Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe_97 schreef:dus moest hij in België veroordeeld worden met de minimumstraf zou hij in theorie in 2018 weer buitne kunnen staan?
Yasmine schreef:Zoe_97 schreef:dus moest hij in België veroordeeld worden met de minimumstraf zou hij in theorie in 2018 weer buitne kunnen staan?
Je weet nog niet eens voor welke misdrijven ze hem gaan berechten, hoe kan je dan voorspellen hoeveel jaar hij zou krijgen en hoe snel hij weer zou kunnen vrijkomen?
LadyMadonna schreef:Maar: mensen noemen hem een moordenaar.... Maar volgens mij heeft hij zelf niet daadwerkelijk mensen omgebracht?
Zijn taak was zichzelf op te blazen in het Stade de france, wat hij uiteindelijk niet heeft gedaan...
LadyMadonna schreef:Ik zet heel bewust mijn mening en emotie even uit om me tot feiten te kunnen beperken.
Ik zeg ook nergens dat hij niet schuldig is, ik stel alleen een vraag....
Damned schreef:leider van een terroristische groep staan ook zware straffen op bij ons
misschien kan hij ook als mededader veroordeeld worden (even zwaar als dader) ? ik heb eigenlijk geen idee wat hij precies gedaan heeft
Joolien schreef:Ik denk dat hij zelfs in de gevangenis nog moet vrezen voor zijn leven. Wat ik begrijp, is dat hij ook door de IS wordt gezocht omdat hij zich niet heeft opgeofferd.