Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
naadje24 schreef:faye schreef:Over stereotypering gesproken. Ik beoordeel op gedrag en niet op uiterlijk
wat wil je hier nou mee zeggen faye?
je kent de mensen uit het artikel niet persoonlijk en ons ook niet...
slimmerik schreef:ik word zo moe van de discussie dat als een hond bijt dan gaat er een spuit in , ik heb medelijden met de hondMaar zo gauw het afgaat hoort de spuit erin...
slimmerik schreef:Maar zo gauw het afgaat hoort de spuit erin...
meissielief schreef:sorry maar menig boederijhond hangt ook in je benen als je zomaar het erf op komt
meissielief schreef:sorry maar menig boederijhond hangt ook in je benen als je zomaar het erf op komt
faye schreef:wat wil je hier nou mee zeggen faye?
je kent de mensen uit het artikel niet persoonlijk en ons ook niet...
Citaat:aso's in mijn ogen dus...
Ik heb een boerderij... heb herdershonden gehad, rottweilers en nu toevallig een lab.... Zo gauw ze de lip op zouden trekken is het einde verhaal voor ze. Is met een eerdere fox (toen ik nog niet getrouwd was) wél gebeurd. Jammer maar zo'n hond is niet te vertrouwen en hoort volgens mij niet in de maatschappij.
(Tenzij het een bewakings of politiehond is die alleen op comando bijt)
slimmerik schreef:Ja LG afmaken...zoals ik al zei ...de hond is nooit meer te vertrouwen.
naadje24 schreef:de typering die ik neerzette was bedoeld naar aanleiding van slimmerik haar opmerking...ik zet zulke mensen niet op de voetstuk van een aso neer ,zij wel met zo een tekst..
wie kan hier nou de discussie niet vatten
slimmerik schreef:Ja dat meen ik. Een hond is lager in rang als de mens en heeft zich zo te gedragen.
slimmerik schreef:naadje24 schreef:de typering die ik neerzette was bedoeld naar aanleiding van slimmerik haar opmerking...ik zet zulke mensen niet op de voetstuk van een aso neer ,zij wel met zo een tekst..
Maar ik heb het nooit over uiterlijke kenmerken gehad van een aso..... jij wel.
slimmerik schreef:Ja LG afmaken...zoals ik al zei ...de hond is nooit meer te vertrouwen.
LimaGentle schreef:slimmerik schreef:Ja dat meen ik. Een hond is lager in rang als de mens en heeft zich zo te gedragen.
* ik ga op mijn handen zitten...
meissielief schreef:slimmerik schreef:Ja LG afmaken...zoals ik al zei ...de hond is nooit meer te vertrouwen.
dan moeten de ouders van dat kind ook maar afgemaakt worden want die weten duidelijk niet hoe een kind opgevoed moet worden
slimmerik schreef:naadje24 schreef:de typering die ik neerzette was bedoeld naar aanleiding van slimmerik haar opmerking...ik zet zulke mensen niet op de voetstuk van een aso neer ,zij wel met zo een tekst..
Maar ik heb het nooit over uiterlijke kenmerken gehad van een aso..... jij wel.
slimmerik schreef:Het is ook meestal een type mensen dat een verlengde nodig heeft van hun slechte ego...volgens mijn DA
naadje24 schreef:zo'n type bedoel jij dus...het asootje?...
faye schreef:Precies, jij doet je naam eer aan!
Ook hier bij bijten een spuit, hoezeer het me ook aan mijn hart zou gaan
En een boerderijhond hoort niet te bijten, deze hoort aan te slaan, zeker niet bijten
meissielief schreef:slimmerik schreef:Ja LG afmaken...zoals ik al zei ...de hond is nooit meer te vertrouwen.
dan moeten de ouders van dat kind ook maar afgemaakt worden want die weten duidelijk niet hoe een kind opgevoed moet worden
faye schreef:Nee je hebt een hele uiterlijke sterotypering gegeven, dat is wat anders als wat slimmerik bedoelt.
naadje24 schreef:naadje24 schreef:zo'n type bedoel jij dus...het asootje?...
en dit is mijn antwoord erop geweest....
dussss....