Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 21:34

zo verschrikkelijk en heb er eigenlijk geen woorden voor :n

rust zacht Anne en veel sterkte gewenst voor je familie, nabestaanden en geliefde.
Hoop dat zij de rust krijgen om alles in hun tempo te verwerken.

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 21:37

Onbeschrijfelijk, verslagen en gewoon niet te bevatten waarom. Y;(
Vanmorgen reed ik nog langs Den Dolder en hoopte ik eigenlijk stiekem dat ze toch nog levend gevonden zou worden, helaas mocht het niet zo zijn.
Dit is bij geen enkele moord goed te praten.
Ik hoop dat Anne rust vind en dat haar nabestaande het allemaal een plekje kunnen geven ondanks dat dat heel zwaar gaat worden.

Jeetje wat is het leven oneerlijk..

Those we love don't go away
They walk beside us every day
unseen, unheard but always near
still loved, still missed and very dear
Y;(

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 21:37

Och wat erg.. Rust zacht Anne!
Ik heb alles gemist vanwege mijn werk.. hadden ze al een dader? Was het de verdachte? Ben net klaar, enkel even snel de eerste pagina bekeken!

Ik hoop dat haar ouders het nu kunnen afsluiten.. Het einde is droevig maar de onzekerheid of ze haar nog terug zouden krijgen is weg.. Mijn gedachten gaan uit naar familie, vrienden, kennissen en iedereen die om haar gaf Y;(

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 21:40

Nico_lette schreef:
Hebben jullie die petitie gezien? "Anne dood door schuld rechtsysteem". Is al meer dan 18.000 keer getekend, ik zal de link nog even opzoeken.

Link: https://www.petities24.com/annefaber

Edit: Link toegevoegd.

Bah.... wat een populistisch gelul!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 21:51

Ze is weggehaald van de plek.. Gelukkig maar.. ze heeft er te lang moeten liggen.

Hoe kan dit nou gebeuren?

Ook ik neem mijn dochter vaak en graag mee het bos in. Zo ook de dag dat ze vermist raakte.
Lieve Anne, het was zulk lekker weer op het moment dat jij vertrok! Ik noemde het nog een verlaat cadeautje van de zomer. Natuurlijk moet je gewoon kunnen fietsen als jij dat wil!
Dit had nooit mogen gebeuren...

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 21:53

|( |( Vreselijk

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 22:06

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 22:07

Ze is gevonden na een zeer specifieke tip van de verdachte. Voor mij maakt dat de verdachte dan ook gelijk de dader.

Ik ben opgelucht voor de familie en nabestaanden dat Anne gevonden is. Het niet weten en nooit vinden is nog vele malen erger, want dan blijf je altijd zoeken en kan je het nooit echt afsluiten (zie de familie die gisteren bij team vermissingen vertelden over hun dochter die op soortgelijke manier verdwenen is in 1994). Ik hoop voor de nabestaanden dat de dader ook antwoord gaat geven op de vragen die ze beantwoord willen hebben, al vrees ik het ergste.

Er verdwijnen dagelijks meerdere mensen, maar deze vermissing was anders.

Het heeft mij wel weer met beide benen op de grond gezet, in het donker een eind fietsen, vooral door onbewoond gebied/ langs bosranden kan ècht heel gevaarlijk zijn.. Helemaal in een land waarbij zeer gevaarlijke mensen veel te licht gestraft worden en zeer snel weer op vrije voeten kunnen zijn.

JesdaJinn

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 22:17

Zelfs bij de Televizier ring hebben ze even een moment stil gestaan (oke, het was een applaus als ondersteuning aan nabestaanden)

Toch wel respect

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 22:17

Shanna schreef:
Het heeft mij wel weer met beide benen op de grond gezet, in het donker een eind fietsen, vooral door onbewoond gebied/ langs bosranden kan ècht heel gevaarlijk zijn.. Helemaal in een land waarbij zeer gevaarlijke mensen veel te licht gestraft worden en zeer snel weer op vrije voeten kunnen zijn.
Inderdaad, ik vind het heel erg dat het systeem er zo licht over gaat. Goed gedrag als iemand is opgesloten wil niet zeggen dat die persoon zo de maatschappij in kan. Voor dergelijke misdrijven waarbij iemand bewust en voor het plezier iemand pijn doet krijgt de dader wat mij betreft: het nadeel van de twijfel, bij een geringe twijfel voor herval: niet vrijlaten. Onschuldige mensen beschermen staat wat mij betreft op 1.

