Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Kende helaas genoeg kanker patiente in mijn familie...dus ja weet er genoeg van...
Dus ook daar zijn 4 vraagtekens niet nodig.
En ik heb dan denk ik mensen in de fam die graag waanbeelden zien...
Ook die mensen met afgezette voeten en benen van de suiker...
Ik krijg sterk het vermoeden dat jij vind dat je het helemaal weet en alles wat een ander zegt nogal stom en dom is, wat je op een vervelende manier van posten zo wilt ondermijnen
Ik hoop dat ik jou daar verkeerd inschat
Maar dat is nu mijn gevoel
Sommige mensen gaan vanzelf wel eens dood...zo ook gedetineerder, ook die hebben geen eeuwig leven
Wat een rare conclusies worden er hier getrokken zeg..allemaal dingen zelf invullen die door niemand gezegt zijn
Sizzle schreef:runningkawa schreef:Kende helaas genoeg kanker patiente in mijn familie...dus ja weet er genoeg van...
Dus ook daar zijn 4 vraagtekens niet nodig.
En ik heb dan denk ik mensen in de fam die graag waanbeelden zien...
Ook die mensen met afgezette voeten en benen van de suiker...
Ik krijg sterk het vermoeden dat jij vind dat je het helemaal weet en alles wat een ander zegt nogal stom en dom is, wat je op een vervelende manier van posten zo wilt ondermijnen
Ik hoop dat ik jou daar verkeerd inschat
Maar dat is nu mijn gevoel
Sommige mensen gaan vanzelf wel eens dood...zo ook gedetineerder, ook die hebben geen eeuwig leven
Wat een rare conclusies worden er hier getrokken zeg..allemaal dingen zelf invullen die door niemand gezegt zijn
Ik wil helemaal niemand dom noemen en jou zeker niet, maar ik heb het idee dat 'medicijnen testen' door een aantal mensen als iets heel eenvoudigs wordt gezien. We smeren er wat op en klaar is kees.
Hoe ga je in vredesnaam vastleggen in de wet bij welke overtredingen je mag lijden, afgemaakt mag worden of dat je slechts voor proeven zonder bijwerkingen in aamerking komt?
De meeste dieren in nederland worden gebruikt voor LD50 tests. Dat zijn toxiciteitstests waarbij 50% van de dieren 'dood' gaat (niet vanzelf, want zodra ze bepaald lijden tonen worden ze afgemaakt). Hoe moet je dit precies invullen in een gevangenis. Ik denk dat de enagrootste groep wel de transgene (aangepast DNA) dieren zijn. Welke criminelen komen in aanmerking voor transgenese (voor zover mogelijk zonder voortplanting). Een bijzonder groot deel van die dieren zal idd eerst worden doodgemaakt voordat ze gebruikt worden. De meeste organen zijn namelijk ook wel een tijdje in kweek te houden, hoe zie je dat voor je? Dan toch dus een soort doodstraf. Of zijn gedetineerden zo weinig waard dat we ze tijdens hun lijden idd gewoon maar laten leven tot ze vanzelf sterven.
Sizzle schreef:[Of zijn gedetineerden zo weinig waard dat we ze tijdens hun lijden idd gewoon maar laten leven tot ze vanzelf sterven.
Chiqa schreef:Sizzle schreef:[Of zijn gedetineerden zo weinig waard dat we ze tijdens hun lijden idd gewoon maar laten leven tot ze vanzelf sterven.
Iemand die een massamoord, kinderverkrachting en stelsematige zware mishandeling op zijn naam heeft staan is imo niets waard nee.
Chiqa schreef:Sizzle schreef:[Of zijn gedetineerden zo weinig waard dat we ze tijdens hun lijden idd gewoon maar laten leven tot ze vanzelf sterven.
Iemand die een massamoord, kinderverkrachting en stelsematige zware mishandeling op zijn naam heeft staan is imo niets waard nee.
Schimmelig schreef:Who made you God? Waarom zou jij iemand wel, of niet veroordelen? Schiet je er iets mee op, of creëer je een onnodige dosis 'karma'?
Ik ben het met je eens dat deze mensen 'van het pad zijn' en dat wij veiliger zijn als zij achter de tralies zitten, maar om dan wrede experimenten met ze te doen waar zij geen toestemming voor gegeven hebben, dat is ronduit barbaars en dat maakt jou hetzelfde als zij.
Chiqa schreef:Schimmelig ik zou je nog wel een keertje willen spreken als
zo'n lieve vriend jou op zou komen zoeken...of je familie.
