Maar we gaan wel erg offtopic.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Ik had het over straatraces in redelijk nieuwe Mercedessen en Audi's bijvoorbeeld.. dus nee, dat verband met een lagere energierekening zie ik niet helemaal![]()
je kunt ook verbanden leggen die er niet zijn...
elnienjo schreef:Uit goedgeisoleerde woningen krijg je warmte zoals van 'n hittegolf niet snel uit (tenzij je een airco hebt geinstalleerd) Leven speelt zich in het zomerseizoen af in de tuin, dus extra burenoverlast.
Hogere pakkans lijkt me een goed begin. Ik ben er voor het leger daarvoor in te zetten, voor de politie is vanuit de relgroepen totaal geen respect meer.
Cer schreef:Beweer je nu dat jongeren in hele dure auto's die racen, zich in het criminele circuit begeven .. Dat weet je niet zeker... Ik weet dat niet, ik weet wel dat je daar niet op mag profileren..
Magrathea schreef:Hoe zie je dat voor je? Patrouilleren op straat met wapens? Nee daar wordt het gezellig van...
Een goed geïsoleerde woning isoleert trouwens 2 kanten op
Magrathea schreef:elnienjo schreef:Uit goedgeisoleerde woningen krijg je warmte zoals van 'n hittegolf niet snel uit (tenzij je een airco hebt geinstalleerd) Leven speelt zich in het zomerseizoen af in de tuin, dus extra burenoverlast.
Hogere pakkans lijkt me een goed begin. Ik ben er voor het leger daarvoor in te zetten, voor de politie is vanuit de relgroepen totaal geen respect meer.
Hoe zie je dat voor je? Patrouilleren op straat met wapens? Nee daar wordt het gezellig van...
Een goed geïsoleerde woning isoleert trouwens 2 kanten op
Citaat:ik zou zelf liever zien dat ze dan beginnen met opknappen van woningen van armere mensen die zich wel normaal kunnen gedragen. Als in, belonen van goed gedrag, en niet een stel criminelen en overlast gevende mensen voor trekken op de vele mensen met een laag inkomen die wél hun best doen in het leven. Voor mijn gevoel is dat juist heel oneerlijk naar mensen toe die zich wel aan alle regels houden.
_Penotti schreef:Citaat:ik zou zelf liever zien dat ze dan beginnen met opknappen van woningen van armere mensen die zich wel normaal kunnen gedragen. Als in, belonen van goed gedrag, en niet een stel criminelen en overlast gevende mensen voor trekken op de vele mensen met een laag inkomen die wél hun best doen in het leven. Voor mijn gevoel is dat juist heel oneerlijk naar mensen toe die zich wel aan alle regels houden.
Precies!
Mensen die net zo goed laag opgeleid zijn. Ook de eindjes aan elkaar moeten knopen.
Die in de ochtend wel vroeg op moeten terwijl die etters herrie schoppen in de nacht.
Die daarom net zo goed makkelijk geld in de criminaliteit goed zouden kunnen gebruiken, maar besluiten dat niet te doen.
Ga aub dat gajes niet aan alle kanten helpen.
Van die projecten zijn er ook al geweest, flopte behoorlijk.
_Penotti schreef:Citaat:ik zou zelf liever zien dat ze dan beginnen met opknappen van woningen van armere mensen die zich wel normaal kunnen gedragen. Als in, belonen van goed gedrag, en niet een stel criminelen en overlast gevende mensen voor trekken op de vele mensen met een laag inkomen die wél hun best doen in het leven. Voor mijn gevoel is dat juist heel oneerlijk naar mensen toe die zich wel aan alle regels houden.
Precies!
Mensen die net zo goed laag opgeleid zijn. Ook de eindjes aan elkaar moeten knopen.
Die in de ochtend wel vroeg op moeten terwijl die etters herrie schoppen in de nacht.
Die daarom net zo goed makkelijk geld in de criminaliteit goed zouden kunnen gebruiken, maar besluiten dat niet te doen.
Ga aub dat gajes niet aan alle kanten helpen.
Van die projecten zijn er ook al geweest, flopte behoorlijk.
Citaat:welke geflopte projecten heb je het dan over?
bigone schreef:Repatriëring met een zak geld ? Dan komen ze hier met miljoenen heen, gebeurde de afgelopen jaren ook door kansloze asielzoekers , zorg dat je in Nederland komt dan word je gratis naar huis vervoert met een vergoeding waar je een hele poos voor moet werken in je eigen land. Gelukkig stopgezet .
En dit zijn niet allemaal immigranten maar veel in Nederland geboren gasten.
elnienjo schreef:Er zou sowieso een strenger importbeleid moeten komen met alleen plichten en geen rechten tot je hier 10 jaar hebt bijgedragen aan de maatschappij. Net zoals in Australie. Ook geldend voor de Antillen en Suriname, we hebben de afgelopen maanden kunnen ervaren dat deze mensen zich hier ook niet thuis voelen en ze hebben 'n veel te grote mond.
En geen vluchtelingen meer toelaten. Doe dan idd maar 'n zak geld naar de regio zelf zodat moslims in 'n islamomgeving blijven ipv dat ze hier druk op de westerse samenleving uit kunnen oefenen.
_Penotti schreef:Maar wat nu voor veel problemen geeft zijn niet alleen die hier net zijn, maar juist een derde generatie.
Daarnaast is hulp om veilig terug te keren voor vluchtelingen zeker van belang, en ik denk zelfs nog beter als opvang kan het in landen kan met een zelfde culturele achtergrond.
_Penotti schreef:Waarom?
Dat deed men vroeger toch ook niet en de nu oudere ontspoorde toch ook niet massaal?
Ondernemen doen de ouders maar met hun kinderen, dat hoef je niet op de staat te gooien.
Daarnaast is het maar een kleine groep, de rest gedraagt zich fijn. ook in minder gunstige omstandigheden.
Als er dan ergens geld heen mag doe het naar die groep en laat die etters zien dat als je je gedraagt er voordelen aan zitten, niet als je je misdraagt.