Ik ben even oud als Suzanne...
Ik wens de ouders, familieleden en vrienden van Suzanne heel veel sterkte in deze moelijke tijd.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
djuno schreef:heb zojuist ook de uitzending gezien...en kreeg het ook een beetje te kwaad toen ze langs de manege gingen. Ook vond ik het zien van haar gezichtje ietwat confronterend....tot nu toe was het alleen een naam...maar dat heeft plaats gemaakt voor een mooi snoetje!
Dreamy schreef:Ik ben benieuwd naar de aflevering, zou deze ergens op internet terug te vinden zijn?
jacqp schreef:kan misschien de dader het respect opbrengen voor de ouders van het meisje door de ware toedracht te vertellen????
tienus63 schreef:jacqp schreef:kan misschien de dader het respect opbrengen voor de ouders van het meisje door de ware toedracht te vertellen????
Als degene die nu vast zit op verdenking van doodslag en ontvoering van Suzanne dan denk ik niet dat hij zomaar alles verteld.
Daar zal hij of wel te laf voor zijn of teveel fantasie voor hebben.
Zijn advocaat vind ik ook geen knip voor de neus waard, hij kan nog niet eens de schijn op houden dat zijn cliënt "onschuldig" zou zijn.
Laat die man de eer aan zich zelf houden en verder bedanken voor deze zaak.
Dreamy schreef:Ik ben benieuwd naar de aflevering, zou deze ergens op internet terug te vinden zijn?
X_ViSwIjF_X schreef:Enof er zieke mensen op de wereld zijn,
het gebeurt telkens meer naast mij was toen dat ene gebeurt
die vrouw had haar 2 kinderen van het leven beroofd en is toen zelf voor trein gesprongen.
En eindje verder op die vader die zijn 2 kinderen en ex vrouw vermoorden.
De wereld wordt steeds gekker.
En s avonds laat ,laat je je kind toch niet over donkere land weggetjes fietsen.
Mijn moeder laat me niet eens alleen fietsen door de stad![]()
Maar in een dorp ja heb je die vertrouwen.
Nu die ouders die zich schuldig voelen en denken het onze schuld we hadden haar
niet alleen moeten laten fietsen dat lijkt me echt zo erg als ouder,![]()
Maar het had ook op klaar lichte dag kunnen gebeuren de gekke doen het toch wel