Rivaldo schreef:Ik ook, femmiel.
Zou hij niet doodgegaan zijn, vóór hij de Naald raakte, hij zat van te voren al zo, ja, dood?
nee hij leefde nog na dat hij geknalt was tegen de naald, op beelden bewegt hij zlef zijn handen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polaris schreef:Poeh... sterkte voor degenen die dit van dichtbij mee hebben gemaakt..
Ik heb flink feest gevierd in Amsterdam, en had maar weinig meegekregen van dit incident.
Pas nu ik de beelden bekijk besef ik pas wat een afschuwelijk drama zich daar heeft voltrokken.
Ik vind het eigenlijk wel erg dat daar in Amsterdam zo weinig aandacht aan is geschonken (ookal werden de meeste activiteiten niet door de stad zelf georganiseerd, maar door organisaties).
Ik vind het achteraf wel cru dat ik heb lopen feesten ter ere van de koningin, terwijl er een aanslag op het koningshuis heeft plaatsgevonden, waarbij verschillende mensen om het leven zijn gekomen..
WillemYntJee schreef:Nee inderdaad! Maar wat k niet snap is dat de familie zo rustig mag blijven zitten. Ze konden misschien op die bus nergens heen, maar er had makkelijk iemand van bovenaf op ze kunnen schieten..
Rivaldo: Bron de NOS.
Rivaldo schreef:WillemYntJee schreef:Rivaldo even de bronnen lezen zou k zeggen. Hij ligt in levensgevaar in t ziekenhuis dus nee hij was niet voor de naald al dood.
Hoe weet jij dat?