Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Syrianda schreef:Je hoort of ziet niks in de media. Je vraagt je af hoe dit kan!
Jessix schreef:Syrianda schreef:Je hoort of ziet niks in de media. Je vraagt je af hoe dit kan!
Wat ik begrijp uit interviews met mensen die dit is overkomen wordt je verzocht dit stil te houden. Dat de media het niet oppikt vanuit de socials snap ik in dit geval wel omdat er amper een verhaal bij staat. Ik denk dat je dan toch iets meer info wil hebben over wat er gebeurd is. Ik hoop dat dit nog gebeurd.
Sanet schreef:Oooooh ik kan echt huilen van die hond. Zal wel hypocriet zijn, dat ik dat veel heftiger vind dan een schaap. Maar kijk nou, arme Snuffie.
Zandhuizen is hemelsbreed nog geen 15km van ons. Ik vind het echt om te huilen allemaal
Sanet schreef:Oooooh ik kan echt huilen van die hond. Zal wel hypocriet zijn, dat ik dat veel heftiger vind dan een schaap. Maar kijk nou, arme Snuffie.
Zandhuizen is hemelsbreed nog geen 15km van ons. Ik vind het echt om te huilen allemaal
Syrianda schreef:Oh nee.....dit zie je van ver aankomen.... verschrikkelijk die wolf.
Ik hoop dat de hond en het schaap het wel gaan redden.
Je hoort of ziet niks in de media. Je vraagt je af hoe dit kan!
Tancreda4 schreef:Ja was er al bang voor.....![]()
Ook bizar dat t wordt stilgehouden. Aan ene kant snap ik het om bv te wachten tot echt is bewezen dat t een wolf was, maar gezien de enorme doorlooptijd van de uiteindelijke resultaten en wat voor slachtoffers er in tussentijd bij kunnen komen, is zolang wachten onverantwoord en vind ik dat het wel bekend moet worden gemaakt. Om mensen te waarschuwen en nieuwr incidenten hopelijk te beperken.