De punten die je nu aanhaalt zijn volgens mij niet bewezen en ook niet de punten waar ze nu een strafeis voor hebben.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Saga schreef:Jullie zeggen dat tegen kinderen?
sans6 schreef:Wij hadden het er net thuis over. Die tikken op de billen, die gaan bij ons in de familie onder het mom
'Als de broek gespannen staat, is het een gek die er niet op slaat' al decennia lang. Echt zonder enige bij bedoelingen.
En onder goede vrienden wordt er ook heus wel eens gezegd als iemand zich kút voelt: "ah joh, een goeie beurt en je voelt je weer top".
Maar ja, als je die handeling/opmerkingen zonder enige nuance of context beschrijft als ; aan elkaar billen zitten en een vrijpartij aanmoedigen....
We zijn er niet bij geweest, de waarheid zal in het midden liggen en MB zou slimmer geweest moeten zijn dan zich in deze situatie te plaatsen, mocht hij onschuldig zijn.
Gruis schreef:Nou even terugkomend dan op hoe 'normaal' dit voor Marco was:
De rechter vraagt Borsato nu naar zijn persoonlijkheid. De zanger zegt over zichzelf dat hij knuffelig is, maar sinds de MeToo-beweging is voorzichtiger met aanrakingen. "Ik ging met haar om zoals ik ook met mijn eigen kinderen omging"
En even later:
De officier van justitie leest nu nog meer uit het appgesprek met het vermeende slachtoffer voor. Hierin moedigt Borsato het vermeende slachtoffer aan zichzelf te bevredigen om te ontspannen. [...] De officier van justitie vraagt of hij dat ook tegen zijn eigen dochter zou zeggen. "Natuurlijk niet", reageert Borsato.
Saga schreef:Wat stinkt er aan de kant van het minderjarige slachtoffer?