Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Ben ik ook wel benieuwd naar, hoe Barmat mensen kwetst
lies schreef:Ik heb ook in een PI gewerkt (huis van bewaring), maar kan me niet helemaal vinden in die cijfers. Maar ik moet bekennen dat het daar een komen en gaan is natuurlijk.
Moniek schreef:@barmat ik bedoelde ook god en allah van hans teeuwen.
ken je die?
haha die is mega goed.
manie schreef:lies schreef:Ik heb ook in een PI gewerkt (huis van bewaring), maar kan me niet helemaal vinden in die cijfers. Maar ik moet bekennen dat het daar een komen en gaan is natuurlijk.
Wij werken voor een PI en ik kan deze cijfers van het CBS wel bevestigen.
Cer schreef:Ben ik ook wel benieuwd naar, hoe Barmat mensen kwetst
Barmat schreef:Jij mag mij laten zien WAAR ik ergens mensen kwets!
Omdat ik vind dat iedereen gelijk behandeld moet worden? Kom op zeg!
Moniek schreef:nou dan zijn deze cijfers toch in en in triest.
Of ben ik nu echt de enige die er zo over denkt?
Barmat schreef:Cer schreef:Ben ik ook wel benieuwd naar, hoe Barmat mensen kwetst
En dat terwijl Schimmelig nu verder gaat met mij communist te noemen via de pb....
![]()
Het gaat verdorie toch wel ERG ver hier!
Schimmelig schreef:Barmat schreef:Jij mag mij laten zien WAAR ik ergens mensen kwets!
Je kwest mij
Ik vind het vreselijk om te horen dat 'iedereen maar aanspraak op hetzelfde moet hebben'.
Niemand is gelijk, alles zou per individu bekeken moeten worden. Dat doe je niet en je scheert daarbij iedereen over één kam (ouders, tweeverdieners, yuppen, gehandicapten, ouderen, jongeren, etc). Dat vind ik echt niet kunnen.
@ Cer daar heb je je antwoord.
klomp schreef:ehm..zullen we even dit laten rusten en verder gaan met het on-topic, ik vind het jammer als we er niet samen rustig kunnen discussieren of elkaar uitmaken voor communist...zoals al gezegd, respect..en iedereen heeft recht op een eigen mening...mits goed onderbouwd uiteraard
GRMBLhet posten gaat hier zo vlug dat ik niks kan posten hier, haha!!!
Schimmelig schreef:Barmat schreef:Jij mag mij laten zien WAAR ik ergens mensen kwets!
Je kwest mij
Ik vind het vreselijk om te horen dat 'iedereen maar aanspraak op hetzelfde moet hebben'.
Niemand is gelijk, alles zou per individu bekeken moeten worden. Dat doe je niet en je scheert daarbij iedereen over één kam (ouders, tweeverdieners, yuppen, gehandicapten, ouderen, jongeren, etc). Dat vind ik echt niet kunnen.
@ Cer daar heb je je antwoord.
ninja2 schreef:Misschien mag ik het niet zeggen maar ik doe het toch.
Ik heb zo,n gevoel dat over bv. 10 jaar dat de moslims hier nog heel het land gaan over nemen of dat er oorlog komt.
Steeds meer dingen worden aangepast voor hun.
Ik vind dit niet kunnen en zij kiezen ervoor om in nederland te wonen dan moeten ze zich ook maar aanpassen aan ons en wij niet aan hun.
Cer schreef:Nou, call me a strawberry, maar dat vind ik niet kwetsend hoor??
Schimmelig schreef:Cer schreef:Nou, call me a strawberry, maar dat vind ik niet kwetsend hoor??
Nou ik wel.
Ik vind het vreselijk om te horen dat mij het recht op iets ontnomen zou worden, als ik daar extra voordeel uit zou kunnen halen. Dat zijn voor 'minderheden' zoveel dingen.
Verder vind ik Barmat maar kinderachtig doen.
Barmat schreef:klomp schreef:ehm..zullen we even dit laten rusten en verder gaan met het on-topic, ik vind het jammer als we er niet samen rustig kunnen discussieren of elkaar uitmaken voor communist...zoals al gezegd, respect..en iedereen heeft recht op een eigen mening...mits goed onderbouwd uiteraard
GRMBLhet posten gaat hier zo vlug dat ik niks kan posten hier, haha!!!
Ik wil graag met jou en anderen (behalve Schimmelig, want die heeft last van iets, weet niet goed wat) verder discusieëren, vind het een interessante discussie.
Schimmelig schreef:Ik vind het vreselijk om te horen dat mij het recht op iets ontnomen zou worden, als ik daar extra voordeel uit zou kunnen halen. Dat zijn voor 'minderheden' zoveel dingen.
Nou, en nu weer verder met de discussie....Citaat:Verder vind ik Barmat maar kinderachtig doen.
Moniek schreef:
maar onder minderheden valt toch niet een moslim geloof of wel dan?
Cer schreef:Nou, en nu weer verder met de discussie....