Markkie8 schreef:xNK schreef:ME busjes niet eens 4x4 ?
NeeHeb nog helpen duwen. Staat nog op video
Goed bezig jij.

En jemig... Wat een randdebielen daar! Je hebt het knap vast weten te leggen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tienus63 schreef:Zelfs als er sprake is van een illegaal feest cq. samenscholing, mag de politie nog niet meteen korte metten (meppen) maken?????????????
Ze hoefden toch niet te wachten tot het uit de hand liep?!
sallandval schreef:F_Orumster schreef:Ik denk dat een podium met topartiesten ook nog uit de hand gelopen was.
De relschoppers kwamen gewoon om te rellen.
Wel had je dan beter in kunnen grijpen, omdat de positief ingestelde mensen dan aan het feesten waren en de kleinere groep relschoppers in hanteerbaardere groeperingen over straat gingen.
precies. Of je krijgt zoiets: http://www.youtube.com/watch?v=EORH8Nx6FHU&feature=player_detailpage
Spruitjee schreef:Ik hoor van een vriend van mij dat een maat van hem zonder iets te doen door de ME in elkaar gemept is, hijzelf is door een politiehond gebeten.. Ben ik even blij dat ik thuis op de bank zit
F_Orumster schreef:Zo'n extreme wall of death krijg je zonder het initiatief van een band nooit zo extreem voor elkaar. En zo wel, laat die relschoppers elkaar dan maar lekker hard in de haren vliegen![]()
Entree vragen bij een evt feest maakt ook niet uit, dan rellen ze wel voor de kassa.
Judith, die gedachte is naïef. Er wás geen feest en de radio had nooit zo opzwepend moeten promoten.
Tienus, ik begrijp wat je bedoelt nu. Misschien hadden ze idd wel met knuppels naast de bussen moeten staan ja. Ik weet alleen dat ze bang zijn dat bij hard optreden de agressiviteit ook toeneemt.
F_Orumster schreef:Inderdaad, dat is de bedoeling. En ja, die lol snap ik ook niet, moet je extreem hardrocker voor zijn om te begrijpen denk ik.
Milder plezier is tegen elkaar opspringen en bonken.
Ik heb het ook niet bedacht