Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dorientjee schreef:Oeeh! Als ik daar bij was geweest jonge!!![]()
Dan hadden ze van mij een flinke beurt gekregen!!!!
Welshcobfan schreef:Die onschuldige mensen hebben er ook niet voor gekozen om in de oorlog te leven... Schattige kindjes die worden neergeknald... maar daar reageren mensen amper meer op. duizenden slachtoffers die nog leven, maar vraag niet hoe... er gaat slechts een wenkbrauw omhoog bij zo'n bericht want: wij zijn eraan gewend.
1 troost: hondje zal direct gestorven zijn en zal amper geleden hebben....
en ik hoop van harte dat die soldaat de hulp krijgt die hij nodig heeft, want doodsbedreigen lossen geen f*ck op. Ik gun hem een lange psychiatrische behandeling, want dat heeft hij nodig. Ik zou het vreselijk vinden als hij thuis komt en dan mensen over hoop gaat knallen (want hij zou niet de eerste militair zijn die dat doet) en god mag weten wat nog meer.
Een trauma kan rare dingen met je doen... Ze zijn afgestompte machine's. De belangrijkste menselijke emoties zijn verdwenen. Ik heb het gezien bij een goede vriend en mijn neef... beide kenden 1 emotie: woede! en als reactie: vechten...
Bij stress gingen ze volledig door het lint.
Zij hebben mensen moet afknallen en vrienden verloren. Ze zijn daar een deel van zichzelf kwijtgeraakt en dan kunnen mensen rare dingen gaan doen.
Ga er maar vanuit dat deze soldaat geen puppie in het ravijn had gegooid als hij nooit was uitgezonden...
Ik hoop dat hij een flinke straf krijgt, maar ook hulp.
(Er moeten meer psychologen mee op uitzending, er zijn er nu te weinig mee)
edit: mocht hij het gedaan hebben met zijn gezonde verstand (maw: hij had het ook thuis gedaan zonder oorlogsellende) dan mogen ze hem van mij castreren... want zulke mensen moeten ook geen kids krijgen.
Esperanza schreef:Ik heb het flimpje vanmiddag gezien en het laat me maar niet los...
Zeeuwtje68 schreef:Wat een gore klootzak zeg! Van mij mag hij er snel achteraan!
Goldenflower schreef: