Blue_Eyes schreef:Het is een verschrikking wat er gebeurd is in Keulen, maar het betekent wat mij betreft nog steeds niet dat we vluchtelingen maar buiten moeten laten staan. Er zijn raddraaiers meegekomen en dat zal niemand ontkennen (dat was al niet zo), maar als je leest waar mensen in Syrie doorheen moeten, vind ik nog steeds niet dat je kunt zeggen: 'Nee, een paar van jouw landgenoten hebben hier vrouwen verkracht, dus sterf jij maar lekker in je eigen oorlog.'
Ik denk wel dat we, zoals Merkel doet, stevig op moeten treden tegen degenen die zoiets uitvreten. Hopelijk gaat daar ook een afschrikwekkend effect vanuit.
En ik ben ook heel benieuwd naar wat nou uiteindelijk het hele verhaal gaat zijn.
Je kan het beste het nieuws volgens op de duitse zenders,daar vertellen ze veel meer dan op de nederlandse zenders.
Je kan idd. niet tegen de echte vluchtelingen zeggen,rot jij ook maar op.En wat Merkel doet is goed! ze pakt de raddraaiers aan en niet de echte vluchtelingen.Want die echte vluchtelingen schamen zich dood voor dat zootje ongeregeld.