Fitna op internet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Fitna op internet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:40

DarkDreamer schreef:
[naam] schreef:

Thanks hè. Clown
Ik zit nu serieus te bedenken welke van de 2 treinen ik zal nemen die ik kan nemen. Die richting Amsterfoort Vathorst of R'dam Centraal. Die laatste is meestal drukker, dus ik denk maar de eerste. Huilen van het lachen Moet er op A'dam Sloterdijk uit.

Ik moet met de metro. (Overvol, dwars door de getho Huilen van het lachen). Vlak na WTC moet ik er op en ik kom dus ook langs Sloterdijk.
En ook ik zit zo van.. hmmm.. Nagelbijten / Gniffelen.
*Zie wel vaker verdachte figuren op de stations daar en als ik zelf met mn koffer rond loop word ik soms ook al ontweken enzo Clown.

Heb de film niet gezien, weet niet of ik hem wel ga kijken, heb er nu iig geen tijd voor.

Overigens heb ik niets tegen moslims of wat dan ook. Vind het standpunt van Wilders ook absoluut niet kunnen.

Haha ik zie eigenlijk nooit 'verdachte figuren', ook niet op Centraal. Clown

pluimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:40

Esile schreef:
TiaraBungy schreef:
Wel een eng idee.. ik ben 14, stel je voor dat ik over 20 jaar moslim moet worden ofzo.. vind het wel een beetje eng sorry Bloos

Nou, dat vind ik echt klinkklare onzin!

geen klinkklare onzin, mocht het ooit tot een 3e wereldoorlog komen, met als doel alles wat niet moslim is vernietigen is en het zal ze lukken Clown

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:41

Welshcobfan schreef:
Wilders laat aanslagen in londen etc zien, maar waar zijn de beelden van de amerikanen die burgers hebben vermoord met aanslagen? maw: het is dus echt van 1 kant bekeken.

nogmaals Haha! waar heb je het over?

Ik weet echt niet over welke aanslagen je het hebt

Anoniem

pluimpje schreef:
Esile schreef:

geen klinkklare onzin, mocht het ooit tot een 3e wereldoorlog komen, met als doel alles wat niet moslim is vernietigen is en het zal ze lukken Clown

Waar baseer je dat op?

Zammie

Welshcobfan schreef:
Wilders laat aanslagen in londen etc zien, maar waar zijn de beelden van de amerikanen die burgers hebben vermoord met aanslagen? maw: het is dus echt van 1 kant bekeken.

Tja, het gaat nu over de islam en niet over amerikanen. Dan kunnen we de hele geschiedenis van de mens er wel bij halen. Er is al zoveel gebeurd...

CoriienRN

Bitween schreef:
en de bijbel zegt dan:

Luc 6,37

Oordeel niet, dan zal er niet over je geoordeeld worden. Veroordeel niet, dan zul je niet veroordeeld worden. Vergeef, dan zal je vergeven worden.

kijk daar heb je een punt, daar dacht ik ook al aan.

Liberte

TiaraBungy schreef:
jeetje.. ik vind het wel eng.. heb hem net gekeken.. hoorde het via via..
Wel een eng idee.. ik ben 14, stel je voor dat ik over 20 jaar moslim moet worden ofzo.. vind het wel een beetje eng sorry Bloos
ik heb niet alle reacties gelezen, dus misschien vinden jullie me wel overdrijven..
maar toch krijg ik er een beetje een naar gevoel van.. Verdrietig Bloos!

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk niet joh!

vuurneon

aanslagen die zij hebben gepleegd in irak bv

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:42

Tuurlijk niet joh, dat riepen ze ook toen iedereen dacht dat Hitler alleen maar het beste wou voor Duitsland. En we weten waar dat op is uitgedraait.

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:42

Welshcobfan schreef:

Daar gaat het nu niet over, misschien komt daar in de toekomst ook nog weleens een film over...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:43

Zammie schreef:
Welshcobfan schreef:

Tja, het gaat nu over de islam en niet over amerikanen. Dan kunnen we de hele geschiedenis van de mens er wel bij halen. Er is al zoveel gebeurd...

Bingo! Het ging mij er puur om dat het slechts van 1 kant word bekeken.