Mijn hart blijft huilen, wat een verdriet voor die familie. Ik kan alleen maar heel veel innerlijke kracht, liefde en sterkte toewensen aan iedereen die Anne lief had. Vreselijk...

-O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 22:34

Lieve lieve arme meid.. ik kan alleen maar hopen dat het kort en pijnloos was!!

Sterkte voor iedereen die het ook zo lastig vind wat er allemaal is gebeurd!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 22:50

Wat een verdrietig einde van zo'n meisje. Ik ben er verdrietig, misselijk en ondersteboven van.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 22:53

Vreselijk!

Ook het besef dat het iedereen had kunnen zijn.

De nabestaanden moeten hiermee leven. Echt vreselijk!

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 22:55

Wat erg zeg. Geen woorden voor.

A12345678910

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 23:06

Vreselijk... heb er geen woorden voor Y;(
Hoe een eindje fietsen kan eindigen in dit...
Het raakt me echt :(

R.i.p Anne
Laatst bijgewerkt door A12345678910 op 12-10-17 23:08, in het totaal 2 keer bewerkt

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 23:06

Koper schreef:
Liesje1611 schreef:
Waarom denk je dat? Een dag of 2 geleden verklaarde je dat je zeker wist dat Anne dood is, daarna postte je niets meer en nu denk je dat ze niet gevonden is? Ik ben erg nieuwschierig :=

Edit: misschien is het prettig voor iedereen om gewoon te typen waar je dat soort uitspraken op baseert, in plaats van geheimzinnig te doen.

Ik vind dat ontzettend ongepast.

Ik zeg niet dat ik denk dat ze niet dood is. Ik zeg dat ik denk dat ze niet in Zeewolde gevonden zal worden.

En ja ik weet meer en nee ik ga niet vertellen hoe. Dat doet er niet toe :) Mocht je dat vervelend vinden dan staat het je natuurlijk vrij om mij te foeien.

ik zou hier niet op moeten reageren ( maar doe het toch ) misschien je koperen bol ruilen voor een glazen bol en die een beetje op poetsen met je paarden dekens, je blijft een raar figuur

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 23:09

Geen woorden voor .. mama en ik hebben er buikpijn van.

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 23:09

|( Savannah gevonden 8 km van ons heerlijke plekje, en nu dit |( , ik ben hier meer dan stil van. wat een vreselijk verhaal

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 23:11

quera schreef:
[ [url=m/kO1u3T.jpg]Afbeelding[/url] ]

|( hoei die komt binnen.

Gruwelijk, verschrikkelijk en ongelofelijk verdrietig...

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 23:12

Afbeelding

;-( .......

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 23:13

Die is al n paar keer geplaatst :-)
En ik ga mn kinderen nu geen angst voor het bos aanpraten.

Jennanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 23:15

Het is echt verschrikkelijk...Arme Anne. En hoe moet het zijn voor haar ouders en vriend..?? :(

Ik hoop ook dat de mensen die haar vriend zo zwart hebben gemaakt zich echt schuldig voelen en zich schamen. En hun excuses aanbieden.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 23:17

Getup schreef:
Die is al n paar keer geplaatst :-)
En ik ga mn kinderen nu geen angst voor het bos aanpraten.

Jouw kinderen, jouw opvoeding.

Bang maken is ook wat anders dan uitleggen in kinderlogica dat ze alert moeten zijn.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 23:19

Bah wat komt dit weer dichtbij zeg. Mijn leeftijd... hier niet eens super ver uit de buurt... ook ik fiets alleen door het donker. Weliswaar een klein stukje buitengebied, maar zo veel heb je niet nodig.

Bah beangstigend vind ik het dat zo iemand zo snel vrij gelaten wordt. Dat bewijst dat er echt iets mis is met onze rechtstaat. Hoe kan het dat hij is vrijgekomen, nog geen 7 jaar na zijn brute daden?

Ik begrijp ineens mijn moeder een stuk beter. Die continue op Whatsapp kijkt wanneer ik voor het laatst online was. Brrr

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 23:20

Alert zijn moet je helaas tegenwoordig overal....
T is een kwestie van heeel veel pech hebben.
Dat is zo beangstigdend. Dit was geen hulpeloos klein kind, wat je zo oppakt en meeneemt....of een verward persoon. Dit was een studente, een niet wereldvreemde persoon die "gewoon" n rondje ging fietsen. Net zoals bijna iedereen wel doet.

Ik ook altijd in mn uppie van hollandsche rading naar hilversum. En toen had ik geen mobieltje. En dan nog....dat helpt je uiteindelijk ook niet.