Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loretta schreef:Tcm62 schreef:Kijken jullie even het nieuws? Waren dus wel vluchtelingen in Keulen....ook gehoord wat deze zielige lieverdjes zeggen?
Het is dus niet meer te ontkennen.
Nu eens kijken hoe snel iemand erbij is met namen en cijfers van allerlei Nederlandse verkrachters om maar gewoon door te kunnen gaan met de kop in het zand te steken.
Tcm62 schreef:De politie was zelfs bang dat er doden zouden vallen, nou dan was het wel bar en boos!
De echte mentaliteit komt nu bovendrijven...
Dan hebben ze het nog over de echte vluchteling....die zitten in de kampen over de grens.
Loretta schreef:Emmaa_ schreef:Zijn jullie wel intelligent genoeg om zelfstandig te poepen of lukt dat ook niet?
Nee dat zijn wij niet.
Die vluchtelingendiscussie heeft een hoog kleren van de keizer gehalte.
Alleen domme mensen zien blijkbaar hoe het echt zit.
EskeGirl schreef:Tcm62 schreef:Ja inderdaad ik generaliseer...
De echte mentaliteit is precies zoals ik het bedoel ja...
En de echte mentaliteit is precies...?
Trouwens als tip voor discusiëren/argumenteren: overhaaste generalisatie is een drogreden en dus argumentatiefout... het beste is om die te vermijden
geerke schreef:zelfs bij de derde generatie Marokkanen komt het voor dat vrouwen niet mogen studeren en maar 1 recht hebben.Gelukkig zijn er ook Marokkaanse vrouwen die wel een studie mogen volgen van hun ouders.
Snollygoster schreef:Ik las een reactie op een krantenartikel van Keulen dat ze voortaan enkel gevluchte gezinnen zouden moeten binnenlaten, en eigenlijk kan ik het hier enkel eens zijn.
Het is nu al vaker gebleken dat de overgrote meerderheid van de vluchtelingen jonge mannen zijn, de asielcentra lopen hier ook van over. Het probleem is gewoon dat we met te veel van die mannen zitten die hier hopen op een betere toekomst, maar die aan de andere kant ook uit een cultuur komen waar er miniem respect is voor vrouwen, dat botst op den duur.
Mixje90 schreef:Snollygoster schreef:Ik las een reactie op een krantenartikel van Keulen dat ze voortaan enkel gevluchte gezinnen zouden moeten binnenlaten, en eigenlijk kan ik het hier enkel eens zijn.
Het is nu al vaker gebleken dat de overgrote meerderheid van de vluchtelingen jonge mannen zijn, de asielcentra lopen hier ook van over. Het probleem is gewoon dat we met te veel van die mannen zitten die hier hopen op een betere toekomst, maar die aan de andere kant ook uit een cultuur komen waar er miniem respect is voor vrouwen, dat botst op den duur.
Wie zegt dat er in die cultuur miniem respect is voor vrouwen....