Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
naranja1 schreef:chanicha schreef:Het lijkt wel of Rutte en Kaag bewust ons land naar de kloten willen helpen![]()
Dit soort praktijken weet toch iedereen dat de deuren wagenwijd openstaan en de grootste terroristen/moordenaars hier een veilig heenkomen zoeken
Wow racisme in comming..
Qerty schreef:Wat is de gedachte achter het blijven plaatsen van deze links?
Cer schreef:Ik denk zoals het topic startte, laten zien dat er problemen zijn en dat niet iedereen die hier binnen komt een nuttige bijdrage levert ..
De problematiek rondom die centra laten zien..
dat denk ik?
Citaat:Tijdelijk daklozen in hotel Van der Valk Eindhoven: ‘De nood is hoog’
EINDHOVEN - Hotel Van der Valk in Eindhoven huisvest tijdelijk 26 daklozen in evenveel hotelkamers die vanaf eind dit jaar gerenoveerd worden. Het gaat om zogeheten economisch daklozen: mensen die vaak wel een baan hebben, maar door omstandigheden tijdelijk geen woning.
De groep economische daklozen wordt steeds groter. Alleen al in Eindhoven heb je het over zo'n 850 gevallen.
Cer schreef:Ik denk zoals het topic startte, laten zien dat er problemen zijn en dat niet iedereen die hier binnen komt een nuttige bijdrage levert ..
De problematiek rondom die centra laten zien..
dat denk ik?
naranja1 schreef:Citaat:Je bedoelt: Reality is coming!
Nee bedoel het precies zoals ik het schrijf.
purny schreef:https://www.ad.nl/binnenland/groep-oorlogsvluchtelingen-uit-oekraine-aangehouden-voor-plannen-is-aanslagen~aa5ed271/
Een 29-jarige man uit Tadzjikistan en zijn 31-jarige vrouw uit Kirgizië zijn donderdagochtend vroeg aangehouden op verdenking van terrorisme. Het echtpaar kwam na het uitbreken van de oorlog in Oekraïne naar Nederland en woont met een tijdelijke verblijfsvergunning in Breda. Ze worden ervan verdacht een aanslag te hebben voorbereid, aldus het Openbaar Ministerie
Fijn he die open grenzen...
Janneke2 schreef:purny schreef:https://www.ad.nl/binnenland/groep-oorlogsvluchtelingen-uit-oekraine-aangehouden-voor-plannen-is-aanslagen~aa5ed271/
Een 29-jarige man uit Tadzjikistan en zijn 31-jarige vrouw uit Kirgizië zijn donderdagochtend vroeg aangehouden op verdenking van terrorisme. Het echtpaar kwam na het uitbreken van de oorlog in Oekraïne naar Nederland en woont met een tijdelijke verblijfsvergunning in Breda. Ze worden ervan verdacht een aanslag te hebben voorbereid, aldus het Openbaar Ministerie
Fijn he die open grenzen...
Hoezo, open grenzen...?
Pushbacks,
verdronkenen in de Middellandse Zee,
(en wie er doorheen weet te komen krijgt te maken met een serie onduidelijke regels
en moet jarenlang wachten en duimen draaien want je mag niets).
Wees toch blij dat die paar mensen die er doorheen komen
... driekwart van de vluchtelingen ter wereld wordt ter plaatse opgevangen...
gewoon (of ongewoon, kan ook nog)
onder politietoezicht staat.
Raineri schreef:Mensen uit Oekraïne hebben niet te maken met pushbacks. Heb je wel door dat ze het land uit moesten omdat er een oorlog is?
purny schreef:Raineri schreef:Mensen uit Oekraïne hebben niet te maken met pushbacks. Heb je wel door dat ze het land uit moesten omdat er een oorlog is?
Weet ik maar de gemiddelde Oekraïner krijgt makkelijker een verblijfsvergunning dan de andere groep. En zo weet je niet wat er binnen komt en is gekomen. Dat bedoel ik met open grenzen