Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Medeplichtig vind ik vrij ver gaan. Liefde maakt blind en ze heeft er waarschijnlijk niets mee te maken (tenzij uit onderzoek anders blijkt).
_Barbara_ schreef:Typhoon schreef:Vreselijk. Hartverscheurend.
In en in triest.
En van mij mag Koper een ban hebben. Wat een walgelijke berichten
Mee eens.. eerst zelf de schijnheilige uithangen en afvragen waarom een mod niet ingrijpt bij bepaalde berichten. Vervolgens zelf nare berichten waar dus niks van waar blijkt te zijn hier in het topic gooien. Bah.
Chiave schreef:Gevonden, maar voor altijd kwijtgeraakt.
Chiave schreef:Cayenne schreef:Medeplichtig vind ik vrij ver gaan. Liefde maakt blind en ze heeft er waarschijnlijk niets mee te maken (tenzij uit onderzoek anders blijkt).
Misschien is het mijn frustratie en verdriet dat nu spreekt, maar kom nou! Hij heeft op gruwelijke wijze twee meisjes (!) verkracht en is daar onnoemelijk trots op. Als je daar nog op valt, dan gaat er gewoon iets mis in je bovenkamer.
Rivendell schreef:Chiave schreef:
Misschien is het mijn frustratie en verdriet dat nu spreekt, maar kom nou! Hij heeft op gruwelijke wijze twee meisjes (!) verkracht en is daar onnoemelijk trots op. Als je daar nog op valt, dan gaat er gewoon iets mis in je bovenkamer.
Joran vd sloot is zelfs getrouwd na zijn veroordeling voor de moord op stefanie flores
JesdaJinn schreef:En nu maar hopen dat ze de nabestaande 'niet lastig gaan vallen'
vibabu schreef:Jester_ schreef:Ze zeggen net dat hij een lange straf kan verwachten. Omdat het moord met voorbedachte rade is
Moord is altijd met voorbedachte rade.... anders zou het doodslag heten.
Jester_ schreef:Nee toch? Doodslag gebeurd per ongeluk, bijvoorbeels door een autoongeluk. Je kan ook ruzie krijgen met iemand, te ver gaan en hem dan vermoorden? Dan ben je niet van huis gegaan met de intentie van he ik ga eens even iemand doden zoals deze gek het wel uitgestippeld heeft
Jester_ schreef:Nee toch? Doodslag gebeurd per ongeluk, bijvoorbeels door een autoongeluk. Je kan ook ruzie krijgen met iemand, te ver gaan en hem dan vermoorden? Dan ben je niet van huis gegaan met de intentie van he ik ga eens even iemand doden zoals deze gek het wel uitgestippeld heeft