Geplaatst: 22-03-16 09:54
Iemand uit de regering zou een aanslag bevestigd hebben. Brandweer heeft bevestigd dat er gewonden zijn. Doden is nog niet bevestigd.
xNathaliee
Geplaatst: 22-03-16 09:54
purny schreef:
Verschrikkelijk allemaal. Ik ben nu niet meer overtuigd van een ongeluk maar gewoon een aanslag. Wellicht als vergelding van de arrestatie?
Dat denk ik ook.
Anoniem
Geplaatst: 22-03-16 09:55
Ik zag vanmorgen nog een artikel waarin ze zeiden dat de politie bij de arrestatie van abdeslam bekogelt werd Door jongerenet flessen en stenen. Dus de kans is heel groot inderdaad.
Ik maak me echt zorgen om die meid waar ik mee gewerkt heb. Die heeft altijd ochtenddienst als ground stewardess.
Hier is het echt nog heel rustig. Geen paniek ofzo. Ik probeer uit te vissen of mijn lessen afgeschaft worden zodat ik terug thuis in Limburg zou kunnen raken.
Maar vergt dat niet veel planning? Er is toch veelcontrole op de luchthaven nee?
Als je bijvoorbeeld Schiphol hebt daar kan je gewoon met een koffer met een bom Plaza oplopen. Dus eigenlijk is de beveiliging tot op zekere hoogte niet veel. Hoe dat met andere luchthavens zit weet ik niet
op het punt waar de aanslag gebeurd is is geen controle. Dat is gewoon de eerste hal waar je onmiddelik binnen wandeld. In die hal moet je je koffers inchecken en dan pas ga je door security