Moli

[/quote]

Nou, dat vind ik echt klinkklare onzin![/quote]
geen klinkklare onzin, mocht het ooit tot een 3e wereldoorlog komen, met als doel alles wat niet moslim is vernietigen is en het zal ze lukken Clown[/quote]

Ach ja, het kan ook de ander kant op......alles wat wel moslim is....Het gaat niet alleen van hen uit

pluimpje

[/quote]
geen klinkklare onzin, mocht het ooit tot een 3e wereldoorlog komen, met als doel alles wat niet moslim is vernietigen is en het zal ze lukken Clown[/quote]

Waar baseer je dat op?[/quote]

Absoluut niet op deze film, zeg alleen dat het onder bepaalde omstandiheden wel eens zou kunnen. Dan denk ik persoonlijk absoluut niet dat ze het ook echt voor elkaar zxouden krijgen, Maar dan nog,.. Hitler was het ook bijna gelukt om europa te veroveren

Bitween

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:44

ik heb ook een aantal moslim vrienden,die zal ik echt niet gaan haten ofzo. maar ik hoop wel dat ze zoiezo die teksten gaan aanpassen,want er zitten toch een aantal rotte peren tussen die die tekst werkelijk uitvoeren. We hadden laatst een discussie op school ging over de bijbel,dat er veel dingen in staan die verkeerd begrepen worden. ik heb echt geen hekel aan moslims,alleen mijn kijk op hun geloof is behoorlijk verkeerd geworden,vooral door de teksten die in de koran staan.

vuurneon

Ze zeggen niet voor niets: history repeats it self.

KiWiKo

Welshcobfan schreef:

Bush, Bush is zo gek als een deur.............. gelukkig komt er straks een andere president......... Maar zijn domme acties zijn niet de reden geweest dat je nu geen flesje olie meer mee mag nemen in het vliegtuig...... toch??

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:45

Esile schreef:
TiaraBungy schreef:

ik mag toch wel mijn mening hebben?? ik hoor je nog wel over 20 jaar Knipoog

Zammie

@welscobfan. Dit is nu eenmaal een film over wat dat groepje moslims hebben gedaan en misschien hoe de toekomst eruit gaat zien als zij de macht zouden krijgen over de wereld/Nederland... Heb jij de film zelf al gezien?

Fietspomp

Juul schreef:
DarkDreamer schreef:
Ik moet met de metro. (Overvol, dwars door de getho Huilen van het lachen). Vlak na WTC moet ik er op en ik kom dus ook langs Sloterdijk.
En ook ik zit zo van.. hmmm.. Nagelbijten / Gniffelen.
*Zie wel vaker verdachte figuren op de stations daar en als ik zelf met mn koffer rond loop word ik soms ook al ontweken enzo Clown.

Heb de film niet gezien, weet niet of ik hem wel ga kijken, heb er nu iig geen tijd voor.

Overigens heb ik niets tegen moslims of wat dan ook. Vind het standpunt van Wilders ook absoluut niet kunnen.

Ik wel, maar dat is omdat dat soort figuren (niet alleen moslims hoor Clown) ook eerder in de metro stappen.
Zo heb ik eens met n man in de metro gezeten die overduidelijk plat was van de drugs, je hoefte m maar aan te kijken en hij flipte al helemaal uit. Hij begon ook op de metro deuren te slaan enzo.
Best wel creepy dus Nagelbijten / Gniffelen. Maar dit is heel offtopic.

Ik ga zelf trouwens gewoon met moslims om, niets aan het handje hoor. Die zijn heel normaal. ^^

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:46

Welshcobfan schreef:
Zammie schreef:

Bingo! Het ging mij er puur om dat het slechts van 1 kant word bekeken.

het mooie van geschiedenis is, is dat het geen heden is Lachen en als het goed is hebben we geleerd van geschiedenis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:47

DarkDreamer schreef:
[naam] schreef:

Ik wel, maar dat is omdat dat soort figuren (niet alleen moslims hoor Clown) ook eerder in de metro stappen.
Zo heb ik eens met n man in de metro gezeten die overduidelijk plat was van de drugs, je hoefte m maar aan te kijken en hij flipte al helemaal uit. Hij begon ook op de metro deuren te slaan enzo.
Best wel creepy dus Nagelbijten / Gniffelen. Maar dit is heel offtopic.

Ik ga zelf trouwens gewoon met moslims om, niets aan het handje hoor. Die zijn heel normaal. ^^

Ah okee als je het over mensen hebt die stijf van de drugs staan snap ik je, die zijn er veel te veel. *LOL*

Idd, ik ken ook genoeg Moslims waar ik het heel goed mee kan vinden. Iedereen is anders, gelukkig. Lachen

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:47

KiWiKo schreef:
het mooie van geschiedenis is, is dat het geen heden is Lachen en als het goed is hebben we geleerd van geschiedenis.

Maar hebben we dat wel?

Dat weet ik namelijk zo net nog niet

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:48

Bush is wel degelijk medeplichtig aan de oplaaiing van het extremisme. Hopelijk zal het rustiger worden als er een andere president komt.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:49

Esile schreef:
KiWiKo schreef:

Maar hebben we dat wel?

ik denk het wel Lachen

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:49

Esile schreef:
KiWiKo schreef:

Maar hebben we dat wel?

wooooow.. 't wordt steeds ingewikkelder hier.. Tong uitsteken ik heb het nu pas over de Franse revolutie, dus ik weet dat nog niet.. al moet ik wel zeggen dat we veel dingen van de verlichters hebben geleerd.. toch?? Cool