Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jis_ schreef:Zonnetje81 schreef:Ik vind dat het goed is om te laten zien dat niet elke miep zomaar kan gaan roeptoeteren en vrouwen de macht hebben om mannen valselijk te beschuldigen of op zn minst zaken te overdrijven/of uit hun verband te trekken. Anders zou het hek van de dam zijn. Maar dat is mijn mening.
Ik denk de andere kant op, dat het een drama is voor slachtoffers. Dat het OM zich heeft vergaloppeerd en nu zullen er nog altijd veel vrouwen zijn die denken, laat die aangifte maar zitten.
Cayenne schreef:Onvoldoende bewijs betekent natuurlijk nog niet dat hij het niet gedaan heeft.
Hopelijk gaat dit nieman ervan weerhouden om aangifte te doen idd.
Cayenne schreef:Onvoldoende bewijs betekent natuurlijk nog niet dat hij het niet gedaan heeft.
Hopelijk gaat dit niemand ervan weerhouden om aangifte te doen idd.
Saga schreef:Ik haal hem nog maar een keer aan, niet eens geüpdate.
Voor de mensen die zeggen dat het alleen het dagboek is:
- Hij heeft het kind bij hem op schoot laten zitten.
- Hij heeft het kind op haar billen geslagen.
- Hij heeft lingerie met het kind gekocht.
- Hij heeft het kind getroost terwijl ze naakt in bed lag.
- Hij raadde het kind een goede vrijpartij aan.
- Hij gaf het kind een compliment over haar billen.
- Hij heeft gedroomd dat hij met het kind in bad zat.
- Hij heeft meerdere keren de ontblootte borsten van het kind gezien.
- Hij is na de eerste keer niet weggebleven.
- Hij heeft het kind aangemoedigd zichzelf te bevredigen.
- Hij heeft toegegeven dat zijn gevoelens naar het kind toe zijn veranderd.
- Hij geeft toe dat hij het kind over haar benen heeft geaaid en gestreeld.
BrankaZ schreef:Jis_ schreef:
Ik denk de andere kant op, dat het een drama is voor slachtoffers. Dat het OM zich heeft vergaloppeerd en nu zullen er nog altijd veel vrouwen zijn die denken, laat die aangifte maar zitten.
Laten we eerlijk zijn: beide is niet goed. Een vrouw die is aangerand of erger moet aangifte kunnen doen zonder dat die in twijfel wordt getrokken. Maar een aangifte doen om iemand te beschadigen omdat je boos bent moet ook niet kunnen, ook niet als het over een onderwerp gaat waarin we de slachtoffers moeten geloven ondanks er weinig bewijs is. Dat mag niet voor een valse aangifte worden gebruikt.
BrankaZ schreef:Maar laten we eerlijk zijn: Het OM had door alle vertraging ruim de tijd om hun bewijs op orde te hebben. En bij een zaak waar door de bekendheid van de verdachte al zoveel aandacht is en de verdachte (schuldig of onschuldig) schade oploopt, mag je toch verwachten dat ze echt onomstotelijk bewijs hebben voor ze hun zaak doorzetten?
Hiraeth schreef:Ik vind de uitspraak opzich prima, maar ik heb nou niet dat ik nu zit te wachten op een Borsato comeback. Ik vind het toch een creep op basis van dingen die hij zelf heeft toegegeven.
Jis_ schreef:Zonnetje81 schreef:Ik vind dat het goed is om te laten zien dat niet elke miep zomaar kan gaan roeptoeteren en vrouwen de macht hebben om mannen valselijk te beschuldigen of op zn minst zaken te overdrijven/of uit hun verband te trekken. Anders zou het hek van de dam zijn. Maar dat is mijn mening.
Kaja schreef:Ja in dat opzicht blijft het een vreemde poging van het OM. Alsof ze hem koste wat kost moesten hebben, na het Voice schandaal. Een dagboek blijft namelijk altijd hetzelfde als iemands woord. Dat geeft geen extra overtuiging. Waarom dan toch overgaan tot een proces?
Kaja schreef:DuoPenotti schreef:.de moeder had hier van mij ook berecht mogen worden voor het verwaarlozen van haar kind.
Dít!
Petpa schreef:Degenen die nog steeds vinden dat Marco schuldig is kunnen altijd nog rechter worden.
Is een 8-jarige opleiding.
Succes!

Saga schreef:De uitspraken die Nevica quote, waren niet berust op speculatie.
Hij heeft die zaken zelf toegegeven.
Dat de rechter dit niet strafbaar acht, betekent niet dat die uitspraken onjuist of ineens wel gepast zijn.
Ik denk ook dat hij in principe genoeg straf heeft gehad.