Whiz schreef:russel schreef:Zullen er vrowen zijn die voor de spiegel gaan staan en denken, goh het 30 graden ik ga lekker zwemmen, even kijken wat ik aan ga doen, hoe zorg ik dat ik lekker warm heb, er lekker afschuwelijk uit zie.
Nee.. en het rondschreeuwen dat ze onderdrukt worden etc.. zal ze ook niet helpen.. Want de meeste moslim meiden die ik ken.. schoppen alleen nog maar harder terug... omdat ze er gestoord van worden dat hun cultuur zo belachelijk wordt gemaakt!!
Ja jij zult zeker met die moslimmeiden omgaan die onderdrukt worden, zal jij zeker thuis komen. Keep on dreaming. Emancipatie lukt alleen nog maar als vrouwen voor vrouwen bezig zijn. Jij keert je alleen maar naar die vrouwen die het niet nodig blijken te hebben, lekker makkelijk. Zou bijna denken "wir haben es nicht gewuesst". En nee ik vergelijk niets met Hitler dus maak aub niet die vergelijking, maar de andere kant op blijven kijken als ik zeg dat het er nog wel degelijk is, is een domme houding. Een vergeten groep is het geworden, maar dat was het al .