Alsof zoiets door de waarnemers van de ambassade geraakt... Je moet iets als het inroepen van de verklaring wegens onzin redenen niet lukt. En bovenstaande is ook niet gelukt omdat?? juist ja er controle was door de waarnemers..
LIMA - Joran van der Sloot heeft bij de rechter het verzoek ingediend om zijn proces in vrijheid te mogen afwachten. Justitie zal zijn verzoek in behandeling nemen. Dat meldde het Peruaanse radiostation RPP woensdag. Joran speelt hoofdrol in digitaal martelspel Advocaat Jackson verdedigt Joran Van der Sloot wacht zijn proces af in de gevangenis Miguel Castro Castro in de Peruaanse hoofdstad Lima. Tijdens de eerste ondervraging op 21 juni zei hij niets. Met zijn stilzwijgen wilde hij bij justitie afdwingen dat zijn bekentenis voor de politie ongeldig zou worden verklaard. Een verzoek hiertoe wees de rechter onlangs af.
Inmiddels laat justitie Van der Sloot psychologisch onderzoeken om zijn verantwoordelijkheid voor de dood van Stephany Flores (21) vast te stellen. Hij wordt ervan verdacht deze Peruaanse vrouw op 30 mei in zijn hotelkamer in Lima te hebben vermoord.
Het is al maf dat ze dat in de krant zetten Kan me niet voorstellen dat hij dat meent, hij weet heel goed dat hij aan de poort opgewacht zal worden
Goof
Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-10 11:27
Als ik het goed begreep konden de Peruanen zijn bloed wel drinken. Ik zou zeggen; blijf lekker veilig in je celletje zitten, loop je het minste risico
Zonnetje81
Geplaatst: 08-07-10 11:27
Ja die is dood voor hij thuis is.
lesilla
Geplaatst: 08-07-10 11:29
Ideale kans om nog eens te gaan lopen. Ben benieuwd, vrees voor j dat het geen feestje gaat worden. En maf verzoek het is niet dat hij altijd al heel reële uitsprake heeft gemaakt
Denk niet dat hij voor de deur zou opgewacht worden, vind dat allemaal beetje overdreven
Teddy321
Geplaatst: 08-07-10 11:56
Met open mond het bericht zitten lezen....daar gaat geen onderzoeksrechter op in (mag ik hopen)
Anoniem
Geplaatst: 08-07-10 11:58
Wat doet dat zinnetje van dat digitale martelspel in dit bericht?
Teddy321
Geplaatst: 08-07-10 11:59
russel schreef:
Wat doet dat zinnetje van dat digitale martelspel in dit bericht?
Binnen en buiten de gevangenis is de veiligheid een risico voor jvds, in vrijheid en dan er vandoor gaan zekers? De zin van dat spel is ook niet te begrijpen.