Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
minjon schreef:Winandaa_ schreef:Ik denk niet dat je die man snel weer in z'n oude huisje terug ziet......eerder achter slot en grendel.
Dat hoop ik ook heel erg.. ik denk dat de politie zijn huis ook wl in de gaten zal houden...
Ben zo bang dat ie nu allemaal rare dingen gaat doen ofzo.. zodadelijk gaat ie schieten
Nickytje schreef:Om 23.15u kwam er toch een uitgebreide nieuwsuitzending had ik hier gelezen? Op welke zender is dat?
Ik woon in België en ik heb geloof ik enkel Nederland 1 en 2 oid op mijn tv. Is het daar op te zien toevallig?
Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van de gewonden, overledenen en ooggetuigen!
Edit: Wat hersendood precies is, is al enkele keren in een link uitgelegd. Wiki!
BelgenGek schreef:Ik vind het ook heel erg naar wat er gebeurd is
verschrikkelijk dat zoveel onschuldige mensen hier de
dupe van geworden zijn..
Ook vind ik het erg jammer dat er -tig mensen zijn
die maar speculeren over hoe/wat en mensen die
allerlei onzin de wereld in helpen!
Niemand heeft de 'dader' gesproken, toch ?!
Verschrikkelijk meer kan ik er niet van zeggen..
Sterkte aan degene die familie/vrienden verloren is
en aan de slachtoffers..
Shiloh schreef:het gaat met dat kleine meisje volgens mij steeds over deze foto http://www.spitsnieuws.nl/archives/images/incident3.jpg ...
Volgens mij is dat helemaal geen jong meisje. Ik zit net ook sbs te kijken en daar zag je een filmpje over de chaos en dan zie je aan de linkerkant een vrouw liggen die dezelfde kleren aan heeft als de persoon op die foto.
dees_daan schreef:Nickytje schreef:Om 23.15u kwam er toch een uitgebreide nieuwsuitzending had ik hier gelezen? Op welke zender is dat?
Ik woon in België en ik heb geloof ik enkel Nederland 1 en 2 oid op mijn tv. Is het daar op te zien toevallig?
Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van de gewonden, overledenen en ooggetuigen!
Edit: Wat hersendood precies is, is al enkele keren in een link uitgelegd. Wiki!
op rtl 4, maar misschien kan je het via internet volgen?