Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ladybird schreef:En wat ik ook vind denk is dat het Groningen is, Geen Amsterdam/randstad. Wij kennen niet zoo godsgruwelijk grote rellen. Dit is de eerste keer dat ik hoor dat de ME in Groningen zat. Wij zijn hier denk ik niet op voorbereid. kijk in de randstad. DAar is wel vaker een Rel, wel es waar niet met zooveel mensen, maar er was (volgens mij) maar een klein groepje die echt aan het Rellen was. dat heb je vaker in de randstad, na voetbalwedstrijden, af en toe heb je last van die mensen tijdens een protestactie.
Dit hebben wij in Groningen gewoon (bijna) niet.. En ik denk ook dat wij er daarom dus niet helemaal op berekend hadden..
F_Orumster schreef:Ladybird schreef:En wat ik ook vind denk is dat het Groningen is, Geen Amsterdam/randstad. Wij kennen niet zoo godsgruwelijk grote rellen. Dit is de eerste keer dat ik hoor dat de ME in Groningen zat. Wij zijn hier denk ik niet op voorbereid. kijk in de randstad. DAar is wel vaker een Rel, wel es waar niet met zooveel mensen, maar er was (volgens mij) maar een klein groepje die echt aan het Rellen was. dat heb je vaker in de randstad, na voetbalwedstrijden, af en toe heb je last van die mensen tijdens een protestactie.
Dit hebben wij in Groningen gewoon (bijna) niet.. En ik denk ook dat wij er daarom dus niet helemaal op berekend hadden..
Euh... de hooligans van fc groningen (en ook in leeuwarden) weten wel te rellen hoor.
Kipzel schreef:Ik ben opgegroeid in Rotterdam en woon sinds anderhalf jaar in Groningen, maar dit is voor het eerst dat er hier iets gebeurt wat ik vergelijkbaar vind met wat in R'dam minimaal jaarlijks gebeurt...