Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vinos schreef:Weet iemand wat de 'New World Order' wil zeggen?
nikkigioa schreef:Nostracradabus
vinos schreef:Gelukkig sterf ik dan snel, want ik overleef een normale nederlandse winter al bijna niet... brrr
Ronja schreef:Kennen we deze al? http://www.youtube.com/watch?v=kHvTTKqFbSw
russel schreef:Misschien bedoelt hij wel met HET de 2e ijstijd. Er is nu een doorgang in de Noordpool, de ijskappen smelten nu zo snel dat de golfstromen gaan veranderen. Wij krijgen geen warme golfstromen meer. Er komt meer zoet water in de oceanen waardoor het zware (zoute) met minder zware (ook zout) water gaat mengen. Ecosystemen gaan veranderen. Het weer zal gaan veranderen en dat kan in een heel snel tempo gaan. Dat worden dus ijskoude weerselementen, sneeuw, vorst. Er komen vloedgolfen (dan is Nederland in een keer weg) De aarde koelt weer af dus gaat in een snel tempo krimpen wat weer aardscheuren en bevingen veroorzaakt.
Dat is HET gebeurd. Er zullen alleen mensen in de koude gebieden overleven, siberie etc. Wij in Europa kunnen dit niet aan, onze huizen, kleding is niet toereikend, onze brandstoffen zullen te duur gaan worden. Alleen op de evenaar zal je nog warmte genoeg krijgen...
Schimmelig schreef:vinos schreef:Weet iemand wat de 'New World Order' wil zeggen?
Zij streven er naar een groot deel van de mensheid uit te roeien
Dat is iets van alle hooggeplaatste pipo's in the USA.
shcmarathon schreef:Russel klopt wat je zegt!
Kijk maar naar de Perfect Storm daar is al een tipje van de sluir opgelicht...
Al Gore zei het ook al...
vinos schreef:Echt????
Gezellig........... Ik vertrouw die amerikanen echt niet, ik kwam op youtube toevallig op filmpjes terrecht van die New World Order ... brrrrr die waren echt vaag...........
Skipper schreef:Daarom vind ik voorspelling ook echt te vrijblijvend, het is zo vaag dat het voor verschillende intepretaties open staat!
Zo kan ik er ook wel een paar doen
faye schreef:Die derde wereldoorlog komt er en hier in Nederland zullen we het alleen zwaar krijgen mbt voedingsmiddelen en brandstof.
faye schreef:Die derde wereldoorlog komt er en hier in Nederland zullen we het alleen zwaar krijgen mbt voedingsmiddelen en brandstof.
shcmarathon schreef:Russel klopt wat je zegt!
Kijk maar naar de Perfect Storm daar is al een tipje van de sluir opgelicht...
Al Gore zei het ook al...
faye schreef:Dat is mij jaren geleden al door iemand voorspeld, die meer dingen voorspeld heeft die uitgekomen zijn. En het is ook gewoon logisch, het kan niet goed blijven gaan tussen het midden oosten en het westen.