Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
detour schreef:Zouden jullie met mijn geplaatste info(oke, ik zeur een beetje) nog steeds vinden dat het kindje voldragen moet worden geboren?
Diablo schreef:tita schreef:Keizersnede is een heel klein sneetje ter hoogte van je bikini broekje onder verdoving.
Dat is natuurlijk lang niet alles. Het is gewoon een behoorlijk buikoperatie, met vaak ook een pijnlijke tijd erna. Voor een volwassen vrouw al niet leuk, maar voor een kind van 11 helemaal erg.
tita schreef:Weet niet wat erger is buikwond en herstel periode of het meemaken van een bevalling met gevolge dat je van onder kunt uitscheuren en hechtingen krijgt enz enz daar zijn ook zat horror verhalen van.
zap schreef:goeroe schreef:Ik blijf het herhalen omdat er veel mensen blijven reageren die abortus de enige logische en te verantwoorden oplossing vinden terwijl ik de indruk heb dat sommige van die mensen daar niet lang over hebben nagedacht
En ik krijg de indruk dat jij precies andersom denkten je dus hier net zo 'schuldig' aan maakt.
detour schreef:Op mijn beurt snap ik niet dat detour abortus moord kan noemen en het tegelijkertijd kan verdedigen. We zullen wel verschillende woordenboeken gebruiken en in dat geval is het niet zo zinnig om daarover te discussiëren
Abortus zie ik altijd als moord hoor, maar in dit geval zie ik deze vorm van moord idd als enige oplossing ten bate van het jonge meisje. Dit vind ik een uitzondering.
detour schreef:Ik ben trouwens wel blij dat abortus in NL kan, maar vind soms wel dat er lichtzinnig over gedacht wordt (ken iemand die zich drie keer na onveilig te hebben gevreeen zich heeft laten aborteren, dan zwijg ik wel, maar vind het echt te gek voor woorden dat iemand dit kan)...
detour schreef:Ik denk dat de ouders heel goed weten wat ze doen. Met6 dergelijke klachten als op de lijst kan het meisje idd te maken krijgen.. Die kan s is enorm, zij het in meerdere of mindere mate.