Wilders wil Koran verbieden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wilders wil Koran verbieden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 18:39

Ik heb toch ook niet gezegt dat jij dat gezegt hebt ? Lachen

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 18:43

Nee, maar even voor de duidelijkheid. is namelijk al erder gezegt Knipoog

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 13:33

er is trouwens weer nieuws over Wilders,hij heeft een gesprek met de moslimraad afgewezen en er schijnt veel aangifte te zijn gedaan tegen hem.
hoe triest het ook is,ook hij mag zeggen wat hij wil(vrijheid van meningsuiting enzo)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 15:08

Snoevie schreef:
er is trouwens weer nieuws over Wilders,hij heeft een gesprek met de moslimraad afgewezen en er schijnt veel aangifte te zijn gedaan tegen hem.
hoe triest het ook is,ook hij mag zeggen wat hij wil(vrijheid van meningsuiting enzo)

Tuurlijk, maar het blijft ondoordacht, vervelend, rellerig en totaal niet bedoeld om oplossingen te creeren (anders zou hij het gesprek wel aangaan, toch?)
En als wij het nou allemaal zo zouden behandelen zou het snel afgelopen zijn met de onzin. Het is zo jammer dat mensen dit als Signaal of Mening zien, terwijl het alleen maar hol geroep is. Er zit niks achter, er kan niets mee gedaan worden. Hij mag het wel zeggen - maar wij hoeven niet te luisteren!

Ik vind het echt, echt enorm zwak dat hij het gesprek niet aangaat.

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 17:06

Ik vertrouw Geert Wilders voor geen meter. Eerst loopt hij te piepen dat Moslim-vrouwen onderdrukt worden en dat hij dáárom zo kritisch is op de Islam.. nou, ik geloof er niks van. Hij wil gewoon stemmen zodat hij ze allemaal het land uit kan knikkeren, lekker hypocriet weer. Dingen zeggen voor jezelf en dan zeggen dat je het 'voor iemand anders doet'. Jaja. En nu dit weer. Hij is gewoon bang dat hij ondergesneeuwd wordt door de allochtonen. Rare man.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 17:18

ja idd ook raar van hem dat hij niet met de moslim raad in gesprek wil................blijft een vreemd mannetje

maarja een mening blijft het wel,hoe raar die ook is.
en gek genoeg heeft hij toch veel aanhangers

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 20:05

Snoevie schreef:
ja idd ook raar van hem dat hij niet met de moslim raad in gesprek wil................blijft een vreemd mannetje

maarja een mening blijft het wel,hoe raar die ook is.
en gek genoeg heeft hij toch veel aanhangers

Ik vind het niet raar dat hij het gesprek niet aangaat. Hij weet (hopelijk) zelf ook dat dit hem nóóit gaat lukken, en het was waarschijnlijk een publiciteitsstunt. Dat 'ie veel aanhangers heeft, tja, ik vrees dat dát gewoon de harde waarheid is. Er zijn ontzettend veel mensen, die er al dan niet voor uitkomen, die ergens toch denken:'eindelijk iemand die het zégt'. Ik ken genoeg mensen die altijd lopen te roepen dat allochtonen slecht zijn of wat dan ook. Zo denken héél veel mensen in Nederland, maar ook in de rest van de wereld erover. Laten we hopen dat het bij geroep en gepraat blijft, en dat er nooit écht serieus pogingen ondernomen worden om dit soort dingen door te gaan voeren...!

Zaina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 22:44

ik kan om deze man alleen maar keihard lachen... wat is hij zielig

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:31

Ik vind het een plubliciteits stunt. Ik kan me niet voorstellen dat iemand deze man serieus neemt en erop stemt. Zelf maak ik me ontzettend druk over dit soort onderwerpen, ben namelijk ontzettent tegen discriminatie.

Ik ben niet gelovig maar ik luister wel naar verhalen van gelovigen en hun bedenkingen erover. Je moet ieders geloof respecteren en zeker niet alleen je eigen.

Koran geweldadig? Hoeveel oorlogen zijn er gevoerd, hoeveel moorden zijn er gepleegd? Door de bijbel.. Het Christendom word als rust beschouwd. Al word het niet altijd nageleefd.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:35

Verschil tussen christendom en islam dat de ene aan het uitsterven is, en de andere soms aantallen neemt. En nog altijd zogezegd voor deze godsdiensd moord, en dan heb ik het niet over aanslagen. En dat maakt mensen bang, onterecht voor de mensen die normaal hun godsdienst voeren, maar wel vind die schrik niet ongefundeerd. Maar volledige eilanden die overgenomen worden, hoor je natuurlijk niks over. Who cares over een boeddhistje minder Lachen

eknein dat is verleden tijd, laat dat dan ook rusten zo kan iedereen beginnen Lachen de islamieten of christenen van deze tijd hebben die oorlog niet gevoerd. Dus dan vind ik het stom dat die nog meegerekend worden.

Maar goed, paar weken geleden wouden we god nog allah gaan noemen dus modegril en stunt als je het mij noemt.

Volledig idioot beide ideeen Lachen