Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Ik zeg niet dat het niet triest is, maar vind het nog altijd meer triest voor het kindje dan voor de moeder.
Dat zij om wat voor reden haar kop er niet bij heeft, heeft wel een onschuldig mensen leventje gekost...
En dat is geen veroordeling, maar een feit...
avanti4ever schreef:nadya Sem komt bij mij ook op 1 maar ik bedoel bijv mn hond is voor mij wel belangrijker dan een tante van mij snap je ... zoiets bedoel ik dan en kan me voorstellen dat er meer mensen zijn die een betere band hebben met hun dieren dan 'bepaalde'mensen in de omgeving snap je ?
_rosita_ schreef:runningkawa schreef:Ik zeg niet dat het niet triest is, maar vind het nog altijd meer triest voor het kindje dan voor de moeder.
Dat zij om wat voor reden haar kop er niet bij heeft, heeft wel een onschuldig mensen leventje gekost...
En dat is geen veroordeling, maar een feit...
hier sluit ik me bij aan!
wat ook in het hoofd van die moeder omging.... dat doet niet af aan het feit dat door haar schuld het kindje is overleden en een vreselijke dood heeft gehad. dát is wat er gebeurd is, ongeacht wat er in haar hoofd mis ging.
slimmerik schreef:De moeder van het kind heeft hetzelfde gemis plus een schuldgevoel van hier tot Tokyo...
Nadya schreef:Ik vraag me wel af waarom je het zo opneemt voor deze vrouw, terwijl je wel 'klaagt' over de ouders die op jullie peuterspeelzaal kinderen vergeten op te halen.
Nadya schreef:Maar Russel, we hebben het hier over een 11 maanden oude baby, he. Het spijt me, maar IK kan het me niet voorstellen dat je er zo mee omgaat. Ik had mijn kind met maxi cosi en al mee naar binnen genomen desnoods, maar niet zo achter gelaten. Ik zou geen moment rust in mijn kont hebben, echt niet.
En ik heb zelf een kind, dus ik weet waar ik het over heb.
katiavl schreef:Dan denk ik dat er veel ouders een andere oplossing zoeken, dan het kind in de auto achter te laten
russel schreef:Nadya schreef:Maar Russel, we hebben het hier over een 11 maanden oude baby, he. Het spijt me, maar IK kan het me niet voorstellen dat je er zo mee omgaat. Ik had mijn kind met maxi cosi en al mee naar binnen genomen desnoods, maar niet zo achter gelaten. Ik zou geen moment rust in mijn kont hebben, echt niet.
En ik heb zelf een kind, dus ik weet waar ik het over heb.
Toch kan je in zo een situatie niet uitgaan van je eigen mogelijkheden. Maxi cosi had ze meegenomen als het mogelijk was. Deze vrouw doet dit niet met opzet en zo wordt er wel gereageerd.
slimmerik schreef:Wat een doordrammen zeg..... Ze is misschien druk druk druk geweest en helemaal niet gezien dat baby nog in auto zat.
Nadya schreef:Ik neem aan dat haar kindje al in een autostoeltje (dat bedoelde ik met maxi cosi, want wij hadden toen onze dochter nog baby eentje van dat merk) zat, want dat is verplicht tegenwoordig. Die haal je zo uit de auto, met je baby, slapend of niet.
slimmerik schreef:Lientjee, dan kan jij misschien bevestigen of ontkennen wat sommigen hier durven te beweren:
dat deze moeder een slechte moeder is en het niet waard zou zijn om kinderen te hebben.
Trouwens heel veel sterkte voor jullie. Moet verschrikkelijk hard aangekomen zijn daar in de gemeenschap.
russel schreef:Ja, en dan ziet je werk je aankomen. Dát bedoel ik met de mogelijkheid.