pascha7 schreef:weer 1 minder en nu de rest van die k l o o t z a k k e n nog ophangen en snel een beetje kunnen er veel meer op 1 dag
Nou, liever niet teveel op 1 dag.
Heb het nu al zo druk alleen met Saddam.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pascha7 schreef:weer 1 minder en nu de rest van die k l o o t z a k k e n nog ophangen en snel een beetje kunnen er veel meer op 1 dag
flyinglady schreef:pascha7 schreef:weer 1 minder en nu de rest van die k l o o t z a k k e n nog ophangen en snel een beetje kunnen er veel meer op 1 dag
bloempje1 schreef:Dus jij vind het normaal dat je kind dit bijv van 4 ziet?
Je kan ze het ook op een anderen manier duidelijk maken,
Maar goed daar ging het niet om toch![]()
Hij hoort idd niet op deze aarde,zelfs als die dood is niet!
slimmerik schreef:@ Toekie: waarom eerlijk proces?? Ik vond het al duur genoeg zo toch?
Toekie schreef:Walgelijk, zo'n filmpje. Ik ben stellig tégen de doodstraf en ik hoef die beelden dan ook niet te zien.
Behalve het feit dat Hussein er vrij gemakkelijk vanaf komt, is hier niks-nada-niënte mee 'opgelost'. Het geweld in Irak blijft, de Amerikanen zijn meer een doorn in het oog van Irak. Die hypocriete zak van een Bush heeft zelf bloed aan zijn handen kleven door tig keren de doodstraf te bekrachtigen toen hij gouverneur van Texas was. Daarmee heeft hij zich dus verlaagd tot het niveau van een moordenaar.BronCitaat:De staat, waar Bush als gouverneur werkzaam was, was koploper in het ten uitvoer brengen van de doodstraf. Het leek bijna lopende band werk. Sommige beweerde zelfs dat Bush maar 15 minuten nodig had om te beslissen of een gratieverzoek moest worden gehonoreerd.
En dan nog niet te spreken over het proces dat oneerlijk is verlopen. Zie hier: http://www.bnr.nl/ShowANPNieuwsArtikel. ... 0&id=68948
En OOK AL is het Saddam Hussein, íedereen heeft recht op een eerlijk proces! Anders is het einde zoek...
Oke, nu krijg ik het hele topic over me heen...
ShirleyA schreef:bloempje1 schreef:Dus jij vind het normaal dat je kind dit bijv van 4 ziet?
Je kan ze het ook op een anderen manier duidelijk maken,
Maar goed daar ging het niet om toch![]()
Hij hoort idd niet op deze aarde,zelfs als die dood is niet!
Ik heb idd ook tot de avond gewacht met kijken naar t nieuws alleen al die strop vond ik te eng voor mijn zoontje v 6! Nee dit kan niet zomaar op tv
flyinglady schreef:pascha7 schreef:weer 1 minder en nu de rest van die k l o o t z a k k e n nog ophangen en snel een beetje kunnen er veel meer op 1 dag
flyinglady schreef:Speciaal voor Bloempje1![]()
bloempje1 schreef:flyinglady schreef:
ShirleyA schreef:Nee ook niet na 24.00 uur want er zijn altijd mensen die er niet tegen kunnen. Nu moet men t opzoeken. En dus kan iedereen t ontwijken. Ik vind t op internet prima maar daar moet t wel blijven.
flyinglady schreef:
pascha7 schreef:tv kan je ook overzetten dus ook op tv
want somige mensen hebben geen internet of slecht internet verbinding
ShirleyA schreef:Ik houd ook wel van een opruiming hoor.
flyinglady schreef:Ik heb een goed idee.
Iedereen die met mij mee wil vieren dat Saddam er niet meer is.
Steekt morgen om 24.00 uur vuurwerk af.
Ik hoop dat jullie er massaal gehoor aan geven.