Dan piep je wel anders....
Chiqa schreef:Schimmelig ik zou je nog wel een keertje willen spreken als
zo'n lieve vriend jou op zou komen zoeken...of je familie.
Dan piep je wel anders....
Elaine schreef:Hier heb je dan wel weer gelijk voor. Maar waarom geen gedetineerden de keuze geven? Voor een proef krijg je een x aantal spullen o.i.d.
Ik denk best dat er een paar het risico nemen
katiavl schreef:Maar goed arme gedetineerde, dat ze dat voorstellen komaan, kinderen die sterven in een weeshuis omdat het illigaal gaat en totaal geen medische hulp is, dat ze het voorstellen gewoon niet mogelijk.
Echwel schreef:Sorry in mijn vrienden kring 2x meegemaakt dat er vriendin werd vermoord, maar
zou niet willen dat deze man dan gemarteld werd..
Schimmelig schreef:Als mijn familie uitgemoord zou worden door zo'n psycho gun ik hem van harte het zelfde lot,
Chiqa schreef:Echwel schreef:Sorry in mijn vrienden kring 2x meegemaakt dat er vriendin werd vermoord, maar
zou niet willen dat deze man dan gemarteld werd..
En je kan het dus wel verkroppen dat díe randdebiel nu heerlijk hoog en droog zit in een eersteklas hotel met 300 film en sex kanalen tot zijn beschikking?
Echwel...In nederland is het geen straf om gevangen te zitten....Trust me ze leven in een paradijsjeSchimmelig schreef:Als mijn familie uitgemoord zou worden door zo'n psycho gun ik hem van harte het zelfde lot,
En dat lot krijgen ze niet...Nee ze krijgen beter zelfs...
Wat zijn jullie mild zeg.
Schimmelig schreef:Zou jij in dit geval met ze ruilen?
Schimmelig schreef:In een cel met 300 sex kanalen, je vrijheid ontnomen - niet kunnen staan en gaan waar je wil - je deur op slot - geen familie, alleen andere gefrustreerde mensen om je heen met hetzelfde probleem -
Chiqa schreef:Schimmelig schreef:Zou jij in dit geval met ze ruilen?
Nee Schimmelig ik zou niet kunnen leven met mijn geweten dat ik iemand vermoord oid zou
hebben dus nee....Ik zou niet met ze willen en kunnen ruilen.Schimmelig schreef:In een cel met 300 sex kanalen, je vrijheid ontnomen - niet kunnen staan en gaan waar je wil - je deur op slot - geen familie, alleen andere gefrustreerde mensen om je heen met hetzelfde probleem -
Noem ej dat geen luxe?
Weet je wat geen luxe is? Leven in een tochtige smerige cel met een be dop de grond, drijven in je eigen ontlasting en droog brood.
Dát noem ik geen luxe, in nederland zitten ze in een paleisje, en ja daar hebben zo ook nog eens zelf om gevraagt.
Chiqa schreef:Schimmelig schreef:Zou jij in dit geval met ze ruilen?
Nee Schimmelig ik zou niet kunnen leven met mijn geweten dat ik iemand vermoord oid zou
hebben dus nee....Ik zou niet met ze willen en kunnen ruilen.Schimmelig schreef:In een cel met 300 sex kanalen, je vrijheid ontnomen - niet kunnen staan en gaan waar je wil - je deur op slot - geen familie, alleen andere gefrustreerde mensen om je heen met hetzelfde probleem -
Noem ej dat geen luxe?
Weet je wat geen luxe is? Leven in een tochtige smerige cel met een be dop de grond, drijven in je eigen ontlasting en droog brood.
Dát noem ik geen luxe, in nederland zitten ze in een paleisje, en ja daar hebben zo ook nog eens zelf om gevraagt.
Schimmelig schreef:Ik vraag je niet een moordenaar te zijn Chiqa, maar of je qua 'levensomstandigheden' wil ruilen.
Chiqa schreef:Nee het is geen oplossing maar je kan het dan wel een straf noemen.
In nederland lachen ze de burgers vierkant uit, anders leven ze in een kartonnen doos
op straat...Nu heerlijk hoog en droog.Schimmelig schreef:Ik vraag je niet een moordenaar te zijn Chiqa, maar of je qua 'levensomstandigheden' wil ruilen.
Neu, maar ik heb geen moord oid op mn geweten dus de vraag is te verwaarlozen.