Is er geen middenweg voor vluchtelingen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:05

Mixje90 schreef:
Klopt Geerke... Maar de moslims anders behandelen dan de anderen... Dat is onderscheid maken op basis van religie.... Volgens mij kan dat een heel negatief woord hebben....

ze worden inderdaad anders behandelt....ze worden voorgetrokken.

nog een leuk stukje,door een moslim geschreven,het liefst lees ik stukjes van moslims of gewezen moslims,heb het vermoeden dat zij heel goed weten hoe de vork in de steel zit

http://www.nrc.nl/handelsblad/2015/09/0 ... it-1531436

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:09

Voorgetrokken? Leef jij in een andere wereld? Vrouwen die hun haren bedekken mogen in t vrije land waar jij zit niet eens normaal studeren...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:16

geerke schreef:
Mixje90 schreef:
Klopt Geerke... Maar de moslims anders behandelen dan de anderen... Dat is onderscheid maken op basis van religie.... Volgens mij kan dat een heel negatief woord hebben....

nog een leuk stukje,door een moslim geschreven,het liefst lees ik stukjes van moslims of gewezen moslims,heb het vermoeden dat zij heel goed weten hoe de vork in de steel zit

Hij is geen moslim. Jij denkt dus op basis van iemands afkomst dat diegene meteen moslim is. Lachen!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:30

Mixje90 schreef:

http://www.nrc.nl/handelsblad/2015/09/0 ... it-1531436[/quote]

Hij is geen moslim. Jij denkt dus op basis van iemands afkomst dat diegene meteen moslim is. Lachen![/quote]

inderdaad lachen...hij is een ex-moslim...

FiveSports

Re: Is er geen middenweg voor vluchtelingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:32

Altijd leuk mensen die omzichzelf lachen

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:33

97% van de inwoners van Marokko is islamitisch....dus de kans is vrij groot dat een marokkaan moslim is.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:35

Mixje90 schreef:

ik moet vooral lachen om mensen die de grootst mogelijke onzin posten met de nodige stelligheid

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:36

Ja maar je doet toch even onderzoek naar degene wiens stukjes je graag leest? Hij is nota bene nog een schrijver ook, weliswaar niet zo'n sterke in mijn opinie, maar toch.

geerke schreef:
Mixje90 schreef:

ik moet vooral lachen om mensen die de grootst mogelijke onzin posten met de nodige stelligheid

Oh je proeft zelf ook de ironie van je berichtje toch? :')

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:39

Op die manier kun je met het goochelen van cijfers heel makkelijk een beeld geven die jij naar buiten wilt brengen.

Als je het aantal doden bij elkaar optelt kom je op hele andere percentages. en in dat geval is Anders Breivik nog steeds een grote jongen aan de kant van westers terrorisme. Daartegenover staan dan pas de echt grote terroristen. Parijs 130 doden, Londen 52 en Madrid 191.
Als je 9/11 er ook nog bij haalt dan komen er nog eens 3000 bij op.

Dat is het lastige met cijfers ik kan daarmee bijna elk verhaal vertellen die ik wil vertellen.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:39

als mensen dingen schrijven die je liever niet wilt lezen zijn het inderdaad geen goede schrijvers.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:43

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:44

nee...dan vind jij hem dus niet goed.En dat mag natuurlijk.

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:47

Loretta schreef:
Op die manier kun je met het goochelen van cijfers heel makkelijk een beeld geven die jij naar buiten wilt brengen.

Als je het aantal doden bij elkaar optelt kom je op hele andere percentages. en in dat geval is Anders Breivik nog steeds een grote jongen aan de kant van westers terrorisme. Daartegenover staan dan pas de echt grote terroristen. Parijs 130 doden, Londen 52 en Madrid 191.

Dat is het lastige met cijfers ik kan daarmee bijna elk verhaal vertellen die ik wil vertellen.

En jij hebt de 98% van de gevallen netjes opgeteld?...

Als ik op jouw manier wil beredeneren zijn die aantallen een druppel in een oceaan vergeleken met de 4000000 doden die zijn gevallen sinds the war on terror.....

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:48

geerke schreef:
97% van de inwoners van Marokko is islamitisch....dus de kans is vrij groot dat een marokkaan moslim is.

Leuk dat je Marokko erbij haalt. Wist je dat één van de grootste en bekendste universiteiten in Marokko vele eeuwen geleden opgericht is door een vrouw? Een moslima die haar haren bedekte en dus in het vrije land waar jij je nu bevind niet eens normaal zou mogen studeren...

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:51

Mixje90 schreef:
geerke schreef:

Leuk dat je Marokko erbij haalt. Wist je dat één van de grootste en bekendste universiteiten in Marokko vele eeuwen geleden opgericht is door een vrouw? Een moslima die haar haren bedekte en dus in het vrije land waar jij je nu bevind niet eens normaal zou mogen studeren...

Wat is er dan misgegaan na die tijd?

Je vorige post heb je zeker een punt...de westerse bemoeizucht heeft al 3 miljoen slachtoffers veroorzaakt.

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:52

Wat gaat er nu mis in Frankrijk?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:53

Mixje90 schreef:
Wat gaat er nu mis in Frankrijk?

geen idee,wat moet er hier misgaan?Of bedoel je de nepbomgordel?

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:55

Loretta schreef:

Ik doelde op de link van iemand boven mij
http://m.hbvl.be/cnt/dmf20150115_014749 ... xtremisten

Maar dit topic gaat zo snal dat mijn bericht uit zijn verband is gerukt

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:58

geerke schreef:
Mixje90 schreef:

Hij is geen moslim. Jij denkt dus op basis van iemands afkomst dat diegene meteen moslim is. Lachen![/quote]

inderdaad lachen...hij is een ex-moslim...[/quote]

Zo iemand ken ik ook nog uit mijn omgeving.
ex moslim en ook Nederland binnengekomen als vluchteling. Echter niet alleen maar met vrouw en kinderen.
Door wat hun mij over de gevaarlijke kant van de islam hebben verteld ben ik heel anders tegen dew islam aan gaan kijken

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:59

geerke schreef:
Mixje90 schreef:

Mooi stukje, precies zoals het is....inderdaad ex-moslim...spreek eens met ex-moslims dan hoor je hoe het echt zit.....

Die hysterie bv zien we ook als er iemand is overleden...de klaagvrouwen worden ingehuurd..

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 23:01

Loretta, ik heb veel dergelijke mensen gesproken, inclusief mensen vers van de pers uit het midden oosten...toen ging bij mij de knop om...sindsdien ben ik anti moslim...

Ex-moslims bv moeten niets meer van dat alles hebben

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 23:02

Daar heb ik dus ook ervaring mee met ex moslims.
Dat heeft wel mijn kijk op negatieve wijze beinvloed tegenover de Islam.
Ook kijk ik nu met hele andere ogen naar programma's als DWDD en witteman

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 23:02

Kijken jullie even het nieuws? Waren dus wel vluchtelingen in Keulen....ook gehoord wat deze zielige lieverdjes zeggen?

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 23:05

Tcm62 schreef:
Kijken jullie even het nieuws? Waren dus wel vluchtelingen in Keulen....ook gehoord wat deze zielige lieverdjes zeggen?

Het is dus niet meer te ontkennen.
Nu eens kijken hoe snel iemand erbij is met namen en cijfers van allerlei Nederlandse verkrachters om maar gewoon door te kunnen gaan met de kop in het zand te steken.

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 23:07

Zoals?