Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
martichr schreef:Toch zal je hard moeten zoeken naar Nederlandse nieuwssites die de feiten omdraaien.. de interpretatie van de feiten is IMO iets anders..
rapido schreef:Viel vandaag anders erg mee aangezien Amerika Rusland veroordeeld over het harde geweld in de Oekraïne momenteel en Tegen Israël die bezig is met een nederzetting in Palestijns gebied!
Janneke2 schreef:...zou dat een alternatief feit zijn of de waarheid?
....en zou de CIA er hetzelfde over denken?
(Je wordt toch niet goed van zo'n man! Compleet ongeloofwaardig.)
Cowboy55 schreef:Onderstaand verhaal gaat nu heel hard op de interwebz......maar ik vind geen echt betrouwbare bron die het bevestigt:
Supreme Court Justice nominee Neil Gorsuch founded and led a student group called the ‘Fascism Forever Club’ at his elite high school, DailyMail.com can reveal.
The club was set up to rally against the ‘left-wing tendencies’ of his professors while attending a Jesuit all-boys preparatory high school near Washington D.C.
The yearbook described the ‘Fascism Forever Club’ as an anti-faculty student group that battled against the 'liberal' views of the school administration.
‘In political circles, our tireless President Gorsuch’s “Fascism Forever Club” happily jerked its knees against the increasingly “left-wing” tendencies of the faculty,’ said the yearbook
Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... z4XWreLWv4
Maar ja, het is de Daily Mail. wat mij betreft niet per se betrouwbaar. Als het klopt, dan was naam van het cluppie wel heeeeeeel ongelukkig gekozen........
Drifter schreef:Berkeley University had Breitbarts Milo Yiannopoulos uitgenodigd voor een toespraak, maar nadat studentenprotest-acties geinfiltreerd werden door zogenoemde BlackBloc anarchists en de politie zijn veiligheid niet kon waarborgen hebben ze hem verteld niet te komen.
Trump zijn reactie?
[ Afbeelding ]
Heeft denk ik een reminder nodig dat vrijheid van meningsuiting niet betekend dat universiteiten verplicht zijn om Breitbarts personeel uit te nodigen.
enzino schreef:Maar Milo was helemaal niet uitgenodigd door de universiteit. De uitnodiging komt van republikeinse studenten die hem graag zouden willen horen spreken en vanwege vrijheid van meningsuiting kan de universiteit dit niet simpelweg weigeren (of ze zouden alle politieke toespraken moeten weigeren).
Cowboy55 schreef:Nee hoor, er ontbreken geen woorden. Jij ziet niet in hoe de reactie van Trump verkeerd is. Ik vraag me dan af of jij het normaal vindt dat een machtsmeerdere (in dit geval de POTUS) bij een hem onwelgevallig bericht meteen gaat dreigen (met het stopzetten van de subsidie aan UC Berkely).