Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adil18 schreef:[***] schreef:
Ik zeg 1 ding: Amerika....
Sorry hoor, maar doe doktoren hebben een zeer lange opleiding achter de rug waar ethiek een groot deel van uit heeft gemaakt...Als zij dit niet in orde vinden (meerdere doktoren!) dan zal daar toch echt wel een reden voor zijn...
Ptries schreef:Ik vind dat tolerantie over een grens heengaat op het moment dat men met zijn gedrag bewust een ander kwaad berokkent. Dus wat iedereen wil doen moet 'ie helemaal zelf weten, zolang het gedrag er niet toe leidt dat een ander zeker weten schade erdoor leidt.
Ik vind dat in dit geval de ouders er niet bewust voor kiezen hun kind kwaad te doen en het is ook niet 100% zeker te zeggen dat het kind gepest zal worden met zijn ouders. Dus in dit geval zou ik zeggen, als ze een kind willen prima.
faye schreef:Het is veel erger om aan je kind te vertellen dat je zo dronken was en daarna zwanger bleek.
faye schreef:Ik vind het nogal bizar om er direct vanuit te gaan dat dit kind hier mee gepest gaat worden. Homostellen dan ook maar geen kinderen meer laten opvoeden? Als papa, mama verlaat voor een man, dan maar nooit de kinderen bij die mannen laten wonen?
Ptries schreef:Ik vind dat tolerantie over een grens heengaat op het moment dat men met zijn gedrag bewust een ander kwaad berokkent. Dus wat iedereen wil doen moet 'ie helemaal zelf weten, zolang het gedrag er niet toe leidt dat een ander zeker weten schade erdoor leidt.
Ik vind dat in dit geval de ouders er niet bewust voor kiezen hun kind kwaad te doen en het is ook niet 100% zeker te zeggen dat het kind gepest zal worden met zijn ouders. Dus in dit geval zou ik zeggen, als ze een kind willen prima.
runningkawa schreef:als jij dat niet snap wat ik met tolerantie kom doen...snap ik ook niet dat jij schermt met de woorden dat mensen maar eens meer open moeten zijn en minder kortzichtig...
dat is mijn vraag, tot hoever moet tolerantie gaan...maar deze zie ik niet door iemand beantwoord worden...
i rest my case...zegt mij dus genoeg over wat er nu beargumenteerd word en eens over nagedacht wordt
en pas op, als ik je irl tegen kom knijp ik in je tieten...vind dat dat anno 2008 best kan als iemand dat graag doet..wil je dat niet ben je maar een kortzichtig iemand
milou123 schreef:Kinderen zien zwart-wit en geen grijs om het maar zo te noemen, denk je nou werkelijk dat dit kind niet gepest gaat worden?! Een kind kan niet zo breed denken dan 'volwassenen'