rust zacht Anne en veel sterkte gewenst voor je familie, nabestaanden en geliefde.
Hoop dat zij de rust krijgen om alles in hun tempo te verwerken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nico_lette schreef:Hebben jullie die petitie gezien? "Anne dood door schuld rechtsysteem". Is al meer dan 18.000 keer getekend, ik zal de link nog even opzoeken.
Link: https://www.petities24.com/annefaber
Edit: Link toegevoegd.
Electra63 schreef:Nico_lette schreef:Hebben jullie die petitie gezien? "Anne dood door schuld rechtsysteem". Is al meer dan 18.000 keer getekend, ik zal de link nog even opzoeken.
Link: https://www.petities24.com/annefaber
Edit: Link toegevoegd.
Bah.... wat een populistisch gelul!
Shanna schreef:Inderdaad, ik vind het heel erg dat het systeem er zo licht over gaat. Goed gedrag als iemand is opgesloten wil niet zeggen dat die persoon zo de maatschappij in kan. Voor dergelijke misdrijven waarbij iemand bewust en voor het plezier iemand pijn doet krijgt de dader wat mij betreft: het nadeel van de twijfel, bij een geringe twijfel voor herval: niet vrijlaten. Onschuldige mensen beschermen staat wat mij betreft op 1.Het heeft mij wel weer met beide benen op de grond gezet, in het donker een eind fietsen, vooral door onbewoond gebied/ langs bosranden kan ècht heel gevaarlijk zijn.. Helemaal in een land waarbij zeer gevaarlijke mensen veel te licht gestraft worden en zeer snel weer op vrije voeten kunnen zijn.
Koper schreef:Liesje1611 schreef:Waarom denk je dat? Een dag of 2 geleden verklaarde je dat je zeker wist dat Anne dood is, daarna postte je niets meer en nu denk je dat ze niet gevonden is? Ik ben erg nieuwschierig
Edit: misschien is het prettig voor iedereen om gewoon te typen waar je dat soort uitspraken op baseert, in plaats van geheimzinnig te doen.
Ik vind dat ontzettend ongepast.
Ik zeg niet dat ik denk dat ze niet dood is. Ik zeg dat ik denk dat ze niet in Zeewolde gevonden zal worden.
En ja ik weet meer en nee ik ga niet vertellen hoe. Dat doet er niet toeMocht je dat vervelend vinden dan staat het je natuurlijk vrij om mij te foeien.