Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:oh, dat zeiden ze wel op het nieuws namelijk
maarja.. er werd zoveel gezecht, ook dat er een boksbeugel bij te pas kwam... wat ook nu weer niet waar schijnt te zijn.
Ze zullen nóóit precies weten wat er gebeurt is.. de dader kan altijd blijven liegen, en gerd nan kan het niet meer navertellen.
en er is niemand die het van dichtbij heeft gezien, behalve het ?schoolhoofd? wat op tv was.
Farouche schreef:die Hyves is gister gemaakt, nou en die Pepijn zat gister echt niet op de computer om een hyves te maken, conclusie, hij is hardstikke nep.
Jolliegirl schreef:Ze zullen nóóit precies weten wat er gebeurt is..
BrankaZ schreef:Jolliegirl schreef:oh, dat zeiden ze wel op het nieuws namelijk
maarja.. er werd zoveel gezecht, ook dat er een boksbeugel bij te pas kwam... wat ook nu weer niet waar schijnt te zijn.
Ze zullen nóóit precies weten wat er gebeurt is.. de dader kan altijd blijven liegen, en gerd nan kan het niet meer navertellen.
en er is niemand die het van dichtbij heeft gezien, behalve het ?schoolhoofd? wat op tv was.
Misschien moet je het nieuws eens beter gaan volgen. Het staat n.l. al vast dat hij geen boksbeugel heeft gebruikt. Dat is zowel door getuigenverklaringen als de sectie op het lichaam van Gert Nan vastgesteld. Verder is door de politie gemeld dat de dader volledig meewerkte aan het onderzoek.
Hou eens op met die stemmingmakerij! Daar is niemand bij gebaat.
Jolliegirl schreef:oh, dat zeiden ze wel op het nieuws namelijk
Chiqa schreef:Farouche schreef:die Hyves is gister gemaakt, nou en die Pepijn zat gister echt niet op de computer om een hyves te maken, conclusie, hij is hardstikke nep.
meld hem anders even dat ie niet in orde is...dan kijken ze er even naar.
NinaElisa schreef:nog even een toevoeging.. er zijn wel degelijk mensen die precies weten wat er op maandag middag gebeurd is.
ik doel hier op de beste vriend van GN die erbij was en Gerd opgevangen heeft toen hij bewusteloos achterover viel.
pepijn heeft al bekend voor zover ik weet.
en idd. van boksbeugels of andere ongein is geen sprake.
net als van het vreemdgaan met dat meisje.
BabsieJana schreef:NinaElisa schreef:nog even een toevoeging.. er zijn wel degelijk mensen die precies weten wat er op maandag middag gebeurd is.
ik doel hier op de beste vriend van GN die erbij was en Gerd opgevangen heeft toen hij bewusteloos achterover viel.
pepijn heeft al bekend voor zover ik weet.
en idd. van boksbeugels of andere ongein is geen sprake.
net als van het vreemdgaan met dat meisje.
Ik heb gehoord, dat hij op het schoolplein viel met zn hoofd op de grond, en dat hij niet opgevangen werd.. ??