Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:Maar bij ons zie je ook echt vaak kleine kinderen om elf uur op straat lopen, in mijn ogen ligt criminaliteit en al die problemen aan opvoeding.
VB ik was gaan winkelen in de aldi
komt er een 14 jarig kind naar die mevrouw pakt haar tas loopt buiten en duwt karren om. Achter mij staat er een man met marokaanse oorsprong in een deftig pak, gaat naar die mevrouw en helpt haar omhoog. En vertelde sorry mevrouw het ligt echt aan de opvoeding. Vond ik zo erg dat bv die man ook mee word in de algemeenheden genomen. Omdat sommige hun niet kunnen gedragen
chevax schreef:Ik TEM. Een goede discussie is heel goed, maar om nu alle verschillende rassen te gaan bespreken omdat je van iemand hebt gehoord dat zij iets doen? Het nut van deze discussie is op deze manier totaal weg.
Dancie schreef:en ik bedoelde het niet erg ofzo hoor ik bedoelde het alleen maar zo omdat over elk volk wordt wel wat gezegd
sorry maar ik ben bijna 17
russel schreef:chevax schreef:Ik TEM. Een goede discussie is heel goed, maar om nu alle verschillende rassen te gaan bespreken omdat je van iemand hebt gehoord dat zij iets doen? Het nut van deze discussie is op deze manier totaal weg.
Ach Chevax, ik schat Dancie 14. Beetje toleranter mag wel. Tussen regels door lezen en eventueel inschatten of er ook nog kids mee praten maakt het wat luchtiger. Zo heetgebakerd reageren maakt een discussie juist erger. Er op die manier aandacht aan besteden wakkert weer anderen aan om fel mee te gaan doen. Sommige reakties daar moet ik gewoon om glimlachen.