Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babootje schreef:Jester_ schreef:Nee toch? Doodslag gebeurd per ongeluk, bijvoorbeels door een autoongeluk. Je kan ook ruzie krijgen met iemand, te ver gaan en hem dan vermoorden? Dan ben je niet van huis gegaan met de intentie van he ik ga eens even iemand doden zoals deze gek het wel uitgestippeld heeft
Moord met voorbedachte rade? Dat weet ik niet. Anne was op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats. Het is niet een ritje dat ze dagelijks maakte. Hij heeft zn kans denk ik gewoon gegrepen. Had ieder meisje kunnen zijn. Maar deze man mag echt nooit, nooit, nooit meer los.
TBS en castreren lijkt me het beste voor hem.
vibabu schreef:En dan is het nog moeilijk... probeer maar eens te bewijzen dat hij niet puur instinctief heeft gehandeld.
https://www.om.nl/vaste-onderdelen/zoek ... il-tussen/
Precies dat bruintje
Jester_ schreef:vibabu schreef:En dan is het nog moeilijk... probeer maar eens te bewijzen dat hij niet puur instinctief heeft gehandeld.
https://www.om.nl/vaste-onderdelen/zoek ... il-tussen/
Precies dat bruintje
Ah kijk! Dankje. Maar als je 'per ongeluk' iemand dood? Door bijv een auto ongeluk? Of noem je dat dan niks?
Suzanne F. schreef:Jester_ schreef:Maar doodslag is door opzettelijkheid. Door een foutje int verkeer kan het zo gebeuren, maar nooit met opzet..
Maargoed dit is offtopic sorry!
Nee hoor, doodslag is niet opzettelijk. Dat kan ook een ongeluk zijn.
Suzanne F. schreef:Jester_ schreef:Maar doodslag is door opzettelijkheid. Door een foutje int verkeer kan het zo gebeuren, maar nooit met opzet..
Maargoed dit is offtopic sorry!
Nee hoor, doodslag is niet opzettelijk. Dat kan ook een ongeluk zijn.
Jester_ schreef:Ik denk dat het ook lastig is goed personeel te vinden voor zulke klinieken. Je gaat enkel zulk werk doen als je om mensen geeft, zorgzaam bent, anders kan je dit werk niet doen lijkt me. Maar wanneer ben je te zorgzaam of goed gelovig?
Jester_ schreef:Ik denk dat het ook lastig is goed personeel te vinden voor zulke klinieken. Je gaat enkel zulk werk doen als je om mensen geeft, zorgzaam bent, anders kan je dit werk niet doen lijkt me. Maar wanneer ben je te zorgzaam of goed gelovig?