Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lies schreef:Ik vind dat dit niets te maken heeft met de discussie op gang houden, maar met haat en onbegrip zaaien. En dat hebben we nu juist niet nodig, willen we de problemen oplossen. Ze lijken alleen maar groter te worden.
lies schreef:Ik vind dat dit niets te maken heeft met de discussie op gang houden, maar met haat en onbegrip zaaien. En dat hebben we nu juist niet nodig, willen we de problemen oplossen. Ze lijken alleen maar groter te worden.
Noetanchamon schreef:Dit probleem is niet op te lossen.........
Noetanchamon schreef:lies schreef:Ik vind dat dit niets te maken heeft met de discussie op gang houden, maar met haat en onbegrip zaaien. En dat hebben we nu juist niet nodig, willen we de problemen oplossen. Ze lijken alleen maar groter te worden.
Dit probleem is niet op te lossen.........
lies schreef:Jij hebt er twee?
Edit; en mensen (zoals ik) die zo verstandig zijn er maar 1 te nemen krijgen het dubbele
runningkawa schreef:Is je dochter crimineel Lies?
Wilders heeft het nergens over mensen die gewoon doen
Dus hoef je je ook nerges zorgen over te maken
lies schreef:runningkawa schreef:Is je dochter crimineel Lies?
Wilders heeft het nergens over mensen die gewoon doen
Dus hoef je je ook nerges zorgen over te maken
Nog niet, ze is nog maar 8
Maar dat zou ze kunnen worden en ik vind niet dat iemand dan het recht heeft haar uit te zetten, omdat toevallig een van haar ouders in het buitenland is geboren. Hoe crimineel ze ook is, ze is gewoon Nederlandse.
Noetanchamon; dat is toch schokkend??
Juffertje schreef:lies schreef:Jij hebt er twee?
Edit; en mensen (zoals ik) die zo verstandig zijn er maar 1 te nemen krijgen het dubbele
Sorry dit vind ik dus een foute opmerking::: een kind neem je niet die krijg je!!!!
Citaat:Wat is schokkend??? Dat de mensen hekel hebben aan moslims????
Ik heb ook hekel aan profiteurs en daar valt niemand over...
lies schreef:Citaat:Wat is schokkend??? Dat de mensen hekel hebben aan moslims????
Ik heb ook hekel aan profiteurs en daar valt niemand over...
Kom zeg, lees je nu zelf het verschil niet tussen een profiteur en een moslim??
faye schreef:Nee Lies daar is niks crimineels aan. Wel aan opruiende preken in de moskee, dat gebeurt! aanpakken dus!
En zo zijn er meer zaken die de politiek niet aan durft te pakken lijkt het, maar wel burgers dagelijks last van ondervinden.
Waarom is het discriminatie zodra er iets gezegd wordt over een allochtoon? Enig idee hoe er over de autochtonen gesproken wordt?
Er wordt zo spastisch mee omgegaan, en dat moet nu maar eens afgelopen zijn!