katiavl schreef:faye schreef:De tweeling is ook niet van hem
mischien zijn ze van murat, zoals in de soaps
Ja en heeft hij de tweeling niet mee genomen omdat hij van al die kinderen die er waren ,niet precies wist welke de tweeling waren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:faye schreef:De tweeling is ook niet van hem
mischien zijn ze van murat, zoals in de soaps
katiavl schreef:en uit dat grondonderzoek van die zeeplaats is er niets gekomen of zijn ze er nog mee bezig
jacimatho schreef:Ik begrijp absoluut niet waarom die mensen uit de vriendenkring van de McCanns zoveel moeite doen om hen vrij te praten.
Even gezien in het licht dat ik denk dat ze schuldig zijn.
Die moeten dan overtuigd/omgepraat zijn door de McCanns.....om zelfs zover te gaan om getuigenissen aan te passen zodat het zo voordelig mogelijk is. Dat lijkt me toch meineed?
jacimatho schreef:Ik begrijp absoluut niet waarom die mensen uit de vriendenkring van de McCanns zoveel moeite doen om hen vrij te praten.
Even gezien in het licht dat ik denk dat ze schuldig zijn.
Die moeten dan overtuigd/omgepraat zijn door de McCanns.....om zelfs zover te gaan om getuigenissen aan te passen zodat het zo voordelig mogelijk is. Dat lijkt me toch meineed?
jacimatho schreef:...Die moeten dan overtuigd/omgepraat zijn door de McCanns.....om zelfs zover te gaan om getuigenissen aan te passen zodat het zo voordelig mogelijk is. Dat lijkt me toch meineed?