Nostradamus voorspelt openbaring tussen 17 en 23 september

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nikkigioa

Re: Nostradamus voorspelt openbaring tussen 17 en 23 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 10:34

Er raast een tyfoon op China af. Misschien bedoelt Nostracradabus dat wel! Pling

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 10:38

vinos schreef:
Weet iemand wat de 'New World Order' wil zeggen?

Zij streven er naar een groot deel van de mensheid uit te roeien Clown
Dat is iets van alle hooggeplaatste pipo's in the USA.
Laatst bijgewerkt door Schimmelig op 18-09-07 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 10:38

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 10:43

Misschien bedoelt hij wel met HET de 2e ijstijd. Er is nu een doorgang in de Noordpool, de ijskappen smelten nu zo snel dat de golfstromen gaan veranderen. Wij krijgen geen warme golfstromen meer. Er komt meer zoet water in de oceanen waardoor het zware (zoute) met minder zware (ook zout) water gaat mengen. Ecosystemen gaan veranderen. Het weer zal gaan veranderen en dat kan in een heel snel tempo gaan. Dat worden dus ijskoude weerselementen, sneeuw, vorst. Er komen vloedgolfen (dan is Nederland in een keer weg) De aarde koelt weer af dus gaat in een snel tempo krimpen wat weer aardscheuren en bevingen veroorzaakt.

Dat is HET gebeurd. Er zullen alleen mensen in de koude gebieden overleven, siberie etc. Wij in Europa kunnen dit niet aan, onze huizen, kleding is niet toereikend, onze brandstoffen zullen te duur gaan worden. Alleen op de evenaar zal je nog warmte genoeg krijgen...

vinos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 10:48

Gelukkig sterf ik dan snel, want ik overleef een normale nederlandse winter al bijna niet... brrr

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 10:50

vinos schreef:
Gelukkig sterf ik dan snel, want ik overleef een normale nederlandse winter al bijna niet... brrr

Whahaha... optimist!!

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 10:50

Russel klopt wat je zegt!
Kijk maar naar de Perfect Storm daar is al een tipje van de sluir opgelicht...
Al Gore zei het ook al...

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 10:51

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 10:51

russel schreef:
Misschien bedoelt hij wel met HET de 2e ijstijd. Er is nu een doorgang in de Noordpool, de ijskappen smelten nu zo snel dat de golfstromen gaan veranderen. Wij krijgen geen warme golfstromen meer. Er komt meer zoet water in de oceanen waardoor het zware (zoute) met minder zware (ook zout) water gaat mengen. Ecosystemen gaan veranderen. Het weer zal gaan veranderen en dat kan in een heel snel tempo gaan. Dat worden dus ijskoude weerselementen, sneeuw, vorst. Er komen vloedgolfen (dan is Nederland in een keer weg) De aarde koelt weer af dus gaat in een snel tempo krimpen wat weer aardscheuren en bevingen veroorzaakt.

Dat is HET gebeurd. Er zullen alleen mensen in de koude gebieden overleven, siberie etc. Wij in Europa kunnen dit niet aan, onze huizen, kleding is niet toereikend, onze brandstoffen zullen te duur gaan worden. Alleen op de evenaar zal je nog warmte genoeg krijgen...

Klinkt in mijn ogen ook wel geloofwaardig.
Maar wat is in rap tempo? Over 2 á 3 jaar of over 100 jaar. Het is maar net vanuit welk oogpunt je het bekijkt wat snel is.

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 10:52

Ik vind het heel interessant om over te lezen... Zal je zien dat ik het a.s. vrijdag allang weer ben vergeten.. en er niks gebeurd...

Skipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 10:54

Daarom vind ik voorspelling ook echt te vrijblijvend, het is zo vaag dat het voor verschillende intepretaties open staat!

Zo kan ik er ook wel een paar doen Clown

vinos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 10:56

Schimmelig schreef:
vinos schreef:
Weet iemand wat de 'New World Order' wil zeggen?

Zij streven er naar een groot deel van de mensheid uit te roeien Clown
Dat is iets van alle hooggeplaatste pipo's in the USA.

Echt????
Gezellig........... Ik vertrouw die amerikanen echt niet, ik kwam op youtube toevallig op filmpjes terrecht van die New World Order ... brrrrr die waren echt vaag...........

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 10:58

shcmarathon schreef:

Eersteklas doomdenker Tong uitsteken
Een ijstijd is er elke zoveel 10.000 jaar, dus dit is een normaal gevolg (dat wij wel misschien iets versneld hebben). Als deze komt kunnen we daar toch niks aan veranderen...

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 10:59

vinos schreef:
Echt????
Gezellig........... Ik vertrouw die amerikanen echt niet, ik kwam op youtube toevallig op filmpjes terrecht van die New World Order ... brrrrr die waren echt vaag...........

Have a blast: http://www.google.nl/search?hl=nl&clien ... eken&meta=

Een ton aan informatie kun je vinden. Ze hebben ook de 10 geboden herschreven Nagelbijten / Gniffelen

vinos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:01

Skipper schreef:
Daarom vind ik voorspelling ook echt te vrijblijvend, het is zo vaag dat het voor verschillende intepretaties open staat!

Zo kan ik er ook wel een paar doen Clown

daar ben ik het mee eens, maar de beurzen dan??? En die verdwenen nukes in amerika.... de piloten van dat vliegtuig waar die bommen aanhingen zijn allemaal de zelfde week onverklaarbaar dood gegaan??!?

joh er is iets aan de hand, ik weet zeker dat wij nog minder dan de helft weten...
Misschien is het net wel zoals 9/11 een opgezette actie (zoals ik erover denk) om ons weer te schockeren/manipuleren!!

Er zit veeeel meer achter........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:03

Die derde wereldoorlog komt er en hier in Nederland zullen we het alleen zwaar krijgen mbt voedingsmiddelen en brandstof.

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:07

Ben geen doomdenker hoor! Dat het klimaat verandert staat al eeuwen vast alleen door het nieuws wordt het meer bekend.

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:08

faye schreef:
Die derde wereldoorlog komt er en hier in Nederland zullen we het alleen zwaar krijgen mbt voedingsmiddelen en brandstof.

En wanneer dan? Kan ik alvast eten gaan inslaan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:11

O jee, alleen, nou ik denk dat ik het ook niet ga redden. Zit tussen de boeren maar in tijden van oorlog wordt er niet gedeeld.

Mijn moeder was vanuit Den Haag gedeporteerd naar Deventer, maar de kelders lagen vol en na de oorlog gingen de kelders open, rottend, schimmelt en tot de nok vol met eten. Mijn moeder at bloembollen... Knipoog De boeren waren niet mager, mijn moeder moest leren eten omdat ze niet meer fatsoenlijk voedsel kon verteren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:12

Denk maar na, er komt gewoon ruzie tussen het midden oosten en het westen. Gelukkig zijn wij niet interessant genoeg Knipoog

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 11:12

faye schreef:

Doe eens iets meer info uit de doeken Tong uitsteken Waar, tussen wie, wanneer, waarom, enz? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:13

shcmarathon schreef:

Gisteren vertelde iemand mij dat, die is biologielerares. Dan ga je toch wel nadenken. Dat er nu al een doorgang is ontstaan, is het ultieme bewijs dat het die kant op gaat. Wij mensen zullen nl misbruik gaan maken. Die gebieden zullen vervuild gaan worden. De zuivere poolwinden, dus echt zuivere lucht zal dan ook wel minder worden. Zie al visioenen met mammoet tankers die even hun ruimen gaan spoelen. Is zo een uitgestrekt gebied, controle zal wel weer tientallen jaren duren eer dat kan gebeuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:14

Dat is mij jaren geleden al door iemand voorspeld, die meer dingen voorspeld heeft die uitgekomen zijn. En het is ook gewoon logisch, het kan niet goed blijven gaan tussen het midden oosten en het westen.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 11:17

faye schreef:
Dat is mij jaren geleden al door iemand voorspeld, die meer dingen voorspeld heeft die uitgekomen zijn. En het is ook gewoon logisch, het kan niet goed blijven gaan tussen het midden oosten en het westen.

Hmm, maar wij zijn niet interessant genoeg. Welke gevolgen gaan wij ondervinden, is dat je ook verteld? Voedselschaarste, geen benzine meer ofzo? Ga jijzelf maatregelen treffen hiervoor en wanneer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:19

Nee ik ga geen maatregelen treffen, heeft ook geen zin. Maar ik geloof er wel in. Het kan ook niet anders. Deze situatie kan niet goed blijven gaan.