Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 13:23

Abeltje77 schreef:
Cowboy55 schreef:

Nee, je snapte het niet, je interpreteerde alleen toevallig juist. Maar laat vooral verder zitten joh. En met 'zitten' bedoel ik natuurlijk 'op-en-neer rennen terwijl je het Wilhelmus zingt', maar dat moge dan ook duidelijk zijn.

Ben je altijd zo sarcastisch of ben je deze specifieke vrijdag extra vervelend?

Geen van beiden. Ik heb er alleen last van dat iemand zich inhoudelijk aantoonbaar verkeerd uitdrukt en dat ik klaarblijkelijk maar heb te zorgen dat ik e.e.a. juist interpreteer. Omgekeerde wereld. Een verschijnsel dat je meer-en-meer om je heen ziet. "Ik roep iets en jij hebt maar te zorgen dat je het snapt." Werkt zo niet wat mij betreft.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 13:25

joyce2 schreef:
Pfoee zeg, is er eentje licht ontvlambaar... Voor "domme mensen" zoals wij zijn (want zo doe je het overkomen),<KNIP>

Jouw woorden. Niet aan mij toeschrijven a.u.b.. Ik ontken het gezegd te hebben, gesuggereert of zelfs maar gedacht te hebben. Wel een voorbeeld van wat ik hiervoor schreef overigens: in real life (en misschien dadelijk hier ook wel :) ) gaat de discussie dan helemaal off topic en gaan we tijd en moeite verspillen aan het interpreteren wat de ander gezegd of bedoeld zou kunnen hebben c.q. gaat de ander zich lopen verdedigen over iets wat hij/zij helemaal niet gezegd heeft (en zelfs niet eens gesuggereert heeft).

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 18:01

joyce2 schreef:
Pfoee zeg, is er eentje licht ontvlambaar... Voor "domme mensen" zoals wij zijn (want zo doe je het overkomen), was het heel begrijpelijk wat Lesilla zei hoor!

Wij mensen van het simpel volk begrijpen elkaar. :D

Maar goed omdat het je blijkbaar zo dwars zit dat je dit topic met woorden diarree moet bemesten...

Bij deze: Weet iemand wanneer de zaak voor komt?

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 19:12

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 07:47

Je zou die advocaten toch.... -:(-

Maflingertje

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 20:13

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 22:09

Nou gelukkig, heeft ie toch iemand om mee te praten :+

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 22:23

Precies! En ik had ook niet verwacht dat hij vrienden zou worden met keurige jongens, want die zitten daar nou eenmaal niet ;)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 05:36

vanmorgen weer voorpagina nieuws die joran!!

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 08:24

lesilla schreef:
joyce2 schreef:
Pfoee zeg, is er eentje licht ontvlambaar... Voor "domme mensen" zoals wij zijn (want zo doe je het overkomen), was het heel begrijpelijk wat Lesilla zei hoor!

Wij mensen van het simpel volk begrijpen elkaar. :D

Maar goed omdat het je blijkbaar zo dwars zit dat je dit topic met woorden diarree moet bemesten...<KNIP>

Zo.... jij hebt ECHT moeite om fouten toe te geven he? Kun je verder ook niks aan doen hoor, net als iedereen ben jij ook slechts een produkt van je omgeving.....

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 08:40

Cowboy55 schreef:
Zo.... jij hebt ECHT moeite om fouten toe te geven he? Kun je verder ook niks aan doen hoor, net als iedereen ben jij ook slechts een produkt van je omgeving.....

Zo Cowboy, jij hebt ECHT problemen om niet maar te blijven mekkeren over iets wat jij änders interpeteert.. Heb je niks beters te doen dan een beetje ruzie zoeken?? Kan je dat niet lekker thuis doen, met je vrouw ofzo? :)

Het product van de omgeving Cowboy is niet echt een fijn product als ik het even zo mag stellen, wat ben jij een azijnpisser zeg..

Zo, dat was het wbt Cowboy. :)

Nou weer ontopic :D Het verbaast mij niks dat hij vriendjes in de moordenaars heeft gevonden, waarschijnlijk hebben zij dezelfde kronkel in de kop als hij..

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 09:11

Pfoe, nu hoor ik vanochtend weer op het nieuws dat de boel weer stil ligt, omdat er geen tolk te vinden is! Kan me dat bijna niet voorstellen!! Of zou iedereen opeens al "bezet" zijn, als ze horen dat ze anders voor Joran moeten tolken...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 09:27

Als ze in het Nederlands moeten tolken kan ik me wel voorstellen dat er niet zoveel zijn.
Vind het een raar zaakje, in de vorige berichten stond er toch dat de Nederlandse ambassade een tolk had geleverd om een eerlijk proces.

En nu zou die Tolk helemaal niet gestuurd zijn?

Lekkere vriendjes :=

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 09:33

Ik heb zomaar het gevoel (kan er naast zitten) dat dit gewoon actie nummer zoveel is om het onderzoek zo lang mogelijk te dwarsbomen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 09:35

Cayenne schreef:
Ik heb zomaar het gevoel (kan er naast zitten) dat dit gewoon actie nummer zoveel is om het onderzoek zo lang mogelijk te dwarsbomen.

Kan goed zijn, want deze dingen waren toch al voorgekomen?
En dan van tafel geveegd werd door de rechter?
Of ben ik helemaal aan het dromen :+
Laatst bijgewerkt door lesilla op 23-08-10 10:11, in het totaal 1 keer bewerkt

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 09:40

Tolk????
Joran spreekt en verstaat Spaans las ik eerder

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 12:07

sarabande schreef:
Tolk????
Joran spreekt en verstaat Spaans las ik eerder

Hij (ook jij en ik) heeft recht om het proces in zijn landstaal te kunnen volgen. In Europa geregeld via artikel 6 Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens. Zal ook wel een mondiale variant van zijn.

Dan is er dus een vertaler nodig. Die moet overigens ook beedigd zijn. Dus een recht-toe-recht-aan vertaler is onvoldoende. Klaarblijkelijk even lastig te vinden, zo'n figuur. Maar de overheid in Peru zal wel moeten: doe je het niet, dan creeert men zijn eigen beroepszaak die altijd door Joran gewonnen zal worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 12:11

Nederlands-Spaans zal er genoeg zijn, maar Spaans-Nederlands? Eentje die op de hand van de aanklager is??/ Want dat zal natuurlijk de issue zijn. Iemand die 2 nationaliteiten heeft en beëdigd tolkvertaler is, die zijn er genoeg hoor, maar dan moet je in Nederland gaan zoeken en niet daar.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 12:11

Mag dat via de telefoon, of moet de tolk daar echt lichamelijk bij zijn?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 12:12

russel schreef:
Nederlands-Spaans zal er genoeg zijn, maar Spaans-Nederlands? Eentje die op de hand van de aanklager is??/ Want dat zal natuurlijk de issue zijn. Iemand die 2 nationaliteiten heeft en beëdigd tolkvertaler is, die zijn er genoeg hoor, maar dan moet je in Nederland gaan zoeken en niet daar.

Ik denk dat je dat goed ziet. Maar hij/zij zal ook DAAR beedigd moeten zijn en niet hier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 12:13

Volgens mij fysiek er bij, en volgens mij zijn ze speciaal beëdigd om rechtzaken te mogen vertalen..

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 22:40

Moderatoropmerking:
Houden we het hier nog steeds netjes en behoorlijk aub, die persoonlijke aanvallen kunnen prima achterwege blijven om een fatsoenlijke discussie lopende te houden.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 23:11

??? Heb ik iets gemist? Er staan toch alleen nette behoorlijke opmerkingen?

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 13:11

Hebben jullie toen die docu gezien van dat oude vriendinnetje van joran? ( ik wil niet de 100 zoveel pagina's lezen :Y) )daar kijkt hij zo onder!

Even een grappig weetje, mijn buurjongen heet joran donkersloot :p

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 13:19

Wat werd er gezegd in die docu?