Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Ik vind Trump helemaal niet zo slim eigenlijkGehaaid, absoluut, en hij weet vast en zeker meer van zaken en onroerend goed dan de meeste van ons.. Maar intelligent
Alleen al als je hem hoort praten, maar ik heb vooral het idee dat hij totaal geen besef heeft van wat zijn acties veroorzaken. Hij roept iets en denkt totaal niet na over de gevolgen.
Kom op zeg, dingen als die tornado bombarderen.. bleekmiddel injecteren tegen corona.. en zo zijn er heel veel voorbeelden waarvan ik denk: zelfs een 12-jarige zal daar zijn vraagtekens bij zetten
Cowboy55 schreef:8nnemiek schreef:Ik vind Trump helemaal niet zo slim eigenlijkGehaaid, absoluut, en hij weet vast en zeker meer van zaken en onroerend goed dan de meeste van ons.. Maar intelligent
Alleen al als je hem hoort praten, maar ik heb vooral het idee dat hij totaal geen besef heeft van wat zijn acties veroorzaken. Hij roept iets en denkt totaal niet na over de gevolgen.
Kom op zeg, dingen als die tornado bombarderen.. bleekmiddel injecteren tegen corona.. en zo zijn er heel veel voorbeelden waarvan ik denk: zelfs een 12-jarige zal daar zijn vraagtekens bij zetten
Dat was geen onnozelheid. Dat was ‘humor’. De man is nl niet alleen geniaal maar ook erg grappig....vindt hij....en zijn kinderen....en zijn vrouw (maar die wordt betaald om dat te vinden).
Tango1979 schreef:Maar het is aangetoond dat poststemmen zeer ruim (ik hoorde eerder vandaag verdeling 80/20) Democratisch zijn, dus dan lijkt het me geen gekke veronderstelling dat Nevada gewoon naar Bidden gaat
8nnemiek schreef:Ik vind Trump helemaal niet zo slim eigenlijkGehaaid, absoluut, en hij weet vast en zeker meer van zaken en onroerend goed dan de meeste van ons.. Maar intelligent
Rinske schreef:En daar hebben we het, mail in ballots die niet op tijd zijn aangekomen. In Florida is zelfs 27% er niet. Als dat 80% democratische stemmen zouden zijn dan zou die staat wellicht ook geflipt zijn.
https://twitter.com/johnkruzel/status/1 ... 11136?s=19
Rinske schreef:En daar hebben we het, mail in ballots die niet op tijd zijn aangekomen. In Florida is zelfs 27% er niet. Als dat 80% democratische stemmen zouden zijn dan zou die staat wellicht ook geflipt zijn.
Mizora schreef:Tango1979 schreef:Maar het is aangetoond dat poststemmen zeer ruim (ik hoorde eerder vandaag verdeling 80/20) Democratisch zijn, dus dan lijkt het me geen gekke veronderstelling dat Nevada gewoon naar Bidden gaat
Als het werkelijk 80/20 is, dan zou Biden zelfs bij Pennsylvania nog een kans maken. Ik zie Trump al over zijn nek gaan.(al verwacht ik dit niet).
[ [url=m/tYucGV.gif]Afbeelding[/url] ]
Bij 78% van de stemmen nu verwerkt, blijven er nog 1,570,201 stemmen over.
Bij vrijwel alle stemmen die nog geteld moeten worden via de post aangeleverd, en daarvan 80% biden stemmers en 20% trump stemmers kom je dan uit op:
- 314,040 extra stemmen voor Trump, dus 3,335,371 stemmen totaal
- 1,256,161 extra stemmen voor Biden, dus 3,736,905 stemmen totaal
Oftewel, 400.000 stemmen verschil.
Anders bekeken: Biden moet minimaal 68% van de (verwachte) overgebleven stemmen halen om Trump hier te verslaan:
- 502,465 extra stemmen voor Trump, dus 3,523,796 stemmen totaal
- 1,067,736 extra stemmen voor Biden, dus 3,548,480 stemmen totaal
Net iets meer dan 2/3e.
IMANDRA schreef:Mizora schreef:
Als het werkelijk 80/20 is, dan zou Biden zelfs bij Pennsylvania nog een kans maken. Ik zie Trump al over zijn nek gaan.(al verwacht ik dit niet).
[ [url=m/tYucGV.gif]Afbeelding[/url] ]
Bij 78% van de stemmen nu verwerkt, blijven er nog 1,570,201 stemmen over.
Bij vrijwel alle stemmen die nog geteld moeten worden via de post aangeleverd, en daarvan 80% biden stemmers en 20% trump stemmers kom je dan uit op:
- 314,040 extra stemmen voor Trump, dus 3,335,371 stemmen totaal
- 1,256,161 extra stemmen voor Biden, dus 3,736,905 stemmen totaal
Oftewel, 400.000 stemmen verschil.
Anders bekeken: Biden moet minimaal 68% van de (verwachte) overgebleven stemmen halen om Trump hier te verslaan:
- 502,465 extra stemmen voor Trump, dus 3,523,796 stemmen totaal
- 1,067,736 extra stemmen voor Biden, dus 3,548,480 stemmen totaal
Net iets meer dan 2/3e.
En dat percentage van 78% een schatting toch, gebaseerd op voorgaande jaren? Nu er dus al flink meer opkomst is, zou er dan nog meer stemmen bij kunnen komen dan 1,570,201, ja toch?