missfries schreef:ik zeg zelf God omdat ik gelovig ben!
de evolutie leer word bewezen maar niets daarvan staat vast!Ook bij die geleerde is twijfel.
Draken hebben ook bestaan in de bijbel, maar in het begin hoor je daar niets van, je hoord toch ook niet dat er katten waren en tijgers of wat voor zoog dier vis of roofdier er ook was, alles word niet met naam en toenaam genoemd waarom dan de dinosourussen en draken wel??!
Er zijn in de evolutie leer dingen die absoluut niet kloppen!
Als mensen gaan graven komen ze in een aardkorst terecht , een dier van laten we zeggen 15.000.000 jaar!
in diezelfde aartkorst komt wat naar boven van 2miljoen jaar!
dat klopt niet! dan zouden ze bijde in een totaal andere aardlaag moeten liggen.
De evolutie kan niet precies bevat worden en de Schepping ook niet!
maar ik kan wel zeggen dat geloven in God heel anders is dan geloven als iemand wat verteld!
Om in God te geloven is veel moeilijker dan mensen denken,, je geloofd oke! maar als je geloofd gaat er een diepgaande strijt in de ziel gaande! Ook dat is iets wat niet te bevatten valt.
Weinig weten we en ik denk dat dat niet voor niets is! Waarom moeten wij altijd alles precies willen weten?
De aarde is geen boom die elk jaar een laagje erbij krijgt. De hoeveelheid aarde en grond op aarde blijft hetzelfde, de aarde blijft even groot. De pyramides staan ook nog steeds op het aardoppervlak, terwijl die al heel oud zijn..