Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sassy schreef:Nu, ik hoor net dat mijn voor morgen geplande examen in Anderlecht toch echt gecanceld is wegens terreurdreiging
En eerder deze week van een kennis gehoord die in Antwerpen naar de bioscoop was dat daar ook militairen als beveiliging rondliepen.
oomens schreef:Als Erdogan de Koerden zou willen bestrijden, dan zou hij juist de Russen moeten verwelkomen. Die bombardeerden namelijk ongeveer alle groepen die tegen Assad strijden, en dus ook de Koerdische rebellen.
pien_2010 schreef:oomens schreef:Als Erdogan de Koerden zou willen bestrijden, dan zou hij juist de Russen moeten verwelkomen. Die bombardeerden namelijk ongeveer alle groepen die tegen Assad strijden, en dus ook de Koerdische rebellen.
Daar zijn de meningen erg over verdeeld Oomens. Gisteren in een programma gezien dat deze vraag serieus gesteld werd. Zelf had ik die vraag ook al een tijdje want de koerdische rebellen zijn meer met IS dan met Assad bezig. De koerden zijn op dit moment een van de weinige grondtroepen tegen IS en ze werken samen met de Amerikanen die ondersteunen via de lucht.
Electra63 schreef:Dat vind ik heel erg vriendelijk uitgedrukt Electra. Ik vind ze beiden gevaarlijk als het gaat om de stabiliteit in Europa. Het zijn beiden dictators die puur en alleen voor eigen agenda gaan en beiden hebben de democratie om zeep geholpen.Ik vind Erdogan en Poetin allebei haantjes met allerlei belangen, die niet bijdragen aan stabiliteit in die regio.
pien_2010 schreef:Electra63 schreef:Dat vind ik heel erg vriendelijk uitgedrukt Electra. Ik vind ze beiden gevaarlijk als het gaat om de stabiliteit in Europa. Het zijn beiden dictators die puur en alleen voor eigen agenda gaan en beiden hebben de democratie om zeep geholpen.Ik vind Erdogan en Poetin allebei haantjes met allerlei belangen, die niet bijdragen aan stabiliteit in die regio.