Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 18:38

Rust zacht Anne, heel veel sterkte aan haar familie, vrienden en iedereen die haar lief heeft. Ook ik heb dit sinds dag 1 gevolgd en pik een traantje mee. ;( Y;(

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 18:39

Cayenne schreef:
Medeplichtig vind ik vrij ver gaan. Liefde maakt blind en ze heeft er waarschijnlijk niets mee te maken (tenzij uit onderzoek anders blijkt).

Misschien is het mijn frustratie en verdriet dat nu spreekt, maar kom nou! Hij heeft op gruwelijke wijze twee meisjes (!) verkracht en is daar onnoemelijk trots op. Als je daar nog op valt, dan gaat er gewoon iets mis in je bovenkamer.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 18:39

_Barbara_ schreef:
Typhoon schreef:
Vreselijk. Hartverscheurend.

In en in triest.

En van mij mag Koper een ban hebben. Wat een walgelijke berichten

Mee eens.. eerst zelf de schijnheilige uithangen en afvragen waarom een mod niet ingrijpt bij bepaalde berichten. Vervolgens zelf nare berichten waar dus niks van waar blijkt te zijn hier in het topic gooien. Bah.

:(

Dit dus. Kijken of ze nu nog zo dapper is om hier haar excuus te maken.

Wat een vreselijk nieuws, ik had zo gehoopt, tegen beter weten in, dat ze nog zou leven.
Wat moet dit zwaar zijn voor haar geliefden.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 18:41

Van mij mogen ze de gene die haar dit heeft aangedaan gewoon zijn hele gevangenis tijd tussen de 'normale' criminelen vastzetten.
En dan zijn mede gevangenen even haar fijn uitleggen wie hij is en wat hij heeft gedaan. Niks TBS en privileges met meldplicht gewoon vastzetten voor onbepaalde tijd en het hem helemaal zelf uit laten zoeken... laat hem maar creperen

Anne rust in vrede Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 18:42

Dag lieve Anne

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-10-17 18:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 18:42

Bizar eigenlijk, dat ze vermoordt is door iemand die vast zit... dat dat kan.

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 18:43

Chiave schreef:
Gevonden, maar voor altijd kwijtgeraakt.

Wat heb je dat treffend verwoord...

Ongelooflijk dat je zo mee kunt leven met iemand zonder diegene te kennen. Tegelijkertijd ben ik blij dat ik (en hier velen met mij) zoveel kan voelen en totaal onbegrip heb voor degene die dit op zijn geweten heeft.

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 18:45

Chiave schreef:
Cayenne schreef:
Medeplichtig vind ik vrij ver gaan. Liefde maakt blind en ze heeft er waarschijnlijk niets mee te maken (tenzij uit onderzoek anders blijkt).

Misschien is het mijn frustratie en verdriet dat nu spreekt, maar kom nou! Hij heeft op gruwelijke wijze twee meisjes (!) verkracht en is daar onnoemelijk trots op. Als je daar nog op valt, dan gaat er gewoon iets mis in je bovenkamer.

Joran vd sloot is zelfs getrouwd na zijn veroordeling voor de moord op stefanie flores

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 18:45

Hoe raar het ook klinkt, maar ik ben hem bijna dankbaar dat hij is gaan praten. Zodat de onzekerheid voor haar familie en vrienden gewoon over is.
Maar jeetje het doet gewoon zelfs als onbekende pijn
Hopelijk snel alles duidelijk en een proces, en hopelijk krijgt haar omgeving nu de rust en steun die ze zo keihard nodig zullen hebben

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 18:46

Ik heb hier een steunbetuiging gezet voor de nabestaanden.
Misschien hebben ze er niets aan maar meer kan ik niet doen dan te laten weten dat ik aan hen denk en ze veel sterkte toe wens.

http://www.condoleance.nl/16703/anne-faber.html

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 18:46

suze_ schreef:
Dag lieve Anne

[ [url=m/YjfuAK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een enorm treffende woorden.. raakt me diep.

Rust zacht anne..

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 18:50

R.I.P Anne.
"Gelukkig "ben je gevonden.....te laat, maar toch.

Wat jou is overkomen is met geen pen te beschrijven, met geen goed verstand te begrijpen en onmogelijk om een plaats te geven.

Leg dit maar eens uit aan de familie van Anne, haar vrienden, kennissen en ál die mensen die deze dagen zo in de ban van je plotselinge verdwijning waren.......

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 18:54

Het raakt mij ook enorm en ik kan niet eens uitleggen waarom. Ik hoop dat de familie en vrienden de rust krijgen die ze zo hard nodig hebben om dit met elkaar te gaan verwerken.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 18:56

Rivendell schreef:
Chiave schreef:

Joran vd sloot is zelfs getrouwd na zijn veroordeling voor de moord op stefanie flores

Dan mogen ze degene waarmee hij getrouwd is wat mij betreft ook eens psychisch gaan onderzoeken. Pieter Baan gaat het nog druk krijgen...

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 18:57

Afbeelding

vibabu

Jester_ schreef:
Ze zeggen net dat hij een lange straf kan verwachten. Omdat het moord met voorbedachte rade is

Moord is altijd met voorbedachte rade.... anders zou het doodslag heten.

HorseTimeXL

JesdaJinn schreef:
En nu maar hopen dat ze de nabestaande 'niet lastig gaan vallen'

Klopt want ik denk dat ze nog een grote klap moeten gaan verwerken en dat is hoe Anne haar leven is geëindigd. Lijkt me echt verschrikkelijk om te horen als familie. Ik denk dat je hoopt dat ze zo min mogelijk pijn/angst heeft moeten doorstaan..

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 18:58

Chiave schreef:
Gevonden, maar voor altijd kwijtgeraakt.

Sterk verwoord..
Hartverscheurend Y;(

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 19:00

vibabu schreef:
Jester_ schreef:
Ze zeggen net dat hij een lange straf kan verwachten. Omdat het moord met voorbedachte rade is

Moord is altijd met voorbedachte rade.... anders zou het doodslag heten.

Nee toch? Doodslag gebeurd per ongeluk, bijvoorbeels door een autoongeluk. Je kan ook ruzie krijgen met iemand, te ver gaan en hem dan vermoorden? Dan ben je niet van huis gegaan met de intentie van he ik ga eens even iemand doden zoals deze gek het wel uitgestippeld heeft

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 19:01

Wat ontzettend verdrietig, niet te beschrijven.
Vreselijk om te bedenken hoe veel angst zij waarschijblijk heeft gevoeld vlak voor haar dood.

Het is onmenselijk.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 19:01

Mooi Suze!

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 19:02

Jester_ schreef:
Nee toch? Doodslag gebeurd per ongeluk, bijvoorbeels door een autoongeluk. Je kan ook ruzie krijgen met iemand, te ver gaan en hem dan vermoorden? Dan ben je niet van huis gegaan met de intentie van he ik ga eens even iemand doden zoals deze gek het wel uitgestippeld heeft

Je haalt voorbedachte rade en opzet door elkaar :)

Zowel bij doodslag als bij moord is opzet vereist, maar enkel voor moord geldt dat er sprake moet zijn van een vooropgezet plan.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 19:05

Jester_ schreef:

Moord met voorbedachte rade? Dat weet ik niet. Anne was op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats. Het is niet een ritje dat ze dagelijks maakte. Hij heeft zn kans denk ik gewoon gegrepen. Had ieder meisje kunnen zijn. Maar deze man mag echt nooit, nooit, nooit meer los.
TBS en castreren lijkt me het beste voor hem.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 19:05

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 19:06

Babootje schreef:
Mooi [***]!

Dank je. :)