Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CharleyT schreef:ThreeFingers schreef:Zou ze door de deur zijn gegaan, verwacht je niet dat een kind op haar leeftijd ook de deur weer achter haar dicht doet net als de hekjes enz. Kinderen op die leeftijd laten deuren en hekjes gewoon openstaan..
Dat is een aanname. Ik denk dat het - gezien de ouders - een vrij slim kind was. Misschien heeft ze wel gedacht dat het beter was de deur dicht te doen omwille van haar broertje en zusje? Dat is niet uit te sluiten.
Maar ik ben het met je eens hoor. Ik denk ook niet dat Madeleine zelf is weggelopen.
pmarena schreef:Ik kan niet zoveel met die "wat als" stellingen. Zal vast de enige niet zijn
Babootje schreef:Hmmm verschil tussen een jongen en een meisje en een verschil van een half jaar in die leeftijd kan al best veel uitmaken. Dat valt niet echt goed te vergelijk (kan ik je als moeder zijnde zeggen; dat gaat best hard op die leeftijd).
Avalanche schreef:Ik vond Peter Hyatt erg interessant. De body language experts minder. Ik nam dat heel serieus tot ik een andere video zag die dat volledig onderuithaalde als pseudo science.
Peter Hyatt is anders wat, die man weet echt wel waar hij over praat.
Babootje schreef:Jij bent dan ook kolossaal met flinke kolenschoppen van handen. Dat scheelt wel natuurlijk![]()
Mijn dochter was met 3 zo'n Madeleine typetje. Fijntjes. Een poppetje. Die kreeg dat echt niet voor elkaar.
Maar paardrijden deed ze al vanaf haar 4e. Licht, flexibel, mee in de beweging. Dat dan weer wel.
Madeleine aankijkend, zou ik niet zeggen dat ze zelf die deuren had open gekregen. Ook raar, want dan zou ze dat toch ook een dag eerder hebben kunnen doen, toen de ouders zeker wisten dat ze wakker was geworden. Omdat ze had liggen huilen.
Maar geestelijk geloof ik die Hyatt wel. Een kind van die leeftijd denkt niet: goh ik ga voor mn broertje en zusje zorgen. Behalve als hij/zij dat moet. En dat is dan een rode vlag voor verwaarlozing.
Babootje schreef:Moderatoropmerking:Bericht voldoet niet aan de regels van Bokt
Daphara schreef:Babootje schreef:Moderatoropmerking:Bericht voldoet niet aan de regels van Bokt
Is het vermoeiend dat ik jou aanspreek op hele flauwe body-shamende uitspraken, die gemeen op mij als persoon gericht zijn en niet op wat ik postte?
Vertel eens, wat is precies vermoeiend Babootje?
Babootje schreef:Moderatoropmerking:Bericht voldoet niet aan de regels van Bokt
Babootje schreef:Daphara schreef:Is het vermoeiend dat ik jou aanspreek op hele flauwe body-shamende uitspraken, die gemeen op mij als persoon gericht zijn en niet op wat ik postte?
Vertel eens, wat is precies vermoeiend Babootje?
Dat op jezelf betrekken en wat jouw neefje met 4,5 jaar allemaal wel kon.
Jouw referentie kader is een hele andere als die van mij. En daarom trok ik jouw vergelijking even door.
En als jij dat dan bodyshaming en gemeen noemt. Prima.
Vooral, kijk naar het kind, Madeleine een petite, fijn gebouwd meisje. Daar gaat het toch over? Niet over jou of jouw neefje.
Wat ik vermoeiend vind is deze hele discussie, want het gaat helemaal nergens over.
Daphara schreef:Dat Babootje nu aangeeft het nog niet eerder gezien te hebben is ook niet waar:
Babootje @ [NM] De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?
Ik vind het verwonderlijk dat het nu bijna 3 jaar later weer aangehaald wordt als “bewijs” van iets en als betrouwbare bron.
Babootje schreef:Daphara schreef:Dat Babootje nu aangeeft het nog niet eerder gezien te hebben is ook niet waar:
Babootje @ [NM] De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?
Ik vind het verwonderlijk dat het nu bijna 3 jaar later weer aangehaald wordt als “bewijs” van iets en als betrouwbare bron.
Jeetje, dan ben ik dat vergeten. Ben bang dat ik het veel te druk hiervoor